המשפיעים הגדולים: השינוי מתחיל מבפנים

חברת דומיסיל מבינה שלפעמים מגירה עושה את כל ההבדל. כיבואנית בולטת בתחום הפרזול, היא דואגת לספק לקהל הישראלי את הפתרונות המובילים בשוק העולמי.

יחידת מדפים מודלריאחסון אחר: SLIM- יחידת מדפים מודולארית בדומיסיל

 

מזה כארבעה עשורים, מייבאת חברת דומיסיל את מיטב המותגים העולמיים בתחום הפרזול – לרבות פתרונות אחסון, ידיות, אביזרי אמבט ופרזול למטבחים ולחדרי ארונות. "מיום ההקמה ועד היום", מספר מנהל החברה, "הרחבנו את סל המוצרים והפתרונות לפרזול איכותי, עבור הקהל המקצועי והפרטי כאחד".

 

ידיות לארונות ומגרותהקטלוג הראשון של דומיסיל, שראה אור בשנת 1983

 

מה הופך את דומיסיל לחברה המשפיעה על העיצוב בישראל?

"זיהינו את הצורך של הקהל בארץ בפריטים קטנים שעושים את ההבדל – הן מבחינת נראות, והן מבחינת נוחות ושימוש – והצלחנו לספק לו אותם. חשוב לנו לייבא פתרונות פרזול איכותיים שיהפכו את המטבח ויתר חלקי הבית לארגונומיים, פונקציונאליים, כאלו שיכולים להשתנות בזמן אמת בהתאם לצרכי המשתמש ולהקל עליו".

 

ידית למגירהמזהים את הצורך בפרטים הקטנים

אילו פתרונות אתם מספקים לשוק הישראלי?
"המטרה שלנו בין היתר, להנגיש את הפרזול ככלי המסייע לאדריכל, למעצב ולנגר להתמודד עם חללים מאתגרים. כך למשל ניתן למצוא אצלנו מנגנונים מיוחדים לשולחנות ומשטחי עבודה נשלפים, אי שגדל וקטן, סדרת מזווים צרה במיוחד, ועוד מגוון פתרונות שבמהותם מוגדרים כ"פרזול אדריכלי".בנוסף, אנחנו מבינים שבעידן של היום המטבח הוא חלק בלתי נפרד מהסלון, ולכן אנחנו מאמינים שגם כאשר פותחים את ארונות המטבח חשוב ליהנות ממראה מעוצב ויוקרתי. לצורך כך, ראינו לנכון להביא את קולקציית המגירות VISIONהמאפשרת לייצר מגירה פונקציונאלית מאוד אך גם מעוצבת להפליא".
שולחן מטבח נשלף
פתרון לחלל קטן: שולחן מטבח נשלף
מגירה נשלפת
מבחוץ מגירה, מבפנים משטח עבודה
לאיזה ממוצרי החברה אתה הכי מתחבר?       
"אני מתחבר מאוד לנגיעות הקטנות והממזרתות. יש אצלנו הרבה אביזרים כביכול פשוטים כמו מתלה, ידית או מדף, אבל פעמים רבות הם מצליחים לקחת חלל ולהקפיץ אותו גם מבחינת העיצוב וגם מבחינת הפונקציה".
מחזיק נייר טואלט
אביזרים קטנים שמקפיצים את החלל
מגירות פנימיות
מגירות פנימיות מסדרת VISION – החזית עשויה זכוכית מלאה
מהו הערך המוסף של החברה?
"העובדה שצוות מקצועי יושב עם אדריכל, מעצב או נגר, ומספק לו פתרונות ממותגים ואיכותיים, בכל הקשור לאחסון ולמיצוי מושלם של חללים מאתגרים – זה הערך המוסף המהותי שלנו. ביחד אנחנו בונים מפרט פרזול שנועד למקסם את תכניות הנגרות ולהפיק את המיטב מהקיים. הדגש שלנו הוא על הרבה מוצרים שאולי נחבאים מהעין, אבל בסופו של דבר הם אלה שמספקים עמידות לאורך שנים".
ספריה מודלרית
שואפים למקסם את תכנית הנגרות – מחיצות רצפה תקרה מתכוונות לתקרה משופעת
מתקן נעלים
ביחד מוציאים את המיטב – מתקן מסתובב לאחסון נעליים
איך אתה רואה את העיצוב בישראל בעתיד?
"אין לי ספק שהעיצוב הישראלי מפתח שפה משלו ושיש לו מקום של כבוד בעולם. העובדה שאנחנו יזמים בנשמה ובעלי חשיבה מחוץ לקופסא, הופכת אותנו ליצירתיים ולמובילי דעה, וזה לא מפתיע שמעצבים ישראליים רבים כבר מככבים על שערי המגזינים המובילים בעולם. דומיסיל מבחינתה תמשיך להוביל את תחום הפרזול האדריכלי בארץ בהתאם למגמות העולמיות, דרך איתור פתרונות פרזול ואחסון לחללים קטנים, וחיפוש אחר פתרונות לעיצוב מודולארי וחכם".
פתרונות אחסון
דואגים למצוא פתרונות לאחסון ותכנון מודולארי
שולחן נשלף
קשובים תמיד למגמות עולמיות
איזה טיפ אתה מעוניין לתת לקוראים בבחירת פרזול?
"רגע לפני שאתם בוחרים מטבח, ארון חדר שינה או כל רהיט שהוא, אל תהססו לבדוק את הפתרונות הייעודיים לחלק הפנימי של הרהיט עצמו: נוחות הפתיחה וסגירה, ניצול המקום וגם המראה שמתקבל כאשר הדלת נפתחת. חשיבה לטווח ארוך מבחינת הצרכים המשתנים והעתידיים תבטיח לכם בחירה מוצלחת".
ארון לבקבוקים
גם היופי הפנימי חשוב
ארון למוצרי נקיון
הסוד הוא בחשיבה לטווח הרחוק
ראשית
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...