בניין ודיור

תוכן שיווקי  //  עכשיו למכירה: המקרר של אביב משה ומיקי שמו

עכשיו למכירה: המקרר של אביב משה ומיקי שמו

ארבעה שפים מפורסמים מתגייסים ומציירים מהדורה מוגבלת של מקררים. מי קעקע את המקרר שלו ומי צייר עליו קאפקייק? הכל כאן

מאת: מערכת אתר בניין ודיור צילום: יח"צ


מי לא היה רוצה לארח את אביב משה, מיקי שמו, שאול בן אדרת ופרנק אזולאי במטבח הביתי שלו? לקראת פסח, יוצאים אמני המטבח ממסעדות הגורמה וממסכי הטלוויזיה ומציגים אמנות קרה במטבח הביתי בשיתוף מותג מוצרי החשמל TEKA וארגון "לתת". 

 

השפים המובילים בישראל מתאחדים לשיתוף פעולה יוצא דופן שמוליד מהדורה מוגבלת של מקררי TEKA מחופים בטביעת חותמם האישית של אמני המטבח בדמות שלל ציורים אמנותיים שיוצעו למכירה לציבור הרחב כשבמסגרת הפרויקט על כל רכישת מקרר ממהדורת השפים יתרמו 500 שקלים לארגון "לתת". את המהדורה המוגבלת של המקררים, שמוגבלת ללא יותר מ- 60 מקררים לכל שף, ניתן לראות באולם הקונספט המרכזי של TEKA והיא כוללת ציורים פרי ידם שהודפסו על גבי חיפויי זכוכית ייחודיים בחזית המקררים אשר מלווה, כמובן, בחתימתם של השפים, אמני המטבח החדשים. 
 
 
אז מה יש לנו כאן? כל שף צייר ציור שמאפיין אותו באופן מסוים ובעל משמעות אישית עבורו. כך למשל, פרנק אזולאי החליט "לקעקע" את המקרר בדמות הקעקועים המקשטים את ידו, עם מסגרת "טרייבלים" בשחור-לבן המעטרת את פינתו הימנית העליונה וזרי פרחים צבעוניים המשתלשלים באלכסון כלפי מטה. שאול בן אדרת צייר שלל חומרי גלם קולינאריים לאורכה ולרוחבה של חזית המקרר כמו: ירקות, פירות, מאפים, כלי בישול, וכמובן –התרנגול המפורסם. השף-קונדיטור מיקי שמו מציג מקרר אשר בצידו השמאלי מכיל ציורים של 12 קאפקייקס המונחים בסימטריה על ארבעה מדפים והציור של אביב משה כולל תחרות מכוניות בין חציל לעגבנייה על רקע אדום-יין עדין. 
 
 
 
"משמעות הציור שלי היא למעשה שילוב של ארבע אהבות מאוד גדולות שלי", מסביר אביב, "עגבנייה וחציל שהם ירקות עשירים ובעלי עומק שאני הכי אוהב, מכוניות קלאסיות שהן יצירות אמנות עבורי, חוש הומור שמהווה בעיניי את התרופה הטובה ביותר להכל, והרקע לציור נצבע בצבע האדום-יין, כסימבול לאהבה. הציור מהווה באיזשהו מקום מראה לחיים שלי משום שהוא מבטא 'אקסטרים' ודינאמיות, כך אני מגדיר את אהבתי למטבח ואת התעוזה שלי בבישול עצמו".
 
 
 
TEKA: לכל הפרטים

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *