כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  צ'יינה אקספרס: מה עומד מאחורי החברה שהביאה לישראל את היבוא האישי לבית מסין?

צ'יינה אקספרס: מה עומד מאחורי החברה שהביאה לישראל את היבוא האישי לבית מסין?

כשמדובר בחברה שהצליחה להחדיר לשוק הישראלי את התודעה לרכש חומרי גמר וריהוט מסין ויתרונותיו, היינו חייבים לדעת מה עומד מאחורי סיפור ההצלחה. ישבנו לשיחה עם המכון לידידות סין וקיבלנו את כל התשובות

מאת: צילום:


#banner#

כשמדובר בחברה המובילה בשוק הישראלי בתחום הרכש לבית מסין, היינו חייבים לדעת מה עומד מאחורי המותג שהצליח להחדיר לעולם הבנייה הישראלי את תופעת היבוא האישי מסין. ממה חוששים? איך ניתן להצליח? ומאיפה בעצם הכל התחיל? ישבנו לשיחה עם צחי קנזה, מנכ"ל משותף במכון לידידות סין, וקיבלנו את כל התשובות.

 

מתי התחלתם לבצע רכש חומרי בנייה בסין, ומה היה המניע להקמת מחלקת היבוא האישי לבית?

"המשרד שלנו בסין הוקם ב-1996 ומתמחה 20 שנה ברכש חומרי בנייה וגמר. במשרד ישנם כ-30 עובדים המתמחים בתחומים שונים: ריצוף, אלומיניום, ריהוט וכד'. לפני 5 שנים הקמנו את המחלקה העוסקת ביבוא אישי לבתים פרטיים, מסעדות ומלונות בוטיק. הכל התחיל בחברים ובמכרים שבנו בית פרטי בארץ, אבל העלויות היו גבוהות מאוד. עשינו מספר בתים, וכך חבר הביא חבר, כיוון שהאיכות והמחירים היו מצוינים. בגלל שהתחילו להיות לנו לקוחות רבים בתחום, הקמנו משרד נוסף בסין במיוחד עבור פעילות זו בעיר הנקראת פושאן. את הפעילות הזו מנהל אריאל בריסקין והצוות שלו".

 

 

מדוע אתם נחשבים לחברה המובילה בתחום?

"המכון לידידות סין ביצע כבר מאות פרויקטים, בתים פרטיים, מסעדות ומלונות בוטיק. היתרונות שלנו הם הוותק וההתמחות בחומרי בנייה. אנו חברה גדולה המעניקה אחריות מלאה, הן לכסף של הלקוח והן למוצרים אותם הוא רוכש. אנו מבצעים בקרת איכות ברמה הגבוהה ביותר, מכירים היטב ספקים ומפעלים רבים, ובסך הכל מעניקים ללקוח את השירות הטוב ביותר בשוק כיום".

 

באילו דרכים המכון לידידות סין הצליח לגבור על החשש של הלקוח הישראלי מפני קנייה בסין?

"החששות המרכזיים של הלקוח הישראלי נובעים משלושה דברים: ראשית, המחשבה שבסין איכות המוצרים איננה גבוהה, שנית – החשש שלאחר רכישת המוצר – אין למוצר "אבא", ולסיום – לצערי בשנים האחרונות היו מקרים שחברות דומות לשלנו העניקו טיפול רשלני ולא מקצועי ללקוחותיהם ופגעו בתחום כולו.

איכות המוצרים בסין, כמו בכל מקום, תלויה ביצרן ובלקוח. ניתן לרכוש מוצרים באיכות מעולה אם מכירים ספקים איכותיים ומוכנים לשלם את המחיר. בסין הרי מייצרים גם מטוסים ולוויינים. 

הדרך הנכונה לרכש בסין הוא לרכוש מספק שהמכון לידידות סין נמצא איתו בקשר ארוך שנים. בדרך זו אנו בטוחים שאיכות המוצר טובה, מפני שיש לנו ניסיון עימו, והכי חשוב, שהספק יעניק שירות איכותי גם לאחר רכש המוצר.

ההמלצה המרכזית שלי ללקוחות ששוקלים לנסוע לסין היא לבחור חברה מלווה מנוסה, עם גב כלכלי איתן, ובעלת שירות איכותי. אנו מעניקים ללקוחותינו ליווי מלא בארץ ובסין, נותנים אחריות מלאה לכסף (ערבות בנקאית) ולמוצרים, ועושים הכל כדי שהלקוח יקבל את התמורה, היחס והשירות הטובים ביותר".

 

 

 

האם יש למכון לידידות סין תחומים מיוחדים?

"כן, אנו קשובים לדרישות ולצרכים של הלקוחות שלנו ומפתחים איתם ביחד תחומים חדשים.

כך, אנו מציעים מטבחים ביתיים באיכות מעולה – לרבות עיצוב, מדידות בשטח, התקנה ומתן אחריות לשנה, פתרונות מלאים לבית חכם – לרבות התקנה ואחריות לשנה.

לבעלי מסעדות, אנו מציעים רכש הכולל את כל המכשור החשמלי, ציוד הגז, התנורים, שולחנות הנירוסטה והכלים. והכל מהיצרנים הטובים בתחום.

לבוני בתי מלון, המכון לידידות סין עובד מול יצרנים המתמחים בבניית ריהוט לבתי מלון לפי הזמנה, הן ללובי והן לחדרים. 

ולבסוף, אנו מציעים פתרונות מלאים לחלונות אלומיניום – החל ממדידות בשטח, התקנת משקופים עיוורים, ועד התקנה ומתן אחריות לשנה".


 
 
 
 
מה מסתתר מאחורי הפילוסופיה של המכון לידידות סין?
"המכון לידידות סין מעניק שירות איכותי לאלפי לקוחות כבר 20 שנה. אנו מתמקדים במתן שירות מקצועי, קשובים לצרכי השוק מבחינת חומרים ועיצובים חדשים, ומציעים ללקוחותינו פתרונות כוללים על מנת להקל עליהם. אנו פועלים על פי אמות מידה של מקצועיות בלתי מתפשרת ומעניקים ייעוץ וליווי מלא לכל לקוחותינו. הלקוח מקבל אחריות מלאה, תמיכה מקצועית ומקיפה, וליווי שוטף מתחילת הדרך ועד לסיום הבנייה.  
אנו עובדים עם אדריכלים ומעצבים, עם אנשי מקצוע המעניקים שירותי התקנה ואחריות, עם ספקים איכותיים ומנוסים, והכל במטרה לתת ללקוח שלנו חבילה מלאה ושקט נפשי.
המכון לידידות סין מהווה מותג בישראל, בזכות מוניטין רב שנים המתבסס על אמינות, מקצועיות ושירות אישי ללקוח – אלו הם ערכי החברה".
 
object(WP_Post)#18265 (24) { ["ID"]=> int(286891) ["post_author"]=> string(1) "2" ["post_date"]=> string(19) "2019-06-19 03:30:20" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2019-06-19 03:30:20" ["post_content"]=> string(0) "" ["post_title"]=> string(3) "553" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "inherit" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(8) "553-1071" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2019-06-19 03:30:20" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2019-06-19 03:30:20" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(286890) ["guid"]=> string(55) "http://www.bvd.co.il/wp-content/uploads/2019/06/553.jpg" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(10) "attachment" ["post_mime_type"]=> string(10) "image/jpeg" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" }

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה