מודרניות בנגיעה אפריקאית: עיצוב הרמוני לבית דו משפחתי בהוד השרון

עם אי בן ארבעה מטרים ופינת אירוח ל-20 איש הותאם בית פרטי לזוג שילדיו עזבו את הקן. מעלית מחברת בין הקומות ומביאה ישירות לחדר השינה, ומיני סוויטות ממתינות לנכדים

275 מ"ר
250 מ"ר
גיא בוכהלטר
גיא בוכהלטר

סלון מעוצב

 

 

מספר נפשות בבית: 2

מיקום: הוד השרון

 

 

זוג בשנות ה-60 לחייו, שילדיו פרחו מהקן, החליטו להתאים בית דו משפחתי בן שמונה שנים לצרכיהם החדשים, תוך ראייה לעתיד. לבית שלוש קומות והוא כולל את קומת הכניסה, מרתף רחב ידיים וקומת חדרים, ונוספה לו מעלית בין הקומות.

 

 

הוסכם כי הבית יעוצב בקו מודרני עכשווי, תוך שימוש בחומרים כמו בטון, זכוכית ועץ. המטרה הייתה ליצור שילוב הרמוני בין חדש לישן, בין חומרים מודרניים-עכשוויים לאוסף אמנות ופרטי נוי אפריקאיים. פלטת הצבעים, הכוללת גוונים תכולים, אפורים ונגיעות בבורדו, נבחרה מתוך רצון ליצירת הרמוניה בין צבעי השטיח העתיק, האמנות והריהוט. הוחלט שלא לשלב וילונות כדי לא לפגוע בתחושה הכפרית שנותנת הגינה העוטפת את הבית. גופי תאורה נבחרו בחלקם כדי להיבלע בחלל וחלקם כדי לבלוט ולהוות אלמנטים עיצוביים.

 

סלון מודרני

 

טלוויזיה

 

קומת הכניסה הינה חלל פתוח, הכולל מטבח מודרני ורחב עם אי עשוי קוריאן באורך של כארבעה מטרים ופינת ישיבה נעימה. בעלת הבית בקשה שפינת האוכל תאפשר אירוח של כ-20 איש בו זמנית, ואכן היא תוכננה בהתאם.

 

גרם מדרגות

 

שולחן אוכל לבן

 

סוויטת ההורים גדולה ומפנקת כוללת ארון קיר גדול מאוד, המחופה בזכוכית. המיטה והשידות עוצבו במיוחד לבני הזוג והמעלית מגיעה מקומת הכניסה ישירות לחדר השינה. קומה זו כוללת גם שתי מיני סוויטות, שהותאמו לביקור הילדים והנכדים, ובהן חדר שינה וחדר רחצה צמוד. כל חדרי הרחצה בבית משלבים אריחי בטון עם נגרות מעץ אלון.

 

חדר שינה מפנק

 

חדר רחצה כפרי

 

שירותים מודרנים בבית

 

מרתף הבית, הכולל שלושה חדרים ומטבח, נועד לתפקד כיחידת אירוח, ובו חדר משפחה רחב ידיים ואף משרד המשמש את בעל הבית.

 

תוכנית קומת הכניסה:שרטוט

תוכנית קומה ראשונה:

תוכנית המרתף:שרטוט

 


 

 

 

מרכזית
13 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

החפצים מאפריקה לא שייכים לסביבה וגורעים

זו נגיעה אפריקאית?
אין כאן רמז

תכנון מעולה וחכם

מעט מדי תמונות והרבה מדי שטח לזוג....
בכללי זה בית נעים, אבל זוג... בחייכם - תפנו את הבית למשפחה צעירה ולכו לגור עם הכסף שלכם במגדל בדירת 3 חדרים ותעשו חיים מעבר לציפיה שמישהו יבוא להיות איתכם.

מאיפה הכסאות למטבח?
מאיפה הכסאות למטבח?

היכן נרכשו הכורסאות בסלון? תודה.

הבית חביב מאוד אבל נתנו אגוזים למי שאין שיניים
מתנצלת , ובטח שוב אחטוף ממגיב/ה עצבני/ת. לבעלי הבית יש גם אוסף אומנות נאה וגם אוסף פסלים וקצת ריהוט אפריקאי . פריטים יפים אך העיצוב רגיל לחלוטין, חביב וללא שיק. הפסלים והאומנות מפוזרים ותלויים בסתמיות בבית ללא שום קשר לעיצוב. הם נאבדים בקירות הלבנים במקרה הטוב ונראים לא קשורים במקרה הרע. כמה חבל. בנוסף פינת האוכל לא קשורה לעיצוב. הצעת יעול- הכניסו חיפוש בגוגל african interior design ותסתכלו בתמונות- קחו רעיונות להוספת הדפסים . הם חשובים מאוד- על הקירות ובכריות, צריך באומנות להוסיף גם אפריקאית למשל פרצופים אפריקאים (במקום הבלונדיני מודעת לכך שזה ציור מפורסם אבל...) מנורות שקשורות לנושא , ךמצוא פתרון לפסלים שיוצגו בצורה יפה וכו. יש עוד עבודה

למה לשים הדמיה של חדר השינה?
או לפחות של החלונות שלו? מה יש שם באי אפשר להראות במציאות? עוד דירה לבנבנה סטנדרטית. חללים עצומים (בשביל מה זה טוב) ופרורים של חפצים מאפריקה שאין להם באמת נוכחות בעיצוב.

אולי די כבר עם הערות על גודל השטח?
מה אכפת לכם בכמה שטח אנשים גרים ואיך ההערות האלה קשורות לעיצוב? תתאפקו ותשתקו.

כמה זמן לוקח לפנות את הכריות מהמיטה?
לא מבינה את הקטע עם עשר כריות. כמו כן ההערות על גודל השטח נכונות! יש עניין של פרקטיות וגם בזבוז משאבים מתכלים.

בית נעים ומואר -אהבתי

למגיבה מספר 7
לא יאומן כמה רוע וזדון יש במילים שלך. רוע לא מעצים . קנאית . מרושעת.

היכן הכותרת בעיצוב ?
לא ברור..

המלצות נוספות
בודק...