כניסה לאיזור האישי
בניין ודיור - מגזין לעיצוב הבית ועיצוב פנים

חם בסושיאל  //  הקטלוג הדיגיטלי – אתר רשמי למעצבי פנים ולאדריכלים

הקטלוג הדיגיטלי – אתר רשמי למעצבי פנים ולאדריכלים

אדריכלים? מעצבים? כך תוכלו לבנות אתר אישי שימשוך אליכם עוד ועוד לקוחות

מאת: תוכן שיווקי צילום:


אם בעבר היינו מסתפקים בקבלת דירה מוכנה מקבלן ומעצבים אותה בהתאם למה שהיה נהוג אצל הורינו ובלי הרבה מחשבה, היום זה לא כך. המהפכה התעשייתית הובילה לשינוי תפיסתי – בעקבותיה יותר אנשים התחילו להבין את הקשר בין האווירה השרויה במרחב שבו הם חיים לבין עיצובו של המרחב. כתוצאה מכך, תחום האדריכלות ועיצוב פנים תפסו תאוצה נרחבת שכן, קיימים היום סגנונות רבים של אדריכלות ושל עיצוב פנים. עיצוב פנים הינו נגזרת של תחום האדריכלות ולכן אדריכל יכול להיות גם מעצב פנים ומעצב פנים אינו יכול להיות אדריכל. אדריכלות עוסקת בעיקר במבנים, בתשתיות ובאישורי בנייה מול הגופים הרלוונטים ועיצוב פנים עוסק בעיצוב נרחב של החלל וביצירת אווירה ייחודית ומותאמת לאנשים החיים בו. את תחומים אלו ניתן לפגוש בכל  מקום – בעיצוב בתים, חנויות, מבנים, משרדים ממשלתיים ועוד. עיצוב פנים מותאם ואדריכלות מדוייקת למקום מהווים את סימן ההיכר המרכזי בעבור אותו המקום ואת הרושם הראשוני אודותיו. תחום נוסף שתפס תאוצה כיום הוא התקשורת הדיגיטלית. השימוש באמצעי הדיגיטל השונים מהווה חלק מרכזי בשגרת חיינו שכן, בדיגיטל אנו יכולים למצוא אינסוף מידע בתחומים שונים בקלות ובמהירות. עקב כך, כלל העסקים בין אם הם גדולים, קטנים, מקומיים או רשתיים, נמצאים ברשתות החברתיות ובעלי אתר רשמי.

אתר רשמי למעצבי פנים

מעצבת פנים: מעיין חזוט

הקטלוג הדיגיטלי – אתר רשמי למעצבי פנים ולאדריכלים

בניית אתרים לאדריכלים ולמעצבי פנים – עקרונות מרכזיים

כאשר מדובר על בניית אתרים לאדריכלים ולמעצבי פנים, עלינו לוודא שהאתר מבוסס על מספר עקרונות מרכזיים.

-בחירת יצירות 'המופת' של האדריכל ושל מעצב הפנים – את הלקוחות של האדריכלים ושל מעצבי הפנים מעניינת הנראות. לכן, יופיעו תמונות באתר המציגות את היצירות הטובות והמרשימות ביותר של האתר. באמצעות התמונות ניתן  לספר סיפור שיסקרן את הלקוחות הפוטנציאלים ויגרום להם להתעניין יותר באדריכל ובמעצב הפנים. התשוקה למקצוע צריכה לפרוץ החוצה מבעד לתמונות ולייצג את הסטנדרטים הגבוהים ואת המומחיות של האדריכל ושל מעצב הפנים.

-פחות דיבורים יותר מעשים – כאמור, על פי העיקרון הראשון, התמונות קובעות את הרושם הראשוני אודות האדריכל ואודות מעצב הפנים. ככל שיופיעו יותר תמונות יגדלו הסיכויים לפניות וההיפך – ככל שיופיעו פחות תמונות ויותר מידע אודות האדריכל כך הסיכויים לפנייה קטנים יותר. גולשים ולקוחות פוטנציאלים מחפשים תוצאות קיימות.

-התאמת האתר למכשירים השונים – לא תמיד גולשים מדפדפים במחשב לחיפוש מידע שכן, כל המידע שאליו הוא זקוקים נמצא גם בטאבלטים ובמכשירי הסמארטפון השונים. לכן אתר שיעודד גולשים להישאר בו הוא אתר הבנוי באופן מותאם למכשירים השונים ובעל גלישה מהירה מכל מכשיר ומכל מקום. משום שהגולשים הינם חסרי סבלנות,  הסיכויים שהם ייכנסו פעם נוספת לאתר איטי קטנים מאוד.

אתר רשמי – הכרחי בעבור מעצבי פנים ואדריכלים

כיום בעידן הדיגיטלי, מרבית הלקוחות לכל עסק, חברה או שירות ציבורי מגיעים מהאינטרנט ומהרשתות החברתיות. לפני התפתחות הדיגיטל והאינטרנט בדרך כלל  לקוחות היו מגיעים בעקבות תליית מודעה ברחוב ושומעים על החברה מבני משפחה ומחברים וכך העסק היה עובר מפה לאוזן. בנוסף, לפני עליית הפופולאריות של הרשתות החברתיות ושל האינטרנט בעלי עסקים נעזרו באמצעי התקשורת המסורתית בכדי לקדם את עצמם. בעיקר עסקים מצליחים יכלו לאפשר לעצמם את הפרסום באמצעי תקשורת אלה משום שעלות הפרסום בהם גבוהה במיוחד.  היום המצב אינו כזה, משום שהרשתות החברתיות והאינטרנט נגישים לכולם ומאפשרים מציאת מידע בקלות ובמהירות ועלות הפרסום בהם זולה במיוחד. למעצבת פנים בניית אתר רשמי הכרחית מהסיבות הבאות.

-הגדלת לקוחות פוטנציאלים בקלות, במהירות ובמחירים נמוכים  – קידום אורגני או ממומן בגוגל מאפשר הגדלה של לקוחות פוטנציאלים מבלי להשקיע סכומי עתק כנהוג בפרסום באמצעי התקשורת המסורתית. שאילתות של גולשים בגוגל מובילים אותם למציאת השירות המבוקש. לכן, כשגולשים יחפשו אדריכל המתמחה בתחום מסויים או מעצב פנים לבתים, הם ימצאו את מה שחיפשו וישאירו פרטים.

-מיתוג ומינוף של האדריכל ושל מעצב הפנים – אתר לאדריכל ולמעצב פנים משמש כמעין 'ראי' אודותיו. באתר ניתן למצוא מידע אודות האדריכל או מעצב הפנים, ביקורות של לקוחות עליו, תמונות של עבודות ושל פרוייקטים מרכזיים שבהם הוא עסק ועוד פרטים רבים. בשל אופן בנייתו והתוכן הנמצא בו, אתר רשמי מהווה פלטפורמה מרכזית למיתוג ולמינוף של אדריכלים ושל מעצבי הפנים משום שהוא מדגיש את ייתרונותיכם על פני אדריכלים ומעצבי פנים אחרים.

-פלטפורמה מרכזית לבידול ולהתייחסות לקהלי יעד ספציפיים – אתר רשמי של אדריכל ומעצב פנים מאפשר לו להתייחס אל קהלי היעד שלו ולצרכיהם, להבדיל בין פרוייקטים ללקוחות פרטיים לפרוייקטים לעסקים.

עוד בנושא

חם בסושיאל

הקטלוג הדיגיטלי - אתר רשמי למעצבי פנים ולאדריכלים


אדריכלים? מעצבים? כך תוכלו לבנות אתר אישי שימשוך אליכם עוד ועוד לקוחות

חם בסושיאל

לאוס מדיה ואינטראקטיב מפרסמת: 10 דרכים להשיג קישורים חיצוניים לאתר שלכם


כל מקדם אתרים יודע שקישורים חיצוניים הם עניין הכרחי. לאוס מדיה ואינטראקטיב מסבירים איך אפשר להשיג את זה

חם בסושיאל

חם בסושיאל: הכתבות שהכי אהבתם ברשתות החברתיות החודש


מדור חדש באתר! בחודש האחרון לייקקתם, הגבתם, שיתפתם וחילקתם לבבות לכתבות שלנו ברשתות החברתיות, ואנחנו ריכזנו וארזנו באריזת מתנה – כדי שתוכלו ליהנות מהן שוב מחדש

חם בסושיאל


אדריכלים? מעצבים? כך תוכלו לבנות אתר אישי שימשוך אליכם עוד ועוד לקוחות

תגובות

כתיבת תגובה