כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  מתאים את עצמו לסביבה

מתאים את עצמו לסביבה

רמקול בצורת חרוט של חברת B&O מתאים את עצמו לסביבה בה הוא פועל בלחיצת כפתור

מאת: מערכת אתר בניין ודיור צילום:


הרמקול החדש של חברת B and O בולט בעיצוב החרוט שלו, שעליו מונחות שלוש דיסקיות עגולות. זהו הרמקול הראשון בשוק שמתאים את עצמו לסביבתו בלחיצת כפתור. הטכנולוגיות החדשות הרשומות כפטנט קוראות, מנתחות ו"מתקנות" את השפעות החדר כדי להפיק שחזור באסים מיטבי, בלי תלות במיקום הרמקול בחדר, וכך הופכות רמקול זה לרמקול האולטימטיבי לכל מערכת שמע או קולנוע ביתי.
 

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה