כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  תל אביבית צעירה: דירת רווק מתוכננת מחדש

תל אביבית צעירה: דירת רווק מתוכננת מחדש

דירת 60 מ"ר בתל אביב עברה שינוי והתאמה לרווק הצעיר שמתגורר בה ומצליחה לשבור את הסטיגמה המיושנת על דירת צעירים מבולגנת

מאת: צילום: שי אפשטיין


אדריכלות ועיצוב פנים: אדר' אסנת ברנדס ברש

 

כשאומרים "דירת רווק" רוב האנשים מדמיינים דירה מבולגנת ולא מושקעת, אבל הדירה הזו, של איש היי טק בן 30, הממוקמת בקומה הראשונה בבניין תל אביבי סטנדרטי היא ההיפך המוחלט מהסטיגמה. תכנון מדוקדק ומוקפד של האדריכלית אסנת ברנדס ברש, תוך מחשבה על כל פרט ועל יצירת מקסימום שטחי אחסון, מצליח לייצר דירת 60 מ"ר שמרגישה גדולה ומרווחת הרבה יותר.

 

הדירה עברה שיפוץ מקיף שנמשך כשלושה חודשים במסגרתו הלקוח ביקש לשמור על מבנה של שני חדרים וסלון אך להגדיל את החלל הציבורי. פלטת הגוונים שנבחרה עושה שימוש בלבן כצבע בסיס עם אלמנטים בשחור ובאדום ולתוספת חמימות נבחר פרקט אלון, סוג עץ החוזר על עצמו במקומות שונים בבית. התכנון המחודש מצליח לייצר בחלל הקטן מגוון מקומות שהייה המאפשרים מצבי שימוש משתנים ומגוונים. למשל- תכנון החלל הציבורי, הספסל הארוך ומיקומה של פינת האוכל בין המטבח לסלון מאפשרים גמישות והתאמה גם למצב של אירוח רב משתתפים. 

 
 
בואו לסיור:
 

מחיצה בנויה מחלקת את החלל בין המטבח לסלון
 

כריות באדום, לבן ושחור פזורות על ספסל בנוי המאפשר צפייה לרחוב ועל ספה אפורה, גדולה מספיק לאירוח קבוצת חברים
 

פריטים ברוח הסבנסטיז נבחרו כדי "לשבור" את הקו המודרני
 

מחיצת הגבס שנבנתה בחלל מאפשרת כניסה למטבח משני צדי הסלון
 

מכיוון שהדייר אוהב לבשל ולארח הוחלט על מטבח גדול באופן משמעותי
 

מעל אי העבודה נתלו שלושה גופי תאורה תעשייתיים בשחור ולבן עם כבל חשמל אדום
 

הגון השולט הוא לבן, שנשבר בנגיעות של צבע פה ושם
 

מראה גדולה מרחיבה את התחושה של חדר האמבטיה ובה משתקף קיר האריחים הכתום-אדום שמאחורי האסלה
 

חדרי השינה תוכננו בצורה מדוייקת על מנת להשאיר למרחב הציבורי גודל מקסימלי
 
 
תוכנית הדירה המוצעת


הדירה לפני השיפוץ:
 
 
 
 
 
רשימת ספקים:
סטיילינג: מאיה לבנת-הרוש
סוהו
איקאה
צמר שטיחים יפים
גלריה וינטג'
תמונה בסלון: הצלם רן מאיו
 
 
 

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה