אווירה זה כל הסיפור: עיצוב בית פרטי באשדוד

אווירה חמה ונעימה בסלון, אווירה רומנטית ורגועה בחדר השינה, אווירה של ים בחדר הילדים ואווירה של חופשה במרפסת המקורה: כך הוכנס טאץ' עיצובי לבית קר

100,000
180 מ"ר
אבי תקן
יוחאי יפרח
רונית תקן
רונית תקן

דירה מודרנית


הדיירים
: זוג + 2
המיקום: אשדוד

הוא – ספר מפורסם באשדוד, היא – עובדת סוציאלית, וביחד הם הורים לשני בנים קטנים ושובבים. בני הזוג רכשו בית פרטי באשדוד ושיפצו אותו, אך בתחושה שלהם האווירה בבית הייתה קרה ולא מזמינה, והם הרגישו שעדיין חסר משהו. הם ביקשו להכניס לביתם את הטאץ' העיצובי שיגרום לתחושה חמימה, עם דגש על עיצוב פרקטי המתאים לבית עם שני ילדים קטנים.
אב המשפחה התעקש שהוא מעדיף תאורה לבנה וזה מה שהוא אוהב. היה מאתגר לשכנע אותו שעל מנת ליצור אווירה חמה ונעימה בבית, נדרשת תאורה אחרת. לאם המשפחה היה חשוב יותר החלק העיצובי. היא אוהבת עץ וצמחייה וביקשה לשלב את שני החומרים האלו בעיצוב. בחלל הציבורי תוכננה הנמכת תקרה, משולבת בתאורה שקועה חמה ומעוצבת ותאורת אווירה היקפית, כשהגוף התלוי היחידי הוא בפינת האוכל. גם המזגן התלוי שהיה בסלון הוצא ובמקומו שולב מזגן מיני מרכזי.
בבית לא היתה קיימת פינת אוכל, ובני המשפחה מצאו את עצמם אוכלים על שולחן קטן בסלון או בשולחן פלסטיק מתקפל שהיו פותחים מדי פעם. אב המשפחה חשש שפינת אוכל עלולה לחסום את הזרימה בבית, אך הם השתכנעו שכל משפחה צריכה מקום מסודר לאכול ביחד והוחלט למקם פינת אוכל עגולה שחורה, עם נגיעה של צבע ירוק שמתכתב עם הצמחייה שפוזרה ברחבי החלל הציבורי.
פינת אוכל מיוחדת
גלרית זהבי – פינת אוכל 
קיר הטלוויזיה הוא קיר מרכזי שהעין פוגשת מיד עם פתיחת דלת הכניסה לבית, ולכן הפך לנקודה עיצובית מרשימה. הוחלט להאריך אותו ולחפות בעץ אלון בדוגמה מעניינת שמוסיפה חום ועניין לחלל. הממיר אוחסן בצורה נסתרת על מנת לשמור על הקו העיצובי הנקי, ושלושה גופי צילינדר מוקמו בתקרה בצורה שהם מאירים עליו ומדגישים אותו. בגב הספה בסלון הייתה קיימת דלת כניסה למרתף. לאחר בדיקה התברר שהיא בכלל לא בשימוש, מכיוון שיש גישה אחרת למרתף, והוחלט לסגור אותה.
סלון מעור שחור
עמוד שהפך למדפים
תאורה – סיטי לייט

קיר טלויזיה מעוצב

אלון דקו דק- חיפוי קיר טלוויזיה
שטיח רקום
השטיח האדום – שטיחים
המטבח הקיים היה לבן לחלוטין והרגיש קר. תוספת של כמה מדפים מעץ אלון עם אביזרי נוי המתכתבים עם מדפי העץ בפינת האוכל וקיר הטלוויזיה הוסיפו טאץ' חמים ועיצובי. כל החדרים רוצפו בפרקט בגוון חום בהיר המכניס אווירה חמימה, רגועה ונעימה.
ריצוף שיש לבן
מטבח לבן
חדר השינה של בני הזוג היה חשוך, עמוס, חסר אחסון ונעדר רומנטיות לחלוטין. לכן תוכנן חדר שינה מאגוז אמריקאי עם מיטה ושידות מרחפות וגב מיטה רחב שיגרום לתחושת הגדלה ומרחב. מיטת התינוק הוצאה מהחדר, ובמקומה הונח שטיח מעוצב, ובקיר הצמוד נוספו שידת איפור מרחפת ומראה עגולה גדולה. וילון חצי שקוף הותאם לאורך כל החלון הגדול מאחורי המיטה, והכניס אווירה רומנטית ורגועה לחדר. גם התאורה בחדר שונתה, ונוספו גופי תאורה משני צדי המיטה שמכניסים אף הם אווירה רומנטית ורגועה.
חדר שינה בלבן ועץ
חדר שינה עם וילנות לבנים
עידן העץ- חדר שינה הורים
סטיילניג בחדר שינה
חדר הילדים עוצב בהשראת מוטיב הים שהאם כה אוהבת. קיר מרכזי נצבע בגוון כחול על מנת ליצור עומק ועניין בחלל. בקיר שצמוד אליו נבחר טפט סירות רגוע שמכניס לאווירת הים, וילון כחול חצי שקוף ושטיח כחול, וגם הריהוט נצבע בצבעי ים תואמים.
חדר ילד
ארון מגירות
חדר המשחקים אשר משמש גם כחדר אירוח היה עמוס, חשוך ולא מאורגן. קצת ארגון וסדר של המשחקים הרבים בשידת מגירות נשלפות ונוחות המותאמות לגובה הילדים, הפכו אותו לנעים יותר לשהייה ואפילו התפנה מקום לפינת קריאה נוחה.
חדר משחקים
חדר משחקים
החלק הכי מיוחד של הבית הוא ללא ספק המרפסת המקורה ביציאה מהסלון. המרפסת הייתה ריקה ושימשה בעיקר לאחסון. מדובר במרפסת גדולה ומקורה בשטח של כ-60 מ"ר שהפכה לפינה קסומה נוספת לאירוח ורביצה של בני הבית. הותאמה לה פינת ישיבה רחבת ידיים, טלוויזיה וצמחייה המעניקה אווירת חופשה בבית מלון, בנוסף לגינה הגדולה והמטופחת הקיימת.
מרפסת מקורה
מילה בהזמנה – טקסטיל
553
26 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מושלם! מקסים. תהנו!

המרפסת מקסימה והבית גם
לא הכל לטעמי אבל כן הכל נראה שנבחר בהקפדה, עם טאץ' אישי. לצערי פינת האוכל היפה לא מסתדרת לי במרחב. אני חושבת שאולי צורה אחרת הייתה עובדת טוב יותר. במטבח כמות הדלפקים נראית מועטה.

קופסאת חשמל נמצאת בסלון ?
ממתי שחור הוא צבע חם ?

נוררררא
מה זה הארון השחור בחדר המשחקים . שנמצא מעל הספה שאמורה לשמש פינת קריאה... והעציצים שנמזכירים את גבעת התחמושת במרפסת . וכל האביזרים הנדושים הפזורים בבית. והפנאלים מעץ שמזכירים מלון פאר בהרצליה בשנות ה-70

ממש נורא. זה לא בית, זו באמת מספרה

תכנית
תכנית תכנית תכנית תכנית תכנית תכנית תכנית תכנית....

מקסים!
עיצוב פרקטי ןנגיש, נותן תחושה של בית ועדיין שומר על נגיעות עיצוב מיוחדות, מאוד אהבתי כל הכובד

כאשר אין משהו טוב לומר פשוט שותקים. אז שתקתי..

עיצוב מבוגר . חלל ציבורי רישמי מדי
אהבתי את הנוצות בחדר שינה :)

זה לא...
לא חם ,לא מזמין, לא בייתי פשוט לא...

מהמממממם
סגנון יפה

אחד הבתים היותר יפים
שראיתי במדור הזה. הלוואי עליי.

בלי להעליב
תאורה לבנה זה הדבר הכי נורא בכל מקום,רצפה מבריקה, תאורה לבנה, זוועה. בית קלישאתי כזה לא ראיתי הרבה זמן. כל העצות הנדושות מהספר בוצעו כאן. חם זה הכי לא. והמילה "מתכתב" נמאסה עד גועל. סליחה, אני בטוחה שהמשפחה תהנה מהבית, כי זה מה שהם בקשו.

עצוב מרשים
מדהים !!! ולכל הלא מפרגנים מעניין לראות מה אתם הייתם מעצבים?

עיצוב מרשים !! (תיקון )
אגב, מאיפה ניקנתה פינת הישיבה בסלון ?

מאיפה ניקנה הסלון ??.

קר ומנוכר. לגמרי. רק המרפסת שמחה.
הקיר הכחול בחדר הילדים בכלל לא כייפי אלא קודר ומעיק. ומה שכן,רצפת הסלון-מטבח מזמינה ספונג'ה תמידית.

עיצוב מוקפד ויפה
רואים שיש פה יד של מעצבת שמבינה, ממש לטעמי

חדר הילדים
כל כך כחול ומזכיר ים עד שקיבלתי מחלת ים והלכתי להקיא. בסלון לעומת זאת, לאור הרהיטים השחורים, פינת האוכל השחורה וכו' למה לא צבעתם את הקיר בשחור? זה היה מחזק את המוטיב של שחור בעיניים

עיצוב מהמם וחמים
רונית תקן האלופה יישר כוח המון הצלחה

מאיפה ניקנה הסלון ??.

בית על אוירה נעימה
מאוד מאוד יפה , מהממם תהנו

חדר הילדים
אני חושבת שחסר הילדים מעוצב יפה ולטעמי

מקסים! חמים ונקי. כל זה רק ב100,000 ש"ח?

מהממם!!
כזה הייתי רוצה!

למה שחור??
למה הרהיטים בצבע שחור ועוד עור??לא צבע חמים במיוחד ומשדר דרמטיות ולא רוגע

המלצות נוספות
בודק...