BVD

תוכן שיווקי  //  עץ, מים והגבול בשמים

עץ, מים והגבול בשמים

מעבודה בחוות סוסים ובחוות דגים הגיעו שי שרביט ואייל שרון לבעלות על חברת אייל ושי, מהבנה שהעץ הוא אהבתם האמיתית. מאז הם יוצרים ונהנים מכל רגע

מאת: חדווה אלמוז, עורכת מגזין בניין ודיור צילום:


אייל שרון ושי שרביט, שני חברי ילדות מירושלים, עומדים מאחורי חברת אייל ושי, העוסקת בעבודות עץ ייחודיות. השניים הגיעו לתחום העץ מכיוונים שונים, אך לא לגמרי. אייל, שהיה בעליה של מסעדת בוקרים בחוות הרי יהודה שבצור הדסה, מצא זמן בין סרוויס אחד לשני לבנות ולשפר את מראה המקום ביצירות עץ וברזל שונות. עם הזמן החליט להפוך את תחביבו למקצוע ראשי והגסטרונומיה הפכה לתחביב. ההחלטה נפלה בתזמון מושלם, כי באותה עת גם חבר ילדותו שי החליט לשנות כיוון בחייו באופן דומה.

שי, שעבד כביולוג ימי בהקמת חוות לגידול דגי נוי, גילה שהנאתו בתהליך הפרויקט של הקמת החוות נתונה לבנייה עצמה, לדרך היצירה, למציאת הפתרונות ולהתעסקות בחומרים שונים כגון עץ, אבן, פלסטיק ומתכת והשילוב ביניהם. בנוסף על כך בנה שי מערכות מים שתפקידן ליצור איזון כימי וביולוגי לגידולי מים. שכן, בבריכה מאוזנת גדלים דגים שמחים.

הפרויקט הראשון שלהם היה ההרחבה של חוות הסוסים בצור הדסה. אוהד, בעל המקום, נסע לשלושה שבועות לתאילנד, השאיר בידיו הנאמנות של אייל כרטיס אשראי ותוכנית עבודה וקיווה שעם חזרתו ארצה תהיה החווה מוכנה לפעילות המתוכננת. אייל ושי לא אכזבו. לשמחתו של אוהד, התכנית בוצעה במלואה. כשחזרו עמד דק בגודל 200 מ"ר תלוי באוויר על קונסטרוקציית ברזל, עם מעקה תקני המזכיר טיילת בחוף הים, ולידו שני מבני עץ בסגנון כפרי אותנטי, המשמשים עד היום כמסעדה הצופה לנוף הררי יפה וקסום.
מרגע זה החלו לזרום הזמנות עבודה, נרכש הציוד הנדרש ומקומה של החברה נקבע באופן רשמי בכפר ויתקין. בין הפרויקטים שביצעה החברה: חנות ירקות אורגניים הבנויה כולה על טהרת העץ – מהרצפה, הקירות, המדפים ועד ארגזי הירקות עצמם – צימרים, דקים מעץ, פרגולות, רצפות פרקט ועבודות מעוצבות לפי דרישות אדריכלים.

יותר מחיבור מקצועי
החיבור בין אייל ושי (בני 35) הוא הרבה יותר מחיבור מקצועי. אייל, בעל כשרון טכני טבעי ואהבה רבה לעבודות עץ וברזל, התייתם מאביו בגיל שש. את ההשפעה הגברית ופן טכנולוגי הוא קיבל מאביו של שי, שהיה קבלן בניין, נגר ופסל חובב. "הייתי מסתכל איך אבא של שי מתקן את האופניים, חוזר הביתה ועושה אותו הדבר", מספר אייל. "את עבודות העץ הראשונות שלי עשיתי עם שי ועם אבא שלו כשהוא היה חוזר הביתה עם ערימה של משטחים. שי ואני היינו מפרקים את המשטחים ובונים גדרות, שערים, ואף מחסן עץ ששימש את אביו של שי כבית מלאכה קטן".

שי ואייל הם אוהבי ספורט אתגרי, טבע ופעילויות אקסטרים, דבר שאולי מסביר את הנופך הייחודי של כל עבודה ופרויקט שבהם הם מעורבים.
בכל אחת מעבודותיהם ניכר מגע ידם הייחודי. לא רק בדיוק המרבי ובביצוע מושלם, אלא גם בתוספות ייחודיות שהם מציעים ללקוחותיהם מתוך היכרות איתם ולמידת צורכיהם. למשל, בניית בתי העץ לילדים נעשית בשיתוף הילד או הילדה ולאחר הכרת אופיים. בהתאם לכך מאובזר הבית במתקנים שונים, ובהם קיר טיפוס, עמוד גלישה של כבאים, מגלשות, נדנדות, פינות איפור ובישול ועוד רעיונות שצצים אצל השניים בכל פרויקט. בין הלקוחות ובין אייל ושי מתפתחים קשרי ידידות, בעקבות ההתלהבות והאהבה הכנה למקצוע ואופיים השלו והאמין.


 

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *