כל חדר אחר: גני תקווה במודרנה

כל חדרי הבית קיבלו יחס מיוחד בהתאם לפונקציה הדרושה ובסופם נוצר בית מעוצב מלא במקומות אחסון חדשים המדבר בשפה אחידה, מודרנית ונקייה בהתאם לדרישת הדיירים

500 מ"ר
200 מ"ר
ליאור טייטלר
אפרת תמר 

שולחן אוכל עץ גדול


הדיירים:
זוג + 1

 

משפחת צעירה ומתרחבת ביקשה להכניס אופי לביתה, שכן הבית בו הם מתגוררים כשלוש שנים הרגיש להם ערום וחסר אופי. נדרשה מלאכת הלבשת הבית, בחירת פלטת גוונים מרגיעה, העמדת ריהוט מחדש, בחירת ריהוט, תכנון נגרות מוקפד על ידי יצירת מקומות אחסון נוספים כמו גם רכישת גופי תאורה חדשים המותאמים לסצנת החיים היומיומית בבית.

לאחר בחירת הגוונים תוכננו פרטי נגרות המותאמים אישית לדיירים, ספרייה מיוחדת ומעוצבת הוצבה באזור פינת האוכל ונתנה מענה לאחסון כלי האוכל ולפרטי נוי שונים. פרטי הספרייה תוכננו בקפידה על ידי חריצי איקס וכפתורי עץ בצורת יהלום שהם פריט ייחודי המייצג את שני בני הזוג: מצד אחד צבעים חמים ומצד שני צבעים קרים, הלוא הם הרוך והקושי שמדמים טנגו בין שני בני הזוג.
ספריה בפינת אוכל
קופסאות שיוצרות ספריה
הקווים הייחודים של הספרייה בגווני עץ, אפור שחור וורוד נמשכו ליחידות קוביות מרחפות שמשמשות מזנון טלוויזיה ותוספת קוביות עץ ששולבו בארון החשמל בכניסה. נבחרו גופי תאורה יחודיים בגוונים הנ"ל המדגישים את מבואת הכניסה והתקרה הגבוהה בבית. פרטי הנגרות שתוכננו בקפידה על הפרטים הקטנים נותנים מענה עיצובי ופונקציונלי לבית ויוצרים שפה עיצובית אחידה במרחב. הסלון כולו הולבש מחדש על ידי פריטים שנבחרו בקפדנות, וילונות וטקסטילים שונים.
קיר בצבע ג'ינס
כורסה קטיפה כחולה
ספה אפרוה בצורת ר
ספריה עם אקססוריז
במטבח נוסף אי אכילה לשגרת היומיום ארוחת הערב והבוקר של המשפחה המצומצמת. כמובן שבין האי ובין פינת האוכל ישנה שפה עיצובית אחידה.
מטבח כפרי
דלפק עץ
מטבח כפרי
הממ"ד שבקומת הכניסה יועד לחדר משחקים ובכך נמנעה תופעת פיזור המשחקים בחלל הציבורי של הבית. החדר תוכנן כולו בנגרות עם נגיעות צבע בקירות לאווירה רגועה ונעימה. תוכננו חללי אחסון גלויים ומוצנעים עבור המשחקים ופינת רביצה שמתאימה גם להורים.
עיצוב מנימלסטי
נישות בקיר גבס
מעקה ברזל לבן
בחדר שינה הורים תוכנן ספסל ישיבה ואחסון, הולבשו ווילונות ונוספו פרטי טקסטיל תמונות ושידות בולי עץ ומעליהן גופי תאורה עדינים הנתלים מהתקרה הייחודית לבית.
חדר זוגי בצבעי כחול לבן
חדר משחקים
גוף תאורה מעל שולחן
553
17 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלבשה חדגונית
הכחול הזה מאוד יפה בעייני. פינת האוכל+ הספרייה = יפה. הבעיה היא שהצבע השולט הוא לבן.

יש כאן הרבה דברים שפשוט לא מסתדרים האחד עם השני...

חוות דעת
לדעתי המעצב השתמש באלמנטים רבים מידי אוסף של סגנונות שאינם משתלבים. התוצאה, חנות רהיטים חסרת אמירה חבל.

התמונות חוזרות על עצמן בהבדלי זוויות מינוריים.
חבל לא באמת אפשר להתרשם. ממה שבכל זאת רואים - הרבה דברים שאינם משתלבים...

מקסים
בית מדהים, עיצוב מושלם. הארון בפינת אוכל מדהים ביופיו, בצבעים שלו ובעיצוב שלו. הדבר היחיד שקצת מפריע זה המטבח הכפרי הלבן שאינו מוקפד בעיצוב ובסגנון -לוקה בחסר לעומת שאר הבית. אך השילוב של האי המודרני מפצה. כל הכבוד למעצבות המוכשרות. קיבלתי השראה :)

בטוב טעם! יפה ממש
מרגיע, ומושלם. בדיוק מה שהיו צריכים.

המזגנים אוי המזגנים...אי אפשר בלעדיהם אבל ...
אם כבר התקרות גבוהות, ואם כבר הזוג צעיר עם ילד אחד וכבר הצליח להגיע לבית כה גדול ומרווח אפשר היה למצוא פתרון קירור פחות בולט?

תמונות לפרויקט המלא
http://www.efratamar.com/ganeytikva

לא קיים משולש עבודה נוח במטבח
אם זה מטבח פעיל הבשלן ירוץ הרבה הלוך חזור בין הכיור, לכירה והמקרר. ימעוצב יפה אבל אל פונקציונלי.

כל חדר אחר?
חדגוני לגמרי

ספריה
חבל שאין קרדיטים לספקי הרהיטים ובמיוחד לנגר שבנה את הספריה המיוחדת והיפה הזאת.

עיצוב מתאמץ, ולא ממש מצליח
התוצאה די קרירה וסתמית. אין שום דבר אישי או פרטי שיוכל לבטא ולו במעט את הדיירים, כל המ שיש פה אלו פרטי סטיילינג שקונים באותן חנויות אקססוריז. גם חדר הילד מדוגם כאילו נקנה קומפלט באחת הרשתות. את היצירתיות מצאתי דוקא בהשתפכות של הכתבת על האיקסים בנגרות עם ידיות היהלום שמבטאות את בני הזוג - ממש יין ויאנג !

שטיח
מאיפה השטיח בבקשה

מה קרה לכלי מטבח?
האם בכלל גרים בדירה הזו? בארונות המטבח אין כלי אוכל כלל. מיזוג אויר רואים רק ביחידה אחת. אין צחושה שנושמים אנשים חיים בביתץ

מ-ה-מ-ם
הבית כולו מזמין ונעים חדר הילדים מקסים שאפו!!!

מזגן מעל טלביזיה
מי שם מזגן מעל טלביזיה ????

ממש נישה יחודית ופשוטה ביופיפה
ממש מקסים עיצוב חכם ומקצועי

המלצות נוספות
בודק...