קלאסיקה איטלקית במטבח

מתגעגעים למטבח של פעם? כבר לא צריך להתגעגע, כי התנורים האיטלקיים המודרניים במראה וינטג' יעוררו בכם את הצורך לבשל בלי הפסקה

אחד מהמותגים האיטלקיים המובילים והמוערכים בייצור מוצרי החשמל למטבח – TECNOGAS, מגיע לראשונה לישראל ומציע קולקציות חדשות של תנורים, קולטי אדים ומקררים המאפשרות התאמה אישית לכל חלל וסגנון לפי גודל ועיצוב.

חברת TECNOGAS אשר מוצריה נמכרים בלמעלה מ-90 מדינות ברחבי העולם, נוסדה באיטליה לפני כ-60 שנה על ידי האחים קונטיני. הם פיתחו את המוצר הראשון למטבח שעונה הן על הצורך העיצובי והן על הפרקטיקה של בישול. וכך בעצם נולד הדגם הראשון של המותג – בלון הגז והכיריים ברהיט אחד. מערכת הבישול, שעוצבה כרהיט, שדרגה את חלל המטבח והקלה על מלאכת הבישול, והיוותה ההשראה למערכת הבישול האיטלקית המוכרת.

כיום המותג ממשיך לשמר את מסורת מייסדיו, ושומר על קו עיצובי ייחודי של מוצרי חשמל למטבח המיוצרים באמיליה רומאגנה שבאיטליה, אזור המהווה עבורם השראה בין היתר בזכות היותו מרכז קולינארי ומוטורי-טכנולוגי המוקף נופים פסטורליים.

החברה מציעה סדרת תנורים חדשה, ביניהם דגם ה- NEXT שבולט בקווים נקיים ובצבעים מטאליים. דגם ה-PRO , השואב השראה מהמטבחים המובילים בעולם ודגם ה-DECO שמשלב אלמנטים עיצוביים בצבעי זהב ונחושת. כמו-כן, לצד האלמנטים העיצוביים תנורי הסדרה מוצעים במגוון גדלים הנעים בין תנורי 60 ס"מ לאחרים בגודל 120 ס"מ ומשלבים פונקציות טכנולוגיות מתקדמות, ביניהן: תנורי 150 ליטר הגדולים בנפחם בכ-30% מאלו המוצעים בשוק (108 ליטר), וכך מגדילים את הקיבולת של השימוש ל-7 מגשים בו זמנית במקום 3-5 בתנורים אחרים, מנועי TURBO*4, המקטינים את זמן ההגעה ל-200 מעלות ל-11 דקות בלבד, כ-8 דקות פחות מהזמן שדרש לכך בעבר. וכן, חידושים המקלים על ניקיונו של התנור כדוגמת חלקו הפנימי הבנוי ללא תיפורים ודלת זכוכית חיצונית הנשלפת החוצה המאפשרים לנקותו בקלות  ולהימנע מצבירת לכלוך.

 

תנור

 

תנור ירוק מועצב

תנור ומנדף טיגון

 

תנור רצפתי מחולק

תנור זהב

 

תנור רצפתי לבן

תנור אדום עם זהב

גז

234
403
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...