כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

תוכן שיווקי  //  תמיד לפני כולם

תמיד לפני כולם

המומחים של חרש, אוספים בדייקנות ובאלגנטיות את מיטב האריחים וכלים הסניטריים לחדר האמבטיה שלכם. הנה מה שהם מספרים על החידושים בתחום

מאת: שחר בן פורת צילום: יח"צ


מאז אמצע שנות ה-90, נוצרה בתחום עיצוב חדרי האמבטיה אופנה. תחת הכותרת "עיצוב נקי" עוצבו חדרי רחצה רבים במדינתנו בצבעים מונוכרומטיים – אפור, שחור, לבן, חאקי ובז', על גווניהם השונים ואלה הפכו לצבעים השולטים בתחום. השימוש בקשת צבעים מצומצמת זו איפשר למעצבים מסויימים למכור עיצוב פחות מוקפד ויצירתי במסווה של עדכניות אופנתית.

בשנים האחרונות, עם העלייה במודעות לעיצוב הבית, החלה להשתנות המגמה. העיצובים המונוכרומטיים שכולנו הכרנו מפנים את הדרך לעיצובים חדשניים, פורצי גבולות. שמאפשרים למעצבים המוכשרים ולבעלי הבתים האמיצים להפגין סגנון עיצובי מיוחד וייחודי.

צבע וטקסטורה עושים את ההבדל
בעולם העיצוב מבינים בשנים האחרונות, כי השימוש בצבע ובטקסטורה הוא הדרך להביע את הטעם האישי של בעלי הבית. בעזרת פיתוחים טכנולוגיים מתקדמים, עולם הקרמיקה שינה את פניו והא מציע לכל מי שמעצב מחדש את חדר האמבטיה, להביא לידי ביטוי כל פנטזיה עיצובית.

כאשר תכנסו לאולמות תצוגה של חברות הפועלות בתחום, כמו חברת חרש, תמצאו באולם אריחים במגוון רחב של עיצובים, לצד שימוש ושילוב של צבעים, בליטות, חריטות, טקסטורות דמויות בדים, גימורי מתכת, גימורים דמויי ריפוד ועוד, שמספקים לבעלי הבתים, כמו גם למעצבים ולאדריכלים, להגשים כל תוכנית וכל חלום.

בתחום הצבעים, לדוגמה, קיים טווח רחב של צבעים. אמנם לא תמצאו צבעים זרחניים על אריחי קרמיקה, אך נוספו צבעים עדינים ופסטליים ולצדם צבעים דומיננטיים, המאפשרים התאמה מדוייקת של האריחים לאווירה הרצויה בחדר האמבטיה.

חרש: עם אצבע על הדופק
בשונה מעולם האופנה ובשונה מתחומי עיצוב אחרים, עיצוב האמבטיות אינו מתחדש בתדירות גבוהה. הסיבה פשוטה – את עיצוב חדר האמבטיה מחליפים לעיתים רחוקות יחסית, וההשקעה בפיתוח מוצרים חדשים גבוהה יחסית ואינה כדאית.

עם זאת, גם בתחום זה קיימים טרנדים ואופנות. מנהלי חברת חרש, לדוגמה, משתתפים פעמיים בשנה בשתי התערוכות המובילות בעולם לתחום חדרי הרחצה, המתרחשות בספרד ובאיטליה, ומביאים משם את הפיתוחים האחרונים. כך למשל, הצבעים הדומיננטיים בתקופה זו הם גווני הסגול העמוקים ובורגונדי.

הגימורים המבוקשים משווים לאריחים מראה של קטיפה כמו גם עץ, לחובבי המראה הכפרי. יש שימוש נרחב בזכוכית, בנצנצים ובבדים על האריחים ונעשה שימוש נרחב יחסית בפרחים גדולים המודפסים על האריחים השונים.

חברת חרש מייצגת בישראל כמה מהיצרניות הגדולות בעולם בתחום זה – ולנטינו האיטלקית, ג'ייקוב דלפון ונקסוס, בצד חברות ישראליות מהמובילות בתחומן. כך, כאשר מגיע הלקוח לאחד מ-10 אולמות התצוגה של החברה, מעצבי הפנים של חרש יוצרים עבורו הדמיה של המראה הסופי של חדר האמבטיה. כך, עוד לפני תחילת עבודות הבנייה ורכישת המוצרים, מקבל הלקוח תמונה מלאה של חדר האמבטיה העתידי שלו ומוודא כי התוצאה תעמוד בציפיות. 

לפרטים על סניפי חרש ברחבי הארץ, טל' 1-800-223-322 או באתר החברה www.harash.co.il.

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה