כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  מיוצר כחול לבן: המוצרים והשירותים שמביאים גאווה לישראל

מיוצר כחול לבן: המוצרים והשירותים שמביאים גאווה לישראל

הראש היהודי ממציא פטנטים, מוצרים וחידושים: מי התחדש השנה בעולם עיצוב הבית? סקירה חגיגית

מאת: צילום:


 

החידוש של השנה: דגם ה- Calacatta Nuvo הוא פיתוח טכנולוגי ייחודי הנותן את פרשנות חברת אבן קיסר למראה האבן הטבעית היוקרתית. הדגם החדש מציג מראה אלגנטי וטבעי של עורקים עבים בגוון אפור מעודן על רקע לבן.  Calacatta Nuvo – משאיר חותם עיצובי בלתי נשכח ומשדרג כל חלל ליצירת מופת עיצובית. 

מה עוד הופך את אבן קיסר לגאווה ישראלית?>>

 


 

החידוש של השנה: דגם "נאנו לייזר" משלב פיתוח חדש של פורמייקה בעלת תכונות מיוחדות של חברת "ארפא" האיטלקית עם מכונת הלייזר החדשה והטובה בעולם של חברת רגבה.

מה עוד הופך את רגבה לגאווה ישראלית?>>

 


(צילום: שי אפשטיין)

 

 


 

החידוש של השנה:  לאחרונה הציגה "הרדור" את ארונות הטלוויזיה שנסגרים למישור אחד ופתרונות אחסון מסוג חדש, כזה שמאפשר שילוב של עמדת טלוויזיה מעוצבת מאוד, הכוללת גם אפשרויות רבות כמו בר משקאות, שולחן נפתח ועוד.

מה עוד הופך את הרדור לגאווה ישראלית?>>


(צילום: יח"צ)

 

 


 

החידוש של השנה:קליל השיקה שירות יעוץ מקצועי לבחירת הזיגוג המתאים לכל חלון או דלת כחלק אינטגרלי מתכנון כלל פתחי הבית בעוד שעד היום, הייעוץ שניתן ע"י יועצי קליל התייחס בעיקר להתאמת מסגרת לפתח  (הפרופיל לחלון או לדלת), והתאמת תריסים ומנועים, שרות זה הגיע כמענה על צורך אמיתי הקיים בשוק שכן, להתאמת הזכוכית לכל מפתח תפקיד משמעותי. 

מה עוד הופך את קליל לגאווה ישראלית?>>

 


(אדריכלות: חמוטל אביטל, מורשה קליל אלרון תעשיות אלומיניום, צילום: אלי גרוס קרן אור)

 

 


 

 

החידוש של השנה: בשנים האחרונות הפיחה אקרשטיין, החברה היחידה שמייצרת אבני "סיליקט" בישראל, רוח חדשה בתחום; חיפויים מסיליקט, או בשמן השכיח "בריקים",  שמגיעים בקשת של גוונים וגימורים וברמה אסתטית גבוהה. את החיפויים ניתן למצוא בגווני לבן, טוסקנה, צהוב, אפור, טיטניום, חום בהיר וחרס. בגימור מבוקע, ענתיק, מנוסר או אבן מיושנת.  

מה עוד הופך את אקרשטיין לגאווה ישראלית?>>


החידוש של השנה: שני מוצרים בולטים יצאו השנה מבית טמבור: ערבה – טיח מינרלי לקירות חוץ ופנים וסופרקריל סופרמט –  צבע לקירות פנים המתקדם והאיכותי ביותר בישראל.

מה עוד הופך את טמבור לגאווה ישראלית?>>


 


 

החידוש שפרץ גבולות: יאלו פיתח פרופיל ברזל ייחודי, אותו מייצרים היום בשוויץ. ייחודו של הפרופיל שתוכנן ועוצב על ידי יאלו, מתבטא בדקותו ובחוזקו. לכאורה שתי תכונות אלו מנוגדות ובזה יופיו. בפיתוח הפרופיל המיוחד הגיע יאלו לתוצאות שמאפשרות יצירת פתחים גדולים, יציבים וחזקים במינימום חלוקה ובמראה דק. מראה שמתאים במיוחד לסגנון המודרני העכשווי בו בולטת מגמת הפתחים הגדולים בקווים נקיים.

מה עוד הופך את יאלו לגאווה ישראלית?>>

 

 


  

 

גאווה ישראלית: כמו בעסק ישראלי אמיתי ושורשי, את "כץ נגרים" מנהלים בני הדור השני והשלישי של משפחת אנשי העץ – אלכס כץ ובתו, נועה. נועה מלווה את הלקוחות מכניסתם למקום ועד לסוף התהליך, כשהיא מגיעה לבית הלקוחות עצמם לבצע מדידות ולסייע בבחירת המוצרים המשלימים כמו קרמיקה, שיש, כיורים ואפילו הסלון שבחלל השני.

מה עוד הופך את כץ נגרים לגאווה ישראלית?>>

 

 

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה