כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  פותחים חלון לשלמות

פותחים חלון לשלמות

שמעתם על ברזל בלגי אטום וללא צורך בתחזוקה? את יופיו של הפרופיל הבלגי מברזל רובנו מכירים ואוהבים. מעכשיו, עם פרופיל חדש בעל גומי כפול, גלוון חם בלהבה ומערך ציפויים איכותי, בשילוב ייעוץ מקצועי ועיצובי מקיף, מעניקה חברת יאלו ללקוחותיה פתח לשלמות

מאת: מוריה קסיס צילום: יח"צ


                        אוהבים עיצוב? הרשמו לניוזלטר שלנו וקבלו עדכונים למייל!

בבנייה של בית חדש או בשיפוצו, מושקעים זמן, מחשבה ולא מעט כסף. המאפיינים הבולטים בעיצוב הבית הם שיקבעו את אופיו, אחד מאותם מאפיינים עיצוביים הוא חלונות הבית. 


פתח לשלמות. יאלו.

מפתחי הבית הינם מוטיב אדריכלי המשפיע באופן ניכר על תפקודו של הבית, על הנראות שלו ובמיוחד על תחושת המרחב של היושבים בו. הרצון לאחד בין חוץ ופנים הבית מביא לקוחות רבים המעצבים את ביתם, לבחור עבור מפתחיהם בפרופיל בלגי ברזל, זאת בשל עדינותו, יופיו ויכולתו להשתלב בעיצוב הבית באופן מקסימלי.

פרופיל בלגי
עדינותו ויכולתו להשתלב בתכנון העיצובי של הבית באופן מושלם. פרופיל בלגי.

ייעוץ עיצובי ומקצועי לכל אורך הדרך
חברת יאלו בראשותו של המעצב איל אמיר הנה המובילה בתחום המפתחים בישראל. אמיר למד עיצוב תעשייתי ב"בצלאל" וכמעצב בעל נסיון של שנים בתחום, מתמחה ביצירת פתרונות מגוונים עבור לקוחותיו כשהוא משלב בעיצוביו את שלל ההיבטים הקשורים לעיצוב מפתחים. כבעל ידע וכשרון בתחום העיצובי מחד ובהיותו בעל הכשרה טכנית ומעשית בתחום זה מאידך, מספק איל אמיר ללקוחותיו תכנון יסודי ומוקפד עד לאחרון הפרטים. עיצוב המפתחים בחברת יאלו נעשה תוך פגישות ייעוץ עם האדריכל והלקוח לפתרון סוגיות ודרישות תכנון מיוחדות, בהתאם לתנאים הסביבתיים באתר ולצרכי וטעם הלקוח.

חלונות
תכנון מוקפד וראייה מרחבית. יאלו.

מתוך ראיה עיצובית רחבת היקף, פיתחו אנשי יאלו פרופיל בלגי חדש בשם YaloLine המיוצר בשוויץ. פרופיל YaloLine מתאפיין במראה עדין ודק ובעל חוזק גדול בהרבה מהפרופיל השוויצרי הדק הקיים בארץ, יתרון זה מעניק אפשרות ליצירת מפתחים גדולים ויציבים תוך שמירת המראה העדין והדק שלהם.


פותחים חלון ליופי.  מפתחי בית בעיצוב יאלו

שילוב התחום הטכני והעיצובי

היתרון הבולט של חברת יאלו בתחום עיצוב המפתחים, הוא היכולת לשלב בין התחום העיצובי והטכני יחד עם יחס אישי ורציף ללקוח לאורך תהליך העבודה המשותפת. רמת המפרט הטכני לה זוכים לקוחות יאלו, היא הגבוהה ביותר וכוללת תוכניות מקיפות, התייחסות לחתכים אדריכליים ושאר מאפיינים המאפשרים עבודה יסודית בהתאמה לצרכים.


מפתחים
שילוב האלמנט העיצובי והטכני.

אחריות מפני חלודה עד 20 שנה

חלונות הפלדה בביתכם צריכים לקבל את העיצוב, התכנון ואפיון התפקוד הנכונים, יחד עם הטיפול המיטבי בפני פגעי הזמן והסביבה. מפגעים אלה הם הסיבה שיאלו מספקת ללקוחותיה גם אחריות להגנה מפני חלודה עד ל- 20 שנים, בהתאם למערך הציפויים והתנאים הסביבתיים באתר, מערכת ההגנה מפני חלודה היא האיכותית, המקצועית והמקיפה ביותר הקיימת לחלונות פלדה. ליצירת הגנה מקסימלית מפני חלודה מיוצרים המפתחים בתהליך ייחודי הכולל ניקוי בגרגרי פלדה והתזת אבץ בלהבה. בנוסף, עובי הגלוון ושכבות הצבע נמדדים במד עובי צבע מכויל להבטחת עמידות המוצר.



מערך ציפויים  ייחודי ומורכב 

תהליך הצביעה המאפיין את מוצרי חברת יאלו ייחודי במורכבותו, ארוך ומקיף. ציפוי המתכת בצביעה רב שכבתית בחומרים איכותיים תוך יצירת חספוס בין השכבות, מבטיח את עמידות המוצר. המצבעה המשוכללת שברשות החברה מאפשרת להגיע להתאמת גוון מדויק על פי דרישת הלקוח. הקפדתה ומקצועיותה ומוצריה המתקדמים אפשרה ליאלו להבחן ולקבל אישור לעבוד עפ"י מערכת לניהול איכות בינלאומית ת"י 2008:iso9001. ייצור מוקפד של המפתחים בשילוב גומי EPDM כפול, מאפשר איטום מפני רוח ומים עפ"י התקן הישראלי. לכן הפרופיל הבלגי של חברת יאלו הנו ללא ספק עמיד יותר, חזק יותר ויפה יותר.


מערך ציפויים מיוחד מעניק עמידות גבוהה מפני פגעי הזמן.

זיגוג בהתאמה לצרכי הלקוח
זיגוג הנבחר בקפידה משפיע על יצירת אקלים נעים ונח הרבה יותר בתוך הבית בעיקר בארץ חמה כמו שלנו, בשל ההקפדה על איכות המוצר בחברת יאלו, זוכים לקוחות החברה לייעוץ מקיף בבחירת הזיגוג המתאים ביותר לביתם. התאמת הזכוכית לשימושים ולצרכים שונים היא קריטית גם כן, יאלו מעניקה את הייעוץ התרמי והאקוסטי המתאים ללקוח על ידי בחירה בין זכוכיות בהרכבים שונים, בציפויים מיוחדים ומאפיינים רבים ונוספים. 

החומרים ותהליכי הייצור הטובים ביותר, הידע המקצועי המעמיק ביותר ומגוון האפשרויות העיצוביות, את כולם מספקת חברת יאלו בכדי להעניק לבונים ולמשפצים את עיצוב המפתחים הטוב ביותר, יצירת פתח לשלמות.
 

לעמוד העסק של יאלו 

object(WP_Post)#18286 (24) { ["ID"]=> int(303271) ["post_author"]=> string(1) "2" ["post_date"]=> string(19) "2019-06-19 07:16:38" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2019-06-19 07:16:38" ["post_content"]=> string(0) "" ["post_title"]=> string(11) "234yalo5(1)" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "inherit" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(9) "234yalo51" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2019-06-19 07:16:38" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2019-06-19 07:16:38" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(303270) ["guid"]=> string(63) "http://www.bvd.co.il/wp-content/uploads/2019/06/234yalo5(1).jpg" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(10) "attachment" ["post_mime_type"]=> string(10) "image/jpeg" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" }

object(WP_Post)#18287 (24) { ["ID"]=> int(303272) ["post_author"]=> string(1) "2" ["post_date"]=> string(19) "2019-06-19 07:16:38" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2019-06-19 07:16:38" ["post_content"]=> string(0) "" ["post_title"]=> string(8) "748yalo5" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "inherit" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(8) "748yalo5" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2019-06-19 07:16:38" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2019-06-19 07:16:38" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(303270) ["guid"]=> string(60) "http://www.bvd.co.il/wp-content/uploads/2019/06/748yalo5.jpg" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(10) "attachment" ["post_mime_type"]=> string(10) "image/jpeg" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" }

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה