כפרי בעיר: עיצוב חם וקליל לבית פרטי בהוד השרון

עם הרבה חום, פשטות וקריצה לחו"ל עוצב בית המשפחה, שהדגיש גם את מגוריהם של הילדים בבית בעזרת עיצוב קליל ואוורירי, נדנדות וערסלים ומטבח שהוא לב ההתרחשות המשפחתית. כאן גרים בכיף

320 מ"ר מ"ר
אביב קורט
אייל אפל
 עינב גלילי 

מספר נפשות בבית: זוג + 3 ילדים

מיקום: הוד השרון

 

פשטות ונוחות היה הקו המנחה בעיצוב בית המשפחה בהוד השרון. האדריכלית ומעצבת הפנים עינב גלילי התבקשה ליצור עבור הדיירים בית חמים ומזמין, לא מנצנץ ומנוכר, שיהיה פונקציונלי ושישרת נאמנה את בני הבית. הדגש העיצובי שניתן לכל אורך הפרויקט היה יצירת מראה כפרי וחם עם חומרים טבעיים וצבעוניות נעימה, עיצוב קליל תוך הימנעות מעומס יתר ויצירת מקומות אחסון רבים, וכמו כן, שיהיה מואר ופתוח וישתלב עם החוץ. כחלק מהקונספט העיצובי של אווירה קלילה ולא רשמית, כלל הריהוט נדנדות וערסלים במיקומים שונים, חיבתם של הדיירים.

 

המטבח הוא לב הבית ובמרכזו משמש האי כמקום התכנסות יום יומי לבני המשפחה. מאחר שבמטבח מבשלים, ילדים נכנסים ויוצאים, יושבים לאכול, מכינים שיעורי בית או שבני הזוג יושבים בתחילת היום על כוס קפה, היה חשוב לבעלת הבית ליצור מטבח גדול, שיוכל להכיל את כל ההתרחשות בנוחות, שיהיה מרווח ושיכיל מקומות אחסון רבים. כמטבח פעיל במיוחד הושם הדגש התכנוני על פונקציונליות, ויחד עם זאת היה למעצבת ליצור חלל מוקפד עיצובית ושיעביר תחושת חמימות וסוג של קסם.

 

מטבח כפרי צבעונינגרות: יניב הנגר, תאורה: טורקיז האוס בני דרור

 

מטבח מגירות לבנות

 

אי מטבח מעוצב

 

רצפת אריחי הבטון המצוירים דומיננטית ומהווה את הבסיס העיצובי לנגרות ולבחירת הצבעים והתאורה במטבח. לאורך הקיר המרכזי מוקם ארון גדול בצבע ירוק, אשר משלים את הקו העיצובי של ארונות המטבח במראהו המסיבי והמרשים.

 

ארון אחסון מטבח ירוק כפרי

ארון מטבח כפרי ירוק

 

פינת האוכל והסלון מתוכננים בחלל משותף ומשלימים זה את זה בקו העיצובי. קיר הבריקים הלבנים ומדפי העץ הפתוחים משווים לסלון תחושה קלילה ואוורירית. בבסיס החלונות המלבניים אשר בפינת האוכל תוכננו ספסלים קבועים ובתחתיתם מגירות אחסון. במרכז פינת האוכל, בין החלונות, מוקם ארון כלים, המהווה רקע עשיר לשולחן האוכל.

 

חלל בית פרטי מעוצב פרקט

 

ויטרינה חלונות בלגיים

 

שולחן אוכל מעץ עם ספסל עץשטיח ואקססוריז: טורקיז האוס בני דרור

 

ארון אחסון חצי שקוף שידת כלים: נגריית יניב הנגר

 

בכניסה לבית יש מצד אחד שירותי אורחים שעוצבו בסגנון טוסקני, כשהרצפה היא הדומיננטית והקירות עם טיח וגה. כיור מעוטר יושב על מדף עץ ויוצר מראה מאוורר ונקי. בצד השני של הכניסה מוקם MUDROOM, בו תוכננו מתלה מעילים ומגירות נעליים עם ספסל ישיבה, המשלים פונקציונלית ועיצובית את אזור האחסון. החדר סגור מאחורי דלת, וכך לדיירי הבית יש אפשרות לבחור נקודתית בין חדר אחסון מעוצב שנראה כשהדלת פתוחה, לבין בלגן הסגור מאחורי דלת.

 

מתלה כניסה לבית

 

שירותי אורחים רצפת ריבועים

 

כיור עץ

 

טפט עם דוגמה עדינה ואלגנטית מחפה את קיר המדרגות, המתחיל מקומת המרתף וממשיך עד הקומה העליונה ומחבר בין הקומות.

 

גרם מדרגות בית

 

באגף השינה עוצב חדר ההורים בסגנון נקי ומינימליסטי. בניגוד לשאר חללי הבית, נעשה בו שימוש בצבעוניות מאופקת ושלווה. החדר נושק למרפסת עם ריצוף מצויר, שמכניס צבע, וחלון ויטרינה גדול מזמן את החוץ פנימה. חדר הרחצה עוצב אף הוא בסגנון טוסקני, ונבחרו עבורו צבעים חמים.

 

דלת ירוקה כפרית

 

חדר שינה כפרי גדול

 

חדר רחצה עם בריקים לבנים

 

בחדר הילדה הצבע השולט בריהוט הוא לבן, מתוך מחשבה שהחפצים יספקו את כתמי הצבע והעניין לחלל. גם כאן נשמר הקו הנקי המלווה את כל הבית. חדר הרחצה של הילדה עוצב בצבעוניות נעימה של תכלת ובז'.

 

חדר שינה נערה ורודה

 

פרקט בחדר

 

חדר רחצה כחול כיור

 

 

רשימת ספקים חלקית:

נגרות: נגריית יניב הנגר

תאורה, ריהוט משלים ואקססוריז: טורקיז האוס בני דרור

 

 

מרכזית
18 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מקסים!

הבית המושלם
מהמם , משרה חמימות , הכול יפהפה , לא יותר מדי לבן , משלב צבעים חמים נוספים, פרט לרצפה אחת במקלחת עם משבצות ירוקות, הכול פשוט מ ו ש ל ם

בית מהסרטים
מאד אהבתי יפה ומסקרן ושרותי האורחים הצליחו להפתיע מקסייים !!!!

עיצוב נחמד
אם כי הרצפות המצויירות במטבח ובח.הרחצה של ההורים יוצרות מראה כל כך מקושקש ועמוס שמעיב על כח השאר. חסר גם טקסטיל כדי לתת לזה את הטאץ' הביתי והרך. מהתכנון האדריכלי קשה להתרשם בלי תכנית, למעט הדברים הבולטים כגון חדר ההורים הענק והריק עם מרחב גדול ללא שימוש. רק יכול לתהות אם השאירו פה שטח חוץ לגינון וקצת ירוק בעיניים.

מהמם, מושלם! תהנו מהבית!

מהמם
ממש יפה אהבתי, בכל הבתים בו באתר חסר קצת דברים שמראים על זה שגרים בו...

קופי פייסט
ראית אחד - ראית את כווווולם

ריצוף
מי היצרן/המשווק של הריצוף בחדרי האמטיה ובמטבח?

בית כפרי
תהנו מהבית יפה מאוד טעם משובח.בחרתם מעצבת עם המון טעם טוב.

פרט לריצופים המקושקשים שמורידים מהסגנון הנקי

בית מושלם
הכל מושלם! אשמח לדעת מהיכן הערסלים והנדנדות

חלום

בעיקרון יפה אבל
נתחיל מהחיובי כמובן- המטבח אכן נראה לב הבית , כסאות בר נוחים ומספיק מקום לבשל , לשבת , לצפות בטלויזיה וכו. MUDROOM זה כנראה הקריצה לחו"ל הכי בולטת .אני כל הזמן מתלוננת על בתים ללא כניסה . Big mistake! Big! Huge! סוף סוף בית עם אחסון/מתלה בכניסה. נגרות יפה בכל הבית, חדרי המקלחות נאים, אני אוהבת את החלונות והדלתות. עכשיו לשלילי. נתחיל מהמטבח- הריצוף לא מתאים לעיצוב. אפשר היה לשים רק על חלק מהשטח ( שטיח ריצוף). מאוד מעיק בעיניים. אני גם פחות מתלהבת מהמנורות באיזור המטבח. החלון מאחרי כיריים לפי התמונה- נראה לי מאוד לא בטיחותי ולא פרקטי. כל כך הרבה שטח מטבח ובחרו מיקום לא נכון. חלל ציבורי- אין לי מילה טובה. הסלון נראה כמו זולה לעישון. פינת האוכל לא נוחה- מי רוצה לשבת על ספסל. קיר בריקים? תעלת מיזוג? מה פה קורה פה? חדר שינה הורים- המיטה נראית נוחה אבל אין וילונות לאינטמיות ואין איפה להניח את הכריות כשנכנסים למיטה (קריצה לחו"ל נחוצה גם פה! קדמת המיטה צריכה תיבת איחסון). בנוסף הערסלים שם למה? זה אומר שילדים כל הזמן יכנסו לחדר שינה הורים כדי להגיע לערסלים? הם + החברים שלהם? גובה כזה של תקרה יקר לחמם/לקרר. ומה עם שידות לילה? מצחיק התקציב שנגמר בדיוק שם. חדר הילדה יפה אך חסרים מדפים ובנוסף המלצה שלי אישית היא כשיש מקום נעדיף לקנות מיטה וחצי או זוגית ואם לא אז לפחות מיטה נפתחת (כי בנות מארחות ה מ ו ן לsleepover). גם פה חסרים וילונות. חבל שאין תמונות חוץ.

יפה ועדין
אהבתי. מהיכן המאוורים? גם הספוטים מעל השיש מטורקיז?

320 מטר... המון מקום... הרוב נעים לעין..

עוגת השמרים נראית טעימה מאד מאד!

תסבירו לי איך בכל הבתים האלה מסתדרים בלי רשתות?
הבית מקסים ומאחלת לבני הבית הרבה שמחה ממנו.

רצפת הפרקט
מאיזה חומר עשויה רצפת הפרקט היכן נקנתה? תודה

המלצות נוספות
בודק...