כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  שלום ללבן: טרנד המטבחים הצבעוניים מגיע לישראל

שלום ללבן: טרנד המטבחים הצבעוניים מגיע לישראל

האם המטבחים הלבנים שהתרגלנו לראות סביבנו הולכים ונעלמים? הטרנד החדש מגיע ומנסה לעשות שינוי בסביבה

מאת: צילום:


אין ספק שכשהמילה "מטבח" נזרקת לאוויר, האסוציאציה המיידית היא של חלל נעים, ובדרך כלל בגווני לבן, שמנת והצבעים בסביבה. ככה התרגלנו. אבל זה הזמן לתת גם לאותו המטבח הלבן קצת חיים והפעם לא מדובר בנגיעות קטנות של צבע בדמות מחבת או חיפוי, אלא טרנד חדש שהולך וצובר תאוצה: מטבחים צבעוניים. המגמה הצבעונית מגיעה אלינו מאירופה, ונכנסת במלוא עוצמתה לחלל המטבח ותורמת לאווירה במטבח ובבית כולו. 

 
המותג הישראלי DECOR השיק באחרונה מטבחים צבעוניים, שונים מהסטנדרט שמאפיין את המטבח הישראלי. אחד המטבחים היותר מיוחדים מגיע בגוון סגול שמכניס רוח חיה ועיצובית – זהו מטבח פתוח, שמאפשר להשקיף מתוכו אל שאר חללי הבית כדוגמת הסלון ופינת האוכל הסמוכים, וליהנות מקשר רציף עם האורחים ושאר בני הבית בכל עת. עיצוב המטבח עדכני ועכשווי ובעל מספר מוקדי עשייה. במרכז המטבח נמצאים שני איים שמגדירים את טריטוריית המשתמש, בה ניתן למצוא אי הכולל משטח עבודה עם פינת בישול ויחידת משטח עם כיור, ואת טריטוריית האורח. המטבח עשוי משילוב חומרים מגוון ומעניין, זאת בתוספת לצבע הסגול המקורי, שביחד יוצרים מטבח דומיננטי, איכותי, פרקטי ובלתי נשכח.
 
אחד החידושים שמאפשרים לצבוע את המטבח במגוון רחב של צבעים הם חיפויי ה"ניולק" וה"ניומט" הבלעדיים לחברה ומגיעים במבחר של מעל ל- 25 צבעים וגוונים שונים לבחירה. ה"ניולק" הוא חומר אקרילי דמוי זכוכית מלוטשת המתאפיין בהיותו לא שביר ועמיד במיוחד מפני שחיקה. עמידותו הגבוהה של החומר באה לידי ביטוי בכך שאינו סופג מים, לחות ושמנים, עמיד בחומן הגבוה של קרני  UVהמגיעות מהשמש, אינו דוהה לאורך השנים, אנטי- בקטריאלי ונחשב לבלתי שריט מאחר וניתן להעלים כל שריטה על ידי ליטוש פשוט וקל. ההבדלים בין הניולק והניומט מתבטאים במידת הברק, כאשר לניולק ברק ברמת 100% High Glass ואילו הניומט, כשמו, מתאפיין במראה מט מעט רגוע יותר. 
 
 
 
 
 
 
 
 

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה