כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  פשוט וואו: מתחם התצוגה של אלוני

פשוט וואו: מתחם התצוגה של אלוני

שערי ענק מאבן, חנויות בוטיק ייחודיות, שטיח אריחים, שפה גראפית מחויכת ואנושית וגם ג'ורג'יו ארמאני: בואו להתרשם מעיצובו של המתחם של אלוני ברחוב הלח"י

מאת: מערכת אתר בניין ודיור צילום: סיון פרג'


אלוני, מהחברות הותיקות והמובילות בישראל בתחום עיצוב הבית, פתחה אולם תצוגה בקונספט חדשני ברחוב הלח"י בבני ברק ובו מציגה החברה, על פני שטח של 1400 מ"ר, מאות פתרונות ייחודיים לריצוף חיפוי ועיצוב הבית. 

המראה הראשון התופס את העין כבר מהדלת הוא שערי האבן הדרמטיים של בוטיק השיש, בתוכו נמצאת קולקציית האבן והשיש הרחבה של אלוני. אריחי ריצוף, פלטות שיש, כיורי אבן, מדרגות ושלל גימורים וקרניזים מתוצרת המפעל הוותיק, מכניסים את המבקרים לעולם פנטסטי של צבעים, טקסטורות וחומרים טבעיים. לדברי יובל סמואלוב, מעצב אולם התצוגה של אלוני: "כדי לשמור על תחושה נעימה של התמצאות בחלל וליצור חווית לקוח מחבקת ותומכת, חילקנו את האולם לחללי בוטיק סגורים למחצה המאפשרים חוויה אינטימית ואקסקלוסיבית של "חנות בתוך חנות" בקנה מידה אנושי. כל אזור עומד בפני עצמו ומספר למבקרים את הסיפור של החומרים אותם הוא מכיל".

חלל הכניסה לאולם מרוצף ב"שטיח" אריחים ייחודי, בו מוצגים עשרות דגמים וחומרים בפלטות גדולות המשולבות במפלס הריצוף הכללי. כמו כן, ניתן לראות שורה של מתקני תצוגה המתנשאים לגובה של שלושה מטרים, הראשונים מסוגם בארץ, ומאפשרים התרשמות מאריחים גדולים במיוחד ואזור תצוגה של אריחים דקים מתוצרת LEA, בעובי של שני מילימטר בלבד, המשמשים לריצוף ולחיפויי קירות.

במרכזו של אולם התצוגה מובחנים שני בוטיקים, בוטיק השיש ובוטיק הטראצו, השוכנים במבנים ייחודיים ומספרים את סיפור החומר. בוטיק הטראצו, מבנה עץ אוורירי ומלא נשמה המרוצף ברצפת טראצו עם פסיפס מרהיב של שברי מראות. על הקירות פרוסה ההיסטוריה של הטראצו בארץ ובעולם – החל באריחי 20X20 מצוירים ועד לפלטות טראצו בגודל של מטר על שני מטר. "בעיצוב האולם חגגנו את החומרים הטבעיים ועשינו שימוש רחב באבן, ברזל, עץ ובמבוק בעיבוד מינימאלי הנותן כבוד לאמת החומר" מוסיף סמואלוב. לראשונה יוצגו ריצופי הטראצו החדשים שמייצרת אלוני במפעל שנפתח מחדש בחיפה בראשותו של המעצב האיטלקי מרצ'לו מורו, המתמחה בשחזור רסטורציה ועיצוב ריצופי טראצו. כמו כן, יוצגו מעצבים בינלאומיים וישראלים העושים שימוש בחומרים מיוחדים מבטון צבעוני דרך חיפויי עץ מפירוקים, שיש ואבן ועד כמובן כלים סניטרים ואריחי קרמיקה מהקווים האחרונים שהוצגו בתערוכות בעולם.


 


 

גרם מדרגות טראצו חגיגי, בו כל מדרגה היא בצבע ובטקסטורה אחרת, מוביל לקומת הגלריה בה נמצא הבוטיק של קאר פרקט.

גשר רחב חוצה את האולם לרוחבו ומזמין לטיול חווייתי ותצפית על האולם מלמעלה: חדר רחצה בעיצובו של ג'ורג'יו ארמאני, המוצג בבלעדיות באלוני, קיר אמבטיות בגובה 8 מטר, תצוגות כיורים, תצוגת ברזים ועוד.

השבילים והמעברים באולם ברורים מאוד וישנה חלוקה בהירה ל"משפחות" מוצרים, כאשר מוצרים משלימים כמו ברזים וכיורים נמצאים זה לצד זה ונותנים פתרון כולל. אולם התצוגה מעוצב בשפה גראפית מחויכת ואנושית, שפותחה ע"י ירמי אמסטר ונועדה לשבור את הרצינות ולהפגין את הצד האנושי והחם של אלוני. שורה של פוסטרים שעוצבה עבור המותגים ומשפחות המוצרים השונים נותנת למבקרים אינפורמציה משלימה ובכך מסייעת להם לבחור חכם. סקאלת חומרים וצבעים טבעית ושקטה מצליחה להנמיך את העומס הוויזואלי למרות כמות המוצרים האדירה.
 

במקביל קיבלה אלוני את הזיכיון הבלעדי לשווק בישראל את מוצרי ROCA הנחשבת למובילה בתחומה בעולם המשווקת את מוצריה בלמעלה מ115 מדינות ובעלת יותר מ-60 מפעלים בכל היבשות. במסגרת הארגון והמיצוב מחדש שעוברת החברה, היא פועלת בכמה מישורים במקביל על מנת להוביל את אלוני לקדמת העיצוב, הן בייצוג גופים וחברות מובילות והן בפתיחת סניפים ויצירת שיתופי פעולה עם החברות הקבלניות הגדולות. באלוני רואים בבנייה החדשה צורך והזדמנות להציע את המילה האחרונה בתחום, תוך הישענות על החוזקות וההתמחויות של החברה מזה שנים בייבוא, ייצור ופיתוח חומרים חדשים.


לכרטיס העסק של אלוני בבניין ודיור

object(WP_Post)#18286 (24) { ["ID"]=> int(296736) ["post_author"]=> string(1) "2" ["post_date"]=> string(19) "2019-06-19 04:13:04" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2019-06-19 04:13:04" ["post_content"]=> string(0) "" ["post_title"]=> string(8) "aloni234" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "inherit" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(8) "aloni234" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2019-06-19 04:13:04" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2019-06-19 04:13:04" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(296735) ["guid"]=> string(60) "http://www.bvd.co.il/wp-content/uploads/2019/06/aloni234.jpg" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(10) "attachment" ["post_mime_type"]=> string(10) "image/jpeg" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" }

object(WP_Post)#18287 (24) { ["ID"]=> int(296737) ["post_author"]=> string(1) "2" ["post_date"]=> string(19) "2019-06-19 04:13:04" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2019-06-19 04:13:04" ["post_content"]=> string(0) "" ["post_title"]=> string(8) "aloni748" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "inherit" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(8) "aloni748" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2019-06-19 04:13:04" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2019-06-19 04:13:04" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(296735) ["guid"]=> string(60) "http://www.bvd.co.il/wp-content/uploads/2019/06/aloni748.jpg" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(10) "attachment" ["post_mime_type"]=> string(10) "image/jpeg" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" }

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה