כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  מלך הקור והסטייל

מלך הקור והסטייל

נפח גדול במיוחד, פונקציות מתקדמות, 6 דלתות ועוד – המקררים החדשים נמצאים מיליון שנות אור הרחק מהמקררים הישנים שכולנו זוכרים מבית סבתא. העתיד כבר כאן. בואו תראו איך הוא נראה

מאת: צילום:


המטבח הינו אחד החללים החשובים בבית, בייחוד בעידן בו הבישול והאפייה הפכו לתחביב פופולרי, וכן נושא הקולינריה ושמירה על תזונה נכונה שתפס תאוצה ומשחק תפקיד מרכזי בהכנת אוכל וזמן הבילוי הממושך במטבח. אי לכך הפרקטיות במטבח הפכה להיות חשובה ביותר, הן בכדי להקל על חיינו בזמן הבישול והאחסון והן להנעים את שהותנו בחלל. בכדי לענות על שני הצרכים השונים, פיתחו בתי העיצוב והמותגים המובילים קולקציות חדשות של מקררים, הידועים בנפחם הניכר בעיצוב חלל המטבח, אשר נעות מעיצובים מהודרים במראה הייטקיסטי וכלה בעיצובי רטרו עם קריצה מודרנית, שמשפרים את האווירה בחלל המטבח ועושים שמח בעיניים, זאת לצד חידושים טכנולוגים.

 

אחד הדברים הבולטים בעיצוב המקררים של פעם הוא גודלם המוגבל – בדרך כלל בגובה סטנדרתי ובעל שתי יחידות – תא קירור למטה ותא הקפאה למעלה. כיום, קיימים עיצובים חדשים המאפשרים ניצול מקסימלי של אחסון באמצעות יצירת אזור קירור והקפאה גדול או קטן לפי בחירה, כך למשל, מציעה TEKA את סדרת המקררים big cold המתהדרת במקררי ארבע דלתות בעלי יכולת אחסון גבוה ונפח כולל של 912 ליטרים, בעיצוב ופונקציות מתקדמות וחדשניות, כשהבולטת שבהן היא האפשרות להצבתם ביחד או בנפרד על פי העדפה.

 

שינוי נוסף שחל בעיצובי המקררים הינו השימוש בחומרים שהיה מוגבל; מגימורי נירוסטה שמוקמו רק בצד החיצוני של המקרר, מציעים כיום TEKA, את סדרת מגה מקררים חדשה Exclusive, בעלת גימורי נירוסטה חיצוניים ופנימיים בגודל 120 ס"מ המוצעים כיחידה אחת בעלת 6 דלתות, כאשר העליונות נפתחות לחלל מרווח אחד, המאפשרת ניצול מקסימאלי של אחסון מוצרים במקרר לצד עמידות גבוה בפני קורוזיה ושחיקה בזכות הנירוסטה.

 

 

 

 

 

עוד על TEKA>>

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה