כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  משקיעים במטבח

משקיעים במטבח

מחליפים את המטבח, כדי לזכות בפתרונות איחסון, המשפרים את איכות החיים, והופכים את העבודה לתענוג– "בלורן"

מאת: מערכת אתר בניין ודיור צילום: יח"צ


עשר שנים, זה הזמן הממוצע להחלפת מטבח בישראל. בעבר, הסיבה העיקרית להחלפת המטבח הייתה אופנת המראה החיצוני, דהיינו, מעטפת הדלתות והפנלים החיצוניים. היום, הגורם העיקרי הוא התיפעול. חברת "blum", המיוצגת בלעדית בארץ על ידי חברת "בלורן", ערה לעובדה זו, הרווחת גם בארצות העולם האחרות. החברה השקיעה  108 מיליון יורו במחקר ופיתוח מוצרי פרזול מתקדמים. עיקר המחקר הוקדש לבדיקת התנהגות משתמשים במטבח, לפי קבוצות גיל, סגנונות חיים והווי חיים בארצות שונות. תוצאות המחקרים הביאו לפיתוח ולשיפור של מוצרי החברה, הנתפסים בכל העולם כמוצרי עילית.

ליישום החידושים הטכנולוגיים, הכוללים שיפורים מתקדמים, נדרשים בעלי מקצוע מיומנים, שיהיו מסוגלים לאפשר ללקוח הסופי ליהנות מתפעול מלא, נכון ויעיל של המטבח החדש.

חברת "בלורן" החליטה להשקיע כספים ומחשבה בפיתוח רשת מידע מקיפה ויעילה, שתאפשר לבעלי מקצוע, אדריכלים, מעצבים, נגרים ויצרנים לקבל את המידע הנדרש בכל רמה, בכל זמן ובכל מקום בארץ. היא העמידה לרשותם:

מרכזי מידע, הפזורים ברחבי הארץ, בהם נחשפים מגוון החידושים הטכנולוגיים, ופתרונות חכמים בעיצוב רהיטים, כשהפרזול מהווה חלק בלתי נפרד מהרהיט. מרכזי המידע מהווים מקום מפגש לצרכנים, יצרנים ואדריכלים. יש בהם פינות ישיבה אישיות וממוחשבות, המלוות בקטלוגים עדכניים ומפורטים וייעוץ טכני של מקצועני החברה, היכולים להתאים את מוצריה לצרכים האישיים ולסגנון החיים של כל לקוח.
אתר אינטרנט של חברת "בלורן" שהוא מרכז מידע פעיל, חדשני  וידידותי. האתר מאפשר חשיפה דיגיטאלית למגוון מוצרים ושירותים של החברה, המכוונים לקהלי יעד שונים. קטלוגים ומידע טכני ניתנים להורדה, כמו כן ניתן להירשם דרך האתר להשתלמויות ולימי עיון.
ימי עיון לקהל הלקוחות הפרטיים מתקיימים באופן שוטף וללא תשלום במרכזי המידע של החברה. ההשתלמויות וימי העיון מתרכזים בשני נושאים עיקריים: תפיסת הדינמיק ספייס- המודל החדש מבית blum, המתמקד בסדרי עבודה במטבח, ופונקציונאליות הרהיט – תוספת מקום אחסון, ניצול חללים וסוגי מגירות.
השתלמויות והדרכות טכניות: יצרנים מקבלים הדרכות מקצועיות, ואלה אשר עברו השתלמויות מקצועיות, מקבלים תעודות הסמכה, המאפשרות להם להתקין את מוצרי החברה תוך מתן אחריות מלאה על המוצרים. אדריכלים, הנמנים עם לקוחות חברת "בלורן", נהנים משירות תכניות למפרטי פרזול, ומעדכונים חודשיים שוטפים באמצעות דיוור אלקטרוני, ייעוץ וליווי טכני לאורך כל שלבי הפרויקט.
אדריכלים ויצרנים רואים במרכזי המידע של חברת "בלורן" מקום, בו הם יכולים להיפגש עם לקוחותיהם, ובדרך זו למנף את תהליכי המכירה שלהם, תוך שימוש בשירותים השונים המוצעים במקום.

"Blum", החברה האוסטרית הידועה והמתקדמת ביותר בעולם, הן במישור המחקר והפיתוח והן בייצור, הייתה הראשונה, שקיבלה על עצמה את התקן המחמיר ISO 9004 , המחייב את החברה לשמור את מוצריה ברמה הגבוהה ביותר, תוך עמידה בתקנים ושמירה קפדנית על איכות הסביבה, החל ממקורות חומרי הגלם וכלה במחזור חומרים בעיקר הפלסטיק. כל עבודות הייצור, מעיבוד חומר הגלם ועד האריזה, נעשות על ידי רובוטים ויד אדם אינה נוגעת בסחורה.

"בלורן", שהוקמה בשנת 1991 על ידי משפחת עמיר וקורצמן, מייצגת את חברת "BLUM" בישראל, ומייבאת את כל פתרונות הפרזול לבית מהחברות המובילות בעולם.

מגוון רחב של מוצרים מיועדים לארונות מטבח, ארונות בגדים, חדרי ארונות, מסילות לדלתות הזזה, מחיצות ומעברים, תאורה פנימית ואיבזור אלומיניום לרהיטים. כל מוצרי החברה משווקים תוך ליווי מקצועי, המותאם לאדריכלים ליצרנים ולקהל הרחב.

bluran@bluran.co.il ,03-9512039

 

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה