כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  תמונה חדשה לבית? כל הטיפים לבחירת יצירת האומנות הנכונה

תמונה חדשה לבית? כל הטיפים לבחירת יצירת האומנות הנכונה

הקירות בבית הם הרבה מעבר לאלמנט קונסטרוקטיבי בלבד – הם מקיפים אותנו, מגדירים חללים באופן פיזי ופונקציונאלי וכן יכולים להקנות קו עיצובי עבור הבית וליצור מסגרת עיצובית לחלל. אז איך נבחר יצירות אומנות עבור קירות ביתנו?

מאת: עופרי גונן צילום: יח"צ


 

 

 

 

רובנו יכולים להעיד שבחירת אלמנטים לתלייה על הקיר היא משימה לא פשוטה כלל. ההיצע, המחירים הגבוהים וחוסר הנגישות של תחום האומנות, גורמים לנו לדלג על השלב האמנותי בעיצוב החלל ולהתפשר על קירות ריקים, או לבחור פריטי ביניים שהופכים עם הזמן לקבועים עד שהעין מתעצבנת. למיכל גורפונג, בעלת סטודיו לאומנות "מיכל גורפונג" יש פתרונות עבורכם.
 


אומנות במחירים סבירים

מיכל גורפונג היא ציירת, גרפיקאית ומעצבת, שזיהתה דרישה מצד לקוחות לרכוש אומנות במחירים סבירים, וכן לבחור יצירה המעוצבת בדיוק כפי שחלמו, עפ"י טעמם וסגנונם. בעקבות זאת, מיכל החלה לעצב תמונות באופן דיגיטלי, כך שהן גמישות לשינויים. היצירות הן שילוב של תמונות שעוברות עיבוד ועבודת גרפיקה ייחודית, אותן ניתן להדפיס במגוון גדלים ופרופורציות על גבי חומרים שונים, כגון: קנבס, פרספקס, אלומיניום, זכוכית, מדבקה, טפט ועוד. בנוסף לעיצוב עבור לקוחות פרטיים, מיכל יוצרת גם עבור חברות ומשרדים ומתאימה את היצירה לתכנים בהם מתעסק המשרד. מיכל חלקה איתנו מספר טיפים, שיעזרו לכם לבחור את יצירת האומנות המתאימה עבורכם:


חיבור לתמונה


מיכל מדגישה כי הדבר הראשוני והחשוב ביותר הוא חיבור לתמונה, לצבעוניות ולסגנון. אומנות יוצרת אצלנו אסוציאציות ומעוררת רגשות שונים, וכל אדם מגיב לתמונה אחרת. בסטודיו של מיכל תוכלו להיחשף לקטלוג שבו תמונות עם מבחר דגמים בסגנונות שונים, וכך תוכלו למקד את סגנון התמונה הרצויה ואת הצבעוניות שלה.

 
למקד את סגנון התמונה הרצויה ואת הצבעוניות שלה לפי טעמכם
חפשו השראה


בין אם זה מתערוכות, מהאינטרנט וממגזינים ובין אם דרך הקטלוג שמיכל מציעה, חפשו אלמנטים, צבעים ועיצובים שנותנים לכם השראה. כפי שלפני שיפוץ או רכישת רהיטים אנו בודקים במקורות שונים אופציות ועיצובים קיימים, כך גם כאן – ע"י היחשפות ליצירות קיימות וע"י הבנה של הצרכים והרצונות שלכם תוכלו לעשות בחירה נכונה ושלמה יותר. טיפ של מיכל – השראה אפשר למצוא בכל מקום, אם רק מסתכלים טוב ופותחים את הראש.
 

התאימו בין התמונה לפרופורציות החדר


חשוב להבין את פרופורציות החלל שאליו אתם מייעדים את התמונה. אחת הטעויות הנפוצות ביותר היא בחירת תמונה גדולה מדי עבור חלל קטן ולהיפך. שימו לב גם לרהיטים ולחפצים הקיימים בחדר ושימרו על פרופורציות נעימות בינם לבין היצירה. מיכל ממליצה לבחור תמונה אחת דומיננטית במקום מספר תמונות קטנות יותר, כפי שהיה נהוג בעבר. בסטודיו של מיכל הלקוחות מקבלים הדמייה של היצירה בביתם עפ"י תמונה של המצב הקיים, שתסייע לכם להחליט מהו הגודל האידיאלי עבור התמונה. בהתאם לכך, תוכלו להדפיס את התמונה בכל גודל שתבחרו, כך שתתאים לחלל באופן מושלם.

 
תמונה אחת דומיננטית במקום מספר תמונות קטנות יותר
התאימו בין הסגנון העיצובי ליצירה


בחרו תמונה שתשלים את הסגנון העיצובי הקיים בבית שלכם, לדוגמא אם הבית מעוצב בסגנון מודרני, רצוי לא לבחור תמונה בסגנון נוסטלגי או וינטג'. השירות של מיכל מאפשר לכם שליטה ומעורבות בצבעוניות היצירה וכן באלמנטים שונים המופיעים בה, באופן המאפשר לכם לרכוש אומנות המתאימה באופן ספציפי לבית שלכם. גם כאן ההדמייה שמיכל מספקת עוזרת מאוד – אין צורך לדמיין איך התמונה תשתלב עם העיצוב הקיים, אלא ניתן לראות באופן ברור וישיר את התוצאה.

 
אין צורך לדמיין איך התמונה תשתלב עם העיצוב הקיים – הדמייה ממוחשבת תמחיש באופן ברור את התוצאה

בחרו איזו אווירה אתם מעוניינים ליצור


יצירת אומנות יוצרת נקודת פוקוס עיקרית בחדר, ויכולה להכתיב את האווירה עבור החלל כולו. לכן, חשוב להחליט אם אתם מעוניינים באווירה דרמטית, כפרית, רומנטית וכו'. התמונה יכולה גם להוות נקודת צבע במקרים שסקאלת הצבעים בבית סובבת סביב לבן, בז' או אפור, ולחילופין יכולה להוות עוגן מאזן עבור חלל צבעוני ומקושט יותר.

 

לכרטיס העסק של "מיכל גורפונג – סטודיו לאומנות" בבניין ודיור

object(WP_Post)#18286 (24) { ["ID"]=> int(296673) ["post_author"]=> string(1) "2" ["post_date"]=> string(19) "2019-06-19 04:12:53" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2019-06-19 04:12:53" ["post_content"]=> string(0) "" ["post_title"]=> string(5) "234gr" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "inherit" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(5) "234gr" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2019-06-19 04:12:53" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2019-06-19 04:12:53" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(296672) ["guid"]=> string(57) "http://www.bvd.co.il/wp-content/uploads/2019/06/234gr.jpg" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(10) "attachment" ["post_mime_type"]=> string(10) "image/jpeg" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" }

object(WP_Post)#18287 (24) { ["ID"]=> int(296674) ["post_author"]=> string(1) "2" ["post_date"]=> string(19) "2019-06-19 04:12:53" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2019-06-19 04:12:53" ["post_content"]=> string(0) "" ["post_title"]=> string(5) "748GR" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "inherit" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(5) "748gr" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2019-06-19 04:12:53" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2019-06-19 04:12:53" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(296672) ["guid"]=> string(57) "http://www.bvd.co.il/wp-content/uploads/2019/06/748GR.JPG" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(10) "attachment" ["post_mime_type"]=> string(10) "image/jpeg" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" }

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה