המשפיעים הגדולים: מחלום למציאות

מעצבת הפנים נרקיס רובין ברזני שמה את הלקוחות לנגד עיניה כשהיא ניגשת לפרויקט. "יש להכיר בכך שלכל אדם ולכל משפחה יש אופי שונה", היא מסבירה.

הרמוניה ואסתטיקה – פרויקט של ברזני
נרקיס רובין ברזני היא בעלת סטודיו בוטיק לתכנון ועיצוב פנים, ומתמחה בתכנון ועיצוב פנים לבתים פרטיים, דירות ומשרדים. הפרויקטים שלה שונים ומגוונים, ומותאמים כולם באופן המיטבי ביותר עבור הלקוחות. "בכל פרויקט מחדש", מעידה נרקיס, "אני נכנסת ללב הלקוחות והם נכנסים לשלי".
עיצוב מותאם לכל לקוח ולקוח
מה הופך אותך למעצבת מובילה?
"אני חיה ונושמת עיצוב – זה טבוע בתוכי. כיוון שאני עובדת מעומק הרגש וקשובה מאד לצרכי הלקוח ולמשאלות ליבו הגלויות והנסתרות, הבתים שלי ייחודיים מאוד ומשויכים לבעליהם. אני יודעת לספק מגוון עשיר של פתרונות פונקציונליים ועיצוביים, כשבכולם שולטות ההרמוניה והאסתטיקה".
קשובה למשאלות הלב – הגלויות והסמויות
יודעת לספק פתרונות פונקציונאליים
כיצד את מגדירה את סגנון עיצובך?
"אני מאמינה שהבסיס ליצירה מוצלחת הוא שיתוף פעולה מלא עם הלקוח. בראש ובראשונה יש להכיר בכך שלכל אדם ולכל משפחה יש אופי שונה, ולכן יש ללמוד את הצרכים וההעדפות של הלקוח ולעבוד בהתאם אליהם. מהסיבה הזאת אין לי סגנון אחד, אלא סגנונות רבים שמוגדרים על ידי האנשים החיים בבית אותו אני מעצבת. מה שכן, אני תמיד שמה דגש על מראה עדכני וייחודי, ומקפידה לשמור על תכנון מתוחכם, נכון ופונקציונאלי".
כל משפחה ומה שנכון עבורה
מקפידה לשמור על תכנון מתוחכם
איך נראה תהליך העבודה שלך עם לקוחות?
"בהתחלה אני בונה יחד עם הלקוח קונספט אישי המתאים לו, ולאחר מכן אני מכינה הדמיה מדויקת שמשקפת עבורו את התוצאה הסופית. מבחינתי כל פרויקט הוא עולם ומלואו, ולכן הלקוח מקבל ליווי צמוד ואישי החל משלב הרעיון, דרך התכנון והביצוע, ועד להשלמת היצירה. מה שמנחה אותי זה להפוך את החלום של הלקוחות שלי למציאות".
להפוך חלום למציאות
כיצד העיצוב האישי שלך משתלב בעיצוב הישראלי?
"הבית הישראלי מתאפיין בהרבה חום. אנחנו אוהבים לארח והמטבח הוא לב הבית, כאשר בדרך כלל הוא פתוח לחלל הציבורי – דבר שמבדל אותנו מהרבה מדינות אחרות. בנוסף, לישראלים יש צורך במקומות אחסון רבים. הרבה פעמים אני מעצבת בהתאם לדרישות האלה, אך רק אם זה תואם אני צרכי הלקוחות כמובן. מעבר לכך, חשוב לי מאוד לפרגן ליוצרים מקומיים ואני מקפידה לשלב אומנות ישראלית כמעט בכל פרויקט שאני עושה".
בישראל המטבח הוא הלב של הבית
לא שוכחת לפרגן ליוצרים ישראליים
כל כמה זמן לפי דעתך כדאי לעצב את הבית, כדי להישאר תמיד מעודכנים?
"האמת שיש לי גרף מדויק לשאלה הזאת. אנשים קוראים למעצב פנים בכמה נקודות מפתח בחייהם – מיד עם רכישת הבית, שלוש שנים לאחר האכלוס ושמונה עד עשר שנים מיום שנכנסו לגור. השלב הכי נכון לקחת מעצב לדעתי הוא בטרם הכניסה לבית, כיוון שזה חוסך הרבה עלויות וטעויות. מה שכן, הרבה אנשים מסיבות תקציביות או אחרות, בוחרים שלא לקחת מעצב ואז מיד לאחר הכניסה או שנים מעטות לאחר מכן, הם מתחרטים ומחליטים לקחת איש מקצוע בכל זאת. ובנוסף גם אם לקחו מעצב בהתחלה כשנכנסו לבית, הם יקחו שוב מעצב כעבור שמונה עד עשר שנים מיום המעבר. הסיבה לכך היא שהילדים כבר גדלו והצרכים של המשפחה השתנו, ולכן יש להתאים את הבית מחדש. בנוסף, מגמות העיצוב בעולם בוודאי עברו שינוי בעשור, והאנשים רוצים להיות עדכניים".
בשלב כזה או אחר, רוב האנשים יקחו מעצב
אנשים רוצים להישאר עדכניים

לעמוד הפייסבוק של המעצבת נרקיס ברזני >>
ראשית
2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא הייתי לוקחת אותה

לתגובה מס' 1
ומה היה קורה אם היית אומרת את זה לעצמך ? יש לך מושג איך המעצבת מרגישה כשהיא קוראת משפט כזה חלול ובלי משמעות ?

המלצות נוספות
בודק...