כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  קירות לוהטים

קירות לוהטים

טפטים עם טקסטורה של בד, בהשראת ססגוניות ספרדית, עם נגיעות וינטג' ועוד: הצצה לקולקציית הטפטים החדשה של "גולדשטיין גלרי טפט" לקיץ 2013

מאת: צילום:


הטפט הוא אחד הפריטים השימושיים ביותר בעיצוב מחדש של חללי פנים, אותו ניתן למצוא במגוון אדיר של דוגמאות, הדפסים, צבעים וטקסטורות. מגוון האפשרויות הרחב מאפשר לנו לבחור את המוצר המתאים ביותר לסגנון אותו אנו רוצים לקבל, תוך התאמה מלאה לשאר הפריטים בחלל כדי לקבל תוצאה שלמה, הרמונית וייחודית. חברת גולדשטיין גלרי טפט, המתמחה ביבוא ובשיווק טפטים כבר 60 שנה ונחשבת לאייקון ותיק ומוערך בשוק העיצוב המקומי, תחשוף במהלך תערוכת העיצוב הבינלאומית שתיפתח ב-21 במאי את כל הטרנדים והמגמות בתחום, תשיק את קולקציית קיץ 2013 ואת המגזין הראשון של "גולדשטיין גלרי טפט".

 

 קולקציית chic


אז רגע לפני שאתם מתחדשים בטפט טרנדי, הנה כמה טיפים להתאמת הטפטים לבית וסקירה של כמה מהקווים המובילים בקולקציה החדשה:

 

בבחירת מיקום הטפט בחלל, המומחים בגולדשטיין גלרי טפט ממליצים למקם טפט לפחות על קיר אחד שלם כדי להשיג את האווירה והדגש הרצויים. הסדרות שהם משווקים מאפשרות משחק בין טפטים עם דוגמאות ועיטורים לבין טפטים חלקים בגוונים משלימים, המקנים לחלל מראה שלם ומעניין.

 

כאשר אתם מגיעים לבחור טפט, מומלץ להגיע עם תמונות של החלל וכמה שיותר מידע על הקירות אותם רוצים לחפות וכן על שאר מרכיבי החלל שסביבם על מנת לתת קו מנחה לבחירה מתוך המגוון הרחב. הטפטים יכולים להתאים לכל חללי הבית וכמובן גם בחללים מסחריים שונים ויש לבחור את הטפט המתאים ביותר לשימוש החלל, לסגנון המועדף עליכם ולאווירה שאתם מעוניינים ליצור. קולקציית קיץ 2013 מאופיינת בקו צבעוני, צעיר וכייפי במיוחד ופריטים שונים מתוכה יכולים להשתלב בהצלחה בכל חלל.

קולקציית IBIZA הססגונית מתאימה לכל מי שמעוניין להוסיף אווירת חופש קלילה ואופטימית לחללים סביבו. הקולקציה שואבת השראה ממוטיביים המזוהים עם האי הספרדי ויכולה להתאים גם לחללי מגורים שונים וגם לחללים ציבוריים, אותם תוכלו לשדרג כך שישדרו אווירה כייפית ונעימה בעזרת תמונות ענק אותנטיות מהאי, בהדפסים בהשראת אריחים ספרדיים צבעוניים או באמצעות הדפסי פרחים שנראים מאויירים בעבודת יד.

 

 

 

קולקציית IBIZA

עולם הטקסטיל, שהולך יד ביד עם עולם הטפטים הוא מקור ההשראה לקולקציית IMPULSE, המציעה את העושר הוויזואלי שמאפיין מראה בדים ואריגים ומוסיף טקסטורה מעניינת לחלל. טכניקת הדפסה ייחודיות של שכבה על שכבה מאפיינת את הטפטים השונים בקולקציה, המדמים סריגים ואריגים שונים וכן עושים שימוש בהדפסים בהשראת סגנון ספרדי. הקולקציה הקלאסית יכולה להתאים לחללים מסחריים ופרטיים כאחד בזכות צבעוניות עדינה ומאוזנת והדפסים מודרניים שיוכלו ללוות אתכם לאורך שנים.

 

 

קולקציית IMPULSE

קולקציית PALAZZO מתאימה לכל מי שמעוניין לשלב את הסגנון העתיק והקלאסי בחלל למראה יוקרתי ומרשים. הקולקצייה עוצבה בהשראת בתי אצולה מתקופת הרנסנס ומשלבת דפוסים וטקסטורות בעלי מראה עשיר, שתורגמו מחדש על מנת שיתאימו לבית המודרני. הסגנון האלגנטי של הקולקציה מתאים לחללים בהם מעוניינים לשלב מראה יוקרתי בעל נוכחות, כמו חדר שינה, סלון, מבואה וכן בחללי משרדים ובתי מלון.

סגנון הרטרו האופנתי לא פוסח גם על תחום הטפטים, אותו תוכלו לאמץ בעזרת קולקציית CHIC, המשלבת בין מוטיבים בסגנון וינטג' יחד עם צבעוניות מטאלית על מנת להשיג מראה ששומר על קו מודרני ועכשווי. הקולקציה הרב גונית יכולה להתאים כמעט לכל חלל בזכות עיצוב נועז, שעושה שימוש בטכניקות היוצרות אפקט מבריק וזוהר, המשתלב עם סגנון מעודן ומאופק שיכול להשתלב עם חומרים, צבעים ופריטים שונים.

 


אחד היתרונות הבולטים של הטפט הוא שבעזרת שינוי קל ופשוט ניתן להשיג תוצאות מרשימות המשדרגות את החלל במהירות ובקלילות. בזכות הסגנונות השונים, הרב גוניות והטקסטורות הייחודיות שלהן, הקולקציות השונות של גולדשטיין גלרי טפט יכולות לעזור לכם לעצב את חלל חלומותיכם וליצור לו סגנון מרשים ומיוחד התואם את טעמכם האישי.

 

עוד על גולדשטיין גלרי טפט>> 

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה