כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  צפו: המקום שבו הירושלמים קונים מוצרים למטבח

צפו: המקום שבו הירושלמים קונים מוצרים למטבח

אולם התצוגה החדש של מילה גלרי מביא סטנדרט חדש לעיר הבירה ואת העיצוב המושלם למטבח הביתי. בואו לסיור

מאת: צילום:


ירושלמים, תתחדשו: בחודשים האחרונים נפתח בעיר הבירה אולם התצוגה החדש של מילה גלרי שמרכז במקום אחד את מכשירי החשמל הטובים בעולם. מכשירי החשמל של מילה, ברובם מיועדים למטבח ומציגים טכנולוגיה מתקדמת, עיצוב נקי ואיכות ללא פשרות. את מבחר הקולקציות והגוונים של המקררים השונים, מדיחי הכלים, קולטי האדים, הכיריים והתנורים תוכלו למצוא כאן לשימושים שונים ובשילובים שישלימו באופן סופי את עיצוב הבית שתמיד רציתם.

 

מה ממתין לכם באולם התצוגה? צפו בסרטון:

 

 

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה