רגע של נחת: הבית שנותן תחושה של חמימות ואינטימיות

כל אחד מאתנו מבקש לעצמו רגע של נחת. בפרויקט הנוכחי נבחרו 12 מעצבים מובילים לעצב את רגעי הנחת שלהם בחללי הבית בשילוב הרהיטים של חברת NATUZZI. הפעם המעצבת ליאת דביר - רותם ממשיכה את הפרויקט עם עיצוב דירת גג יוקרתית בשלוב רהיטי NATUZZI

משפחה באמצע החיים עם ארבעה ילדים מבקשת להגדיר מחדש את ביתם בתחנה הנוכחית של חייהם. איך זה יראה? המעצבת ליאת דביר-רותם דמיינה את התוצאה וסיפרה לנו על עבודתה תוך שימוש ברהיטי NATUZZI, לתחושה חמה ואינטימית בבית. כתבה שנייה בסדרה.

 

הדיירים והקונספט העיצובי:


הדיירים הם משפחה בורגנית, בעלי טעם אישי והעדפה לעיצוב אינטימי המותאם לצורכיהם העומד במבחן הזמן. הסגנון העיצובי הנבחר הוא מודרני אקלקטי היוצר לייף סטייל עם דגש על פתרונות פונקציונאליים לכל אספקט בבית.

סלון מרווח מודרני חלוקת החלל של הסלון ופינת אוכל , עם מבט למרפסת הגג 

 

תיאור וחלוקת החלל:


"האתגר שלי כמעצבת הינו במציאת פתרונות יצירתיים במרחב נתון. שטח החלל הציבורי בדירה הוא כ-57 מ"ר, ללא הפרדה פיזית בין האזורים השונים בחלל: מבואת כניסה, מטבח, פינת אוכל וסלון. באמצעות העמדת ריהוט בחלל ובעיצוב ותכנון של פריטי נגרות ייחודיים הגדרתי את האזורים השונים ללא קירות או מחיצות, עם דגש על תאורה ובחירת קונספט חומרים מעניין", לדברי דביר- רותם.

 

"דגש נוסף נתתי לעיצוב מבואת הכניסה, שכן הדלת נפתחת לתוך החלל הכללי, ומטרתי היא ליצור אתנחתא לפני שנכנסים אל האזור המשותף ולאפשר מפגש ראשוני מרשים עם הדירה, תוך מסע של העין לחלל המגורים המתגלה בהדרגה. לטובת כך,עיצבתי במבואה קונספט ריהוט ונגרות מסוגנן עם אחסון משמעותי, תאורה ואלמנטים עיצובים נוספים להגדרת החלל. הסלון, פינת האוכל והמטבח מעוצבים כחלל פתוח, open space בקווים מודרניים. החלל המרכזי פתוח, מזמין וחברתי, המאפשר ריבוי משימות של בני הבית באותו חלל יחד. סגנון הריהוט הנבחר והגוונים משתלבים בחדר מבלי ליצור עומס ויזואלי".

 

מבט למבואת הכניסה בנגרות אישית לאחסון מקסימאלי

מבט למבואת הכניסה בנגרות אישית לאחסון מקסימאלי

 

השיקולים לבחירת הרהיטים של NATUZZI והשתלבותם בחלל:


 "בחירת הריהוט מתבצעת בדרך של חיבור הפרטים הבודדים למכלול עיצוב הפנים, הרהיטים הם אלמנטים המשלימים את הסיפור של הפרויקט. אני מאמינה שרהיטים צריכים להיות קודם כל נוחים וישרתו היטב את הדיירים, אני פחות נוטה לריהוט פיסולי או לא פונקציונלי. בחברת NATUZZI  מצאתי רהיטים נוחים, מעוצבים ברמת גימור מוקפדת ובעבודת יד לעומת השוק המוצף בחיקויים זולים. כמוכן מצאתי מבחר רחב של דגמים, צורות, חומרים, בדים, עורות ושטיחים שהשילוב בניהם יוצר קונספט מיוחד בכל התאמה. הקו העיצובי של NATUZZI  כל הזמן במגמת התחדשות, כך ואני מצליחה להשתמש בו במגוון סגנונות עיצוב פנים בפרויקטים שלי. אלו רהיטים לאנשים שמחפשים נוחות, איכות וחומרים שעומדים במבחן הזמן, וחשוב לא פחות במחיר הוגן".

 

סלון מפנק ורחב ידיים סלון מפנק ורחב ידיים

 

איזו פינה או חדר בבית מהווה בשבילך רגע של נחת:


"רגע של נחת מבחנתי הוא הכניסה לבית. זהו המקום בו מתקיים המפגש הראשוני והנעים עם חלל הבית וממשיך במסע של העין לתוך חלל המגורים המתגלה בהדרגה מעניינת. בעיצוב הנוכחי, עיצבתי במבואת הכניסה קונספט ריהוט ונגרות מסוגנן עם אחסון משמעותי, תאורה ואלמנטים עיצוביים נוספים – זוהי דוגמא אידיאלית כיצד פונקציה ואסתטיקה נפגשים ומגדירים חלל" .

קיר טלוויזיה מיוחד

קיר מסך טלוויזיה מיוחד 

 

על המעצבת:


ליאת דביר-רותם, מעצבת-פנים קריאטיבית מנוסה, בעלת סטודיו בוטיק לעיצוב ואדריכלות פנים Dvirotem design העוסק במגוון פרויקטים. ליאת מתמחה במציאת פונקציונאליות עיצובית ובמתיחת גבולות העיצוב.  חיפוש אחר שפה חדשה, חומרים והשראות שמייחדים את הלקוח ואת צרכיו הם הבסיס לעבודתה.

ליאת דביר-רותם

המעצבת ליאת דביר – רותם

 

 

 

553
5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלה
לא הבנתי למה מפרסמים בית שהוא לא אמיתי זה הדמיות....

משפחה באמצע החיים?
הבית נראה נעים לעין אבל לא נראה שמישהו חיי בבית הזה. בטח לא משפחה באמצע החיים.... איפה החפצים, דברי אומנות, פיצ'פקעס וכו' שאנשים אוספים במשך חייהם? מאוד חסרים הדברים שעושים בית חם, עם זכרונות...

גם אוהל עם רהיטים של נטוצי יראה מהמם!!!
זה לא חכמה גדולה לרהט דירת פאר עם רהיטים של נטוצי... גם הצריף של תמרי ייראה מקסים... החכמה זה לעצב במחירים שפויים... ואגב עיצוב... לא הגיע הזמן להעיף את הטלויזיה מהסלון??? אני בטוחה שבדירת פאר ניתן למצוא חדר ולהפוך אותו לחדר טלויזיה... במקום שתשב בסלון, במקום האירוח!!! הייתי מסובבת את הספה לכיוון החלונות ובמקום טלויזיה לעשות ספרייה... אבל הכל עניין של טעם...

הספה מונחת ללא התייחסות ליציאה למרפסת
וכמו שאמרו לעצב עם נטוצי זה כמו לאפר מלכת יופי. קשה להרוס. יצא קצת כהה וללא המשכיות למרפסת אבל רהיטים מלאי שיק. כל הכבוד על הכניסה לבית למרות שלא רואים בתמונות

תגובה
מהמם. אהבתי הכל, וזו לא חכמה למתוח ביקורת.

המלצות נוספות
בודק...