כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  מיקס של טקסטורות: קולקציה חדשה של אריחים מעורבבים

מיקס של טקסטורות: קולקציה חדשה של אריחים מעורבבים

מתלבטים בין אריחים שונים לחיפוי הרצפה? לא חייבים להחליט רק על סוג אחד. הכירו את אריחי גרניט פורצלן המצוירים של "אחים לוי" מתוצרת איטליה, שמגיעים ביחד כמיקס מפתיע

מאת: צילום:


הטרנד החם: שילוב של טקסטורות, כך שלא ניתן לבחור טקסטורה אחת בלבד

 

 גודל האריחים 60*60

 

 שללב צבעים וגוונים

 

 הרצפה החדשה מכניסה צבע ועניין אל תוך הבית

 

 אפור, אבל רחוק מלהיות משעמם

 

 כל אחד יכול למצוא את המיקס שהכי מתאים לו

 

עוד על אריחים וקרמיקה בעמוד של האחים לוי>>

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה