BVD

תוכן שיווקי  //  2012: הטרנדים החמים של עולם השטיחים

2012: הטרנדים החמים של עולם השטיחים

מדהים לראות איך שטיח הופך את עיצוב חדרי הבית מבנאלי לשיקי, מדליק ומרענן. לקראת השנה החדשה, קבלו את הטרנדים הכי חמים של עולם השטיחים

מאת: צילום: יח"צ


                       אוהבים עיצוב? הרשמו לניוזלטר שלנו וקבלו עדכונים למייל!

 

בשנים האחרונות עלה השטיח הביתי דרגה והפך פריט אומנות לכל דבר, אם בעבר השטיחים היו מזוהים עם עונת החורף, הרי שכיום הקהל הרחב מבין את חשיבותם ותרומתם החמה לעיצוב ואוירה בבית וליושביו בכל עונות השנה, השטיח הפך להיות חלק בלתי נפרד מהחלל הביתי שמשדרג ומרענן כל חדר, בדרך המתאימה לו. רשת "צמר שטיחים יפים" מציגה את הטרנדים המעניינים והמדליקים של עולם השטיחים ב-2012.  


חלק בלתי נפרד מהחלל הביתי


הכל טלאים


קונספט הטלאים אשר כבר ידוע כטרנד החם של עולם האופנה כובש את עולם עיצוב הפנים. שיטת הטלאים המשלבת בין אופנה וטכנולוגיה לאותנטיות, מאפשרת להכניס אופנה עילית ועיצוב יוקרתי לבית ועם זאת להשאיר את תחושת החמימות של שטיח שעליו מתקבצת כל המשפחה יחד – אלו שטיחי הטלאים המיוצרים בעבודת יד. כל טלאי מורכב מחלק ייחודי של שטיח עתיק אחר המעניק מראה עשיר לחלל הבית. השטיחים עשויים עבודת יד עדינה אשר יוצרת מרבד בו לא מרגישים את החיבור בין הטלאים, כל טלאי בעל חספוס מיוחד ושונה ממשנהו והופך את השטיח ליצירה עיצובית ומיוחדת. מותגים מובילים בעולם השטיחים כמו Stepavi, Jan kath ו-Angelo אימצו את הטרנד הפופולארי בעולם. כל אחד מהמותגים מציג את גרסת הטלאים המיוחדת עם הנגיעה העיצובית שלו.

 שטיח טלאים
שטיחי תלת מימד


 שטיח שאינו בעל מראה אחיד, "פורץ גבולות",  שמשלב טכנולוגיה מתקדמת עם עיצוב מתוחכם. השטיח נחתך, נארג ונקלע כך שנוצר לו מראה תלת מימדי. השטיח התלת מימדי יוצר חושניות, זרימה, ודימוי חזותי ייחודי המשתנה בהתאם למיקום הישיבה. השטיחים  מהסוג הזה הם מאוד מפנקים ושופעי שיער. השטיח מורכב ממספר שכבות, כאשר כל שכבה בעלת גוון אחר, יוצרת משחקי צבע ושקיפות מהבהיר אל הכהה. העיצוב הקפדני, כולל טכנולוגיה גבוהה על ידי אריגה מתוחכמת בגבהים שונים. השטיחים מגיעים ל'צמר שטיחים יפים' מהמותג המוביל STEPEVI.


פורץ גבולות. שטיח תלת מימדי 


הדפסה אישית על השטיח


אנדי וורהול מהווה דוגמא מצויינת להנצחת פורטרטים מודרניים ואיכותיים בסגנון הפופ ארט הססגוני, העידן הנוכחי שם דגש על הפרט, על הייחוד שלו, על היצירתיות ועל הדרך בה הוא בולט בחברה. טרנד זה מגיע גם לתחום השטיחים, עם הדפסה אישית המותאמת ללקוח. המותג הבלגי Angelo  מציע שטיחים באריגה אישית. הם יכולים להתנוסס על הקיר כפריט אומנותי או כחיפויי רצפה. התמונה נשלחת למותג ובפרק זמן של כחודש מתקבל השטיח לבית הלקוח. ניתן כמובן לשדרג את התמונה ולבחור צבעי רקע שונים לשטיח, עיבודים מדליקים ואומנותיים, ועוד.
 


בהשראת וורהול. שטיח בהדפסה אישית.
 

כמעט מחוק


השטיח תמיד היה סימטרי, מוקפד ומאוד מסוגנן, אך אחד הטרנדים היותר בולטים כיום הוא דווקא הטרנד האסימטרי. "הכוונה אינה לשטיח בעל צורה שאינה ברורה, אלא דווקא כזה שהעיצוב שלו ללא חוקים, ללא תבניות שחוזרות על עצמן בצורה מושלמת, שטיח שנראה כאילו חומצה נשפכה עליו והוא בחלקו מחוק", מסבירים אנשי "צמר שטיחים יפים". המותג האירופאי JAN KATH מציג קולקציה קלאסית ואצילית בשם ERASED CLASSIC. השטיחים עשויים 100% צמר טיבטי והם בעלי מוטיבים איטלקיים וסארים הודיים. הלקוחות יכולים לבחור את רמת המחיקה של המוטיבים בשטיח, כמו גם צבע, חומר ומידה. הטעויות שנעשות בעבודת יד הופכות עבור המעצב הצעיר להשראה אומנותית.

 
  אה סימטריות. הטרנד המודרני.

שטיח ירוק


שימוש בחומרים שמתחשבים בסביבה כבר הפך להיות חלק מהיומיום. ברשת קנה'קש מציגים שטיחים שעשויים מענפי אבאקה שהוא סוג של עץ בננה שהשטיח ארוג מענפיו. גם ב'צמר שטיחים יפים' מציגים את הטרנד הירוק המגיע מהמותג Angelo עם שטיחים ארוגים מסיבים של במבוק.


השטיח האקולוגי 

 
לכרטיס העסק של 'צמר שטיחים יפים' לחץ כאן 


אהבתם את השטיחים? ספרו לנו בתגובות

עוד בנושא

תוכן שיווקי

חם בקהילת השיווק: המוצרים הביתיים שהחליפו זהות


להציץ ל"מזרקה" מתוך השירותים, להתחבא מתחת שולחן ענק במטבח ולשבת על ספה בהשראת דאלי. בפעם הראשונה בעולם נחשפים פריטים של אומנים פורצי דרך, שלקחו מוצרים ביתיים וסטנדרטים, והוציאו אותם מהקשרם. בואו לראות

תוכן שיווקי

חם בעיצוב: ב-22 לינואר מתקיים האירוע המסקרן בעולם העיצוב


אירוע ייחודי יתקיים לראשונה במוזאון תל אביב עם האנשים המסקרנים ביותר בסצנת התרבות התל אביבית, כחלק ממהלך עולמי, בו תל אביב נבחרה להיות היעד הראשון לאירוע. אנחנו נהיה שם כדי לספר לכם

תוכן שיווקי

שלא ימרחו אתכם: החברה שתכניס אתכם לבית בזמן ולא דקה אחרי


אמרו לכם שהבית שבניתם יהיה מוכן ב-1 לחודש, אבל ברגע האחרון ספק הבריז, פרויקט נדחה, חומר לא הגיע והכל מתעכב ועולה לכם ים כסף? לא עוד – הכירו את Building Time, החברה שמבטיחה לעמוד בלו"ז שלכם

תוכן שיווקי

פורשים כנף: פתרונות הצללה וקירוי איכותיים


פרגולות חשמליות, סוככים, חניות לרכב, ומפרשי צל יתנו פתרונות מצוינים לקירוי והצללה מפני הגשם והשמש. חברת קשתות המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל עונות השנה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *