כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  מעלית פרטית – סמל סטטוס ראוותני או מוצר בסיסי?

מעלית פרטית – סמל סטטוס ראוותני או מוצר בסיסי?

המעלית הפרטית חודרת ליותר ויותר בתים. שוק המעליות הפרטיות צמח רק בשנה האחרונה בכ-20%, האם הפכנו מפונקים, או שמדובר במוצר בסיסי?

מאת: מערכת אתר בניין ודיור צילום: יח"צ


תמיד חלמתם על בית גדול עם גינה אם אפשר אז גם בריכה, אבל האם הקדשתם מספיק מחשבה לשאלה כיצד תכתתו את רגליכם מידי ערב לחדר השינה?
אם הייתי שואלת את השאלה לפני יותר מ-10 שנים סביר להניח שהתשובה הייתה- ממש לא, יש דברים הרבה יותר חשובים כמו בריכה, מרתף יינות או חדר קולנוע פרטי. כיום, רבים החלו להבין שיש משהו הרבה יותר בסיסי כמו הצורך במעלית.
לדברי מאיר מנחם מבעלי רשת התיווך נאות שירן המתמחה במגורי יוקרה, מורגשת בתקופה האחרונה עלייה משמעותית בביקוש למעליות בבתים פרטיים, והימצאותן הופכת חיונית מבחינת לקוחות פוטנציאלים המעוניינים לרכוש בית. משה רווח מנהל השיווק של חברת תעמל מזרע- יצרנית מעליות פרטיות, מוסר  כי בשנת 2007 נתח השוק של מעליות לבתים פרטיים עלה בכ- 20% בהשוואה לשנת 2006.

אז איך בעצם הפכה המעלית הפרטית להיות צורך כזה פופלארי, ומדוע היא לא הייתה כאן לפני? התשובה מורכבת מכמה היבטים: עד לפני כמה שנים חששו העשירים מניקור עיניים ותיוקם כמיליונרים מפונקים. היום רמת החיים בארצנו נמצאת בעלייה מתמדת מה שהופך אותנו לצרכנים המתעקשים על איכות חיים ואין זה מפתיע שמעלית נתפסת בעינינו כצורך בסיסי.

נקודה נוספת היא שהאוכלוסייה בישראל הולכת ומתבגרת ורבים חוששים מהיום שבו לא יוכלו להתמודד עם המדרגות האמתניות המחכות להם בבית, דבר הבא לידי ביטוי גם בביקוש לבתים בעלי מפלס אחד או מגדלים יוקרתיים
לאדריכל יוני מונצי'ק ממונציק אדריכלים  נתון מפתיע נוסף, "ישנו גידול בביקוש למעלית שמגיע דווקא ממעמד הביניים , הסיבה לכך נעוצה בעובדה שאדם ממעמד הביניים קונה בדר"כ שטח אדמה מצומצם, דבר המאלץ אותו לבנות בית לגובה עם 2-3 קומות ויותר לפעמיים , ובמקרה שכזה המעלית כאן היא צורך מתבקש.

גולן יזם ממתחם אבוניק בהוד השרון מוסיף ואומר כי רמת החיים השתנתה וכמו שכיום רוב האנשים עושים טיח פגמנטי ולא טיח סטנדרטי שעלותו היא כ- 70 אלף ₪ , כך גם הרצון למעלית הוא סטנדרטי לחלוטין. כאשר קונים בית במחיר של 350-500$ אלף עלותה של מעלית הוא לא משהו שלפיו יפול דבר. ובנוסף המעלית משדרגת את הבית הן מבחינת העיצוב והן מבחינת הנוחות.

על זה מוסיף משה רווח מנהל השיווק של חברת תעמל מזרע- יצרנית מעליות לבתים פרטיים  כי הימצאותה של מעלית בבית מעלה את ערכו בכ-10% בממוצע , כלומר במידה והשקעת כ-100 אלף ₪ במעלית פרטית, כאשר אתה מוכר בית עם מעלית  תגלה כי ההשקעה אכן משתלמת. וכמוכן העובדה כי עלותה של התקנת מעלית מהווה חלק קטן מעלות הבית עצמו.
תעמל מזרע הינה יצרנית של  מעליות ביתיות מעוצבות מעליות משא, ומעליות שרות עם ניסיון של למעלה מ-50 שנה.

לפרטים נוספים: www.taamal.co.il

 

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה