כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  נעים להכיר: קולקציית הדלתות החדשה של רב בריח

נעים להכיר: קולקציית הדלתות החדשה של רב בריח

שנת 2014 יוצאת לדרך עם מגוון דלתות מעוצבות ברוח הטרנדים האופנתיים ביותר. בואו להכיר

מאת: צילום:


כל שנה והקולקציה שלה: חברת "רב בריח" מציגה את קולקציית דלתות הכניסה שלה לשנת 2014 וזו כוללת בתוכה מניפה רחבה של דגמים חדשים, שמשלבת בין  הטרנדים האופנתיים העכשוויים לבין שמירה על ביטחון ומיגון. חמישה מקורות השראה עמדו בבסיס הקולקציה: גנים קסומים ורומנטיים, עיצוב מודרני עירוני, פולקלור אורבני, יערות הגשם והתרבות היפנית. 

 
התוצאה היא קולקציה עם תחושה חזקה של חידושים מודרניים, כניסה לתחומי עיצוב חדשים, טכנולוגיות חדשות ושמירה על אלמנטים בלעדיים למותג. כך, מגיעות כל הדלתות החדשות עם מגוון האלמנטים הטכנולוגיים החדשים של רב בריח, החל ממנעול לפתיחה פנימית מהירה במצבי חירום ועד לצילינדר Locxis שמבטיח הגנה מקסימלית בנעילה. 
 
סקרנים? בואו לסיבוב בין הדגמים וההשראות השונות:
 
ROMANTIC SECRET:
מקור ההשראה לקוח מגנים קסומים ורומנטיים.
דלתות הכניסה בסדרה זו מאופיינות בחומרים וסגנונות מנוגדים אשר יוצרים יחד שילובים הרמוניים, הדלתות משלבות אלמנטים רומנטיים כמו סורגים מעוגלים ודוגמאות המוטבעות על גב משטחי הדלת השונים. לדוגמא, סורג עגול עם מבנה דלת סימטרי, או זכוכית שקופה עם פלדה אטומה, שימוש בזכוכית וינטג' בדוגמת "סבתא" עם פלדה צבועה מודרנית. 
 
 
מימין לשמאל: דגם אנדרומדה, דגם ארנה, דגם בולוניה
 
 

מימין לשמאל: דגם למיסול, דגם גאיה

 
CHERRY BLOSSOM:
סדרת הדלתות החדשה בהשראה מהמזרח הרחוק, על גווניו ואופיו המיוחד. הסדרה מציגה דלתות עם שילובי זכוכית הכלואה בין חיתוכי פלדה בקווים גיאומטריים, היוצרים מראה מודרני מאופק. שילוב המעניק עיצוב עוצר נשימה ואמירה עיצובית הרמונית השאולה מן האסתטיקה היפנית העתיקה.
 
 
מימין לשמאל: דגם נארה, דגם קיוטו
 
 
את כל הדלתות ניתן להשיג באולמות התצוגה של רב בריח ברחבי הארץ ואצל המפיצים המורשים. לפרטים נוספים לחצו כאן>>
 
 

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה