כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  מיוצר כחול לבן: המטבח הישראלי שכבש את העולם

מיוצר כחול לבן: המטבח הישראלי שכבש את העולם

איך נראה המטבח הישראלי שעשוי מפורמייקה נאנו וקנט לייזר שנמכר בכל העולם? בואו להכיר מוצר עם הרבה גאווה ישראלית

מאת: צילום:


 

נעים להכיר: בשנת 2013 הציגה חברת "רגבה" בבלעדיות דגם מטבח מפורמייקה נאנו עם קנט לייזר שהפך למוביל במכירות ויצר יתרון תחרותי ללא תשובה בשוק הישראלי והעולמי.

 

הדרך לפיתוח: דגם "נאנו לייזר" משלב פיתוח חדש של פורמייקה בעלת תכונות מיוחדות של חברת "ארפא" האיטלקית עם מכונת הלייזר החדשה והטובה בעולם של חברת רגבה.

 


(צילום: שי אפשטיין)

 

למה דווקא לייזר?: ההחלטה שלנו להשקיע השקעה משמעותית בטכנולוגיית לייזר והמימוש של הטכנולוגיה בדגמים ייחודיים לנו הוכיחו שוב שחדשנות הנה מנוף לשיווק ומכירות. בשנים האחרונות רגבה משקיעה רבות בפיתוח המוצר והשירות כמו גם בחוויית הקניה דרך הקמת חנויות קונספט וגיבוש צוות מקצועי ומחויב, כשאת הפירות אנו קוצרים בגידול מתמיד במכירות.

 

בין ישראל לעולם – איך מייצרים עבור הצרכן הישראלי?:  הצרכן הישראלי הוא צרכן דעתן ובעל מודעות גדולה לאופנה. הלקוח ער מאד לטרנדים ועוקב אחר חידושים בעיצוב ובחומר והלקוח הישראלי מצפה לקבל מוצר מותאם אישית ותמורה טובה לכסף. אנחנו ברגבה שואפים לספק פתרון איכותי במחיר הוגן וככלל לקוח ישראלי דורש התאמה ותכנון על פי דרישותיו בעוד הלקוח אירופאי יקנה מוצר קטלוגי ויצפה מחברת המטבחים לתכנון הטוב ביותר עבורו.


למה בכלל לקנות מוצר כחול לבן?: קניית מטבח מחברה ישראלית יבטיח התאמה מלאה לצרכי הלקוח ועמידה בזמני אספקה ללא תלות ביצרן בחו"ל או בנמלי ישראל. קניית מוצרים ישראליים מחזקת את הכלכלה ויוצרת מקומות עבודה נוספים כשההקפדה על קניית מוצרים ושירותים מקומיים תורמת להרגשת הגאווה הלאומית ומגבירה את ההזדהות עם התעשייה והשירותים המקומיים. 
 

ומה צפוי בשנה הקרובה במטבח הישראלי?: כבר היום אנחנו מרגישים בהיצע הבלתי נגמר של אפשרויות עיצוב ובחשיפה מתמדת למה שקורה בעולם אבל בסופו של יום רובם חוזרים למטבח עם אי, פתוח לסלון בחלל גדול אחד שמשמש למגורים ואכילה. עם המודעות לאיכות הסביבה עולה גם השימוש בחומרים מקומיים כמו אבן, שיש ועץ, כשבמקביל ניתן דגש הולך וגדל על מודל "הבית החכם". המטבח הופך למעשה למכונה שבה מערכות מחשב מתאימות את עצמן להרגלים של בני הבית ומפתחות תנאי צריכה אופטימליים.

 


(צילום: שי אפשטיין)

 
חברת מטבחי רגבה הוקמה בשנת 1946 על ידי מושב רגבה, בעליו של המפעל, בגליל המערבי. במושב חיו יוצאי גרמניה ששירתו בצבא הבריטי,  והיו בעלי מקצוע בתחום העץ ומפעל המטבחים הוקם על בסיס ידע וקשרים בתעשייה הגרמנית. מאז מטבחי רגבה מייצרים מטבחי איכות מעוצבים ומובילים את התחום בארץ תוך צמיחה וחדשנות לאורך זמן. 
 
רגבה מפתחת, מייצרת ומחדשת דגמים בעיצובים ומחומרים ייחודיים, כך הפכה מובילה את שוק המטבחים בארץ. מגוון המוצרים והדגמים הוא עצום ומותאם לכל אחד. ההתמקצעות הבלתי פוסקת במהלך  השנים, מאפשרת לרגבה ליצור באותה מידה של איכות מטבחים כפריים בעלי ניחוח פרובאנס, לצד מטבחים מודרניים בעלי קו נקי  ותעשייתי.
 
 
 

(צילום: שי אפשטיין)
 
 


(עיצוב: איתמר לוי, צילום: אלעד גונן)

 


(צילום: שי אפשטיין)

 


(עיצוב: דלית ונגרובסקי, צילום: אלעד גונן)

 


(עיצוב: אורלי אמיתי, צילום: שי אפשטיין)

 


(צילום: שי אפשטיין)

 


(עיצוב: תהילה שלף, צילום: שי אפשטיין)

 

 

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה