כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  שחור על גבי לבן

שחור על גבי לבן

וגם קווים מינימליסטיים, שימוש בבטון ואריחים חדישים – הטרנדים החדשים בעולם חדרי האמבטיה לפי "טופ ליין קרמיקה"

מאת: יפעת ברונר צילום:


"כמו בעולם האופנה, עולם הקרמיקה מלא במוטיביים עיצוביים דינמיים ומתחלפים שמגיעים אלינו ישירות מארצות מובילות בתחום כמו איטליה, ספרד וכדומה, משם אנחנו מייבאים את המרצפות והכלים הסניטיריים שלנו שנאספים בקפידה מהמגוון הרחב הקיים". אומר עופר משיח מ"טופ ליין קרמיקה", כמי שעוסק בתחום חדרי האמבטיה למעלה מ-12 שנה, פנינו אליו כדי לשמוע על הטרנדים החמים ששולטים כיום בענף.

"אנחנו רואים בשנים האחרונות מעבר לעיצוב מינימליסטי ולקווים נקיים, מאופקים וסולידיים, שימוש בצבעים שחור ולבן ובסקאלת האפור שביניהם שמודגש באמצעות 'זריקות' של כתמי צבע בצורת אביזרים לאמבט, חיפויים למיניהם ופריטים משלימים".

ואיזה מוצרים חדשים אנחנו רואים היום בחדרי האמבטיה שלא ראינו קודם?
"בהמשך לקו המינימליסטי אנחנו רואים הרבה מוצרים בעיצוב מתכתי בגווני הבטון, הכיורים מונחים לרוב על מדפים צרים וארוכים או ארונות אמבטיה תלויים שמצטרפים לאסלות התלויות ולניאגרות הסמויות שהכרנו בעבר, מה שמקנה לחדר תחושה קלילה יותר ומאווררת.

מה חדש בתחום הריצוף והחיפוי?
"לאחרונה מיובאים לארץ אריחי דקור בטקסטורות פרחוניות ובגדלים שלא ראינו בעבר 45/90 ו-30/90 שמיועדים גם לריצוף וגם לחיפוי הקירות. השנה התחלנו לייבא גם אריחי גרניט פורצלן ייחודיים מדגם 'לפאטו' שהם אריחים מזוגגים שעוברים ליטוש מיוחד כדי שלא יספגו כתמים".

כמי שמנוסה מאוד בתחום, חשוב לעופר להדגיש שעל אף הטרנדים והקווים הדומיננטיים, המבחר היום הוא עצום וכל לקוח יכול לעצב לעצמו חדר אמבטיה שיהיה מושלם עבורו. ואכן, שיטוט בחלל התצוגה הגדול של "טופ ליין קרמיקה" חושף מגוון רחב של מוצרים ואביזרים לאמבטיה: מאריחים בקווים נקיים ועדינים לצד אריחים מצוירים, פרחוניים וצבעוניים, כיורי זכוכית, כיורי אבן מעוטרים, חיפויי חוץ ופסיפסים.

מה מייחד אתכם שאין בחנויות אחרות?
"ל'טופ ליין קרמיקה' יש נגרייה פרטית משלה שמייצרת  את ארונות האמבטיה ולמעשה מאפשרת ללקוחות לעצב כל חדר אמבטיה שירצו. אצלנו במתחם החנות לקוח יכול לקבל כל מה שהוא צריך כדי לעצב את חלל האמבטיה והשירותים, החל ממעצב פנים שילווה אותו בתכנון ועיצוב החדר, דרך מוצרי האמבטיה, חיפויים וריצופים ועד לארונות.

"הקונספט של החנות בנוי על יחס אישי לכל לקוח, אולם תצוגה שקל ונוח להתמצא בו ואנשי מכירות שנותנים גם הדרכה לקבלנים על שימוש במוצרים והתקנתם. קהל היעד שלנו מגוון והמתחם פונה לחתך רחב של אוכלוסיה, מכיוון שאנו היבואנים של האריחים והתצוגה מתחלפת כל שלושה חודשים, ניתן למצוא אצלנו מחירים תחרותיים ומוצרים שמתאימים לכל תקציב".

לפרטים נוספים: "טופ ליין קרמיקה", אלכסנדר ינאי 2, סגולה פ"ת. טלפון: 03-9308575, פקס: 03-9303163. כתובת האתר: http://www.toponline.co.il/

 

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה