מודרני זה הצבע החם ביותר: עיצוב פרקטי לבית משפחתי

המטבח שינה צורה לחלוטין, קיר הטלוויזיה חופה בטפט, שירותי האורחים בוטלו, חדר הרחצה הורחב ונישה חדשה תוכננה בכניסה: כך מעצבים בית חמים שרוב דייריו הם ילדים קטנים

120 מ"ר
אלעד גונן
שירן דדיה

עיצוב פרקטי לבית


הדיירים:
זוג, תאומים בני 3, ותינוקת בת שנה

במהלך הפגישה הראשונה עם המעצבת, בקשתם היחידה של בני הזוג הייתה לשבור קיר במטבח ולהוסיף חדר רחצה לחדר הורים. בפועל נעשה הרבה יותר מזה: הבית כולו עוצב בסקאלת צבעים אפורה חומה בקווים נקיים כדי לשמור על עיצוב מודרני ויחד עם זאת חם וביתי.
המטבח הקיים, שהיה בצורת "ח", שונה למטבח 3 מקבילים עם קיר ארונות, אי כמשטח עבודה ואי אכילה נמוך יותר. משטח האכילה תוכנן משיש, חומר פרקטי לניקוי בהתחשב בכך שיש ארוחות ערב משפחתיות עם 3 קטנטנים והמון בלאגן. המטבח עצמו פונה לחלון מרכזי באורך כ 9 מטר – חלון שהיה עוגן בתכנון החלל המרכזי.
מטבח מודרני
מטבח מודרני
חלל מודרני בבית
חלל מעוצב
תמונה בשולחן אוכל
קיר הטלוויזיה הארוך, שממשיך עד לפינת אוכל, חופה בטפט דמוי בטון עם טקסטורה עדינה מאוד. בכניסה לבית, על קיר ארוך יחסית ולא מנוצל, תוכננה נישה גדולה לספרייה מודרנית שהותקנה בקו אפס עם הקיר, בגוון אפור כהה.
סלון מודרני
סלון מודרני
סלון מודרני
מבואת כניסה לבית
שידה בכניסה לבית
שירותי אורחים בוטלו, כמו גם חדר שירות, ובמקומם נוצרה מקלחת כללית מרווחת מאוד בה קיים גם ארון גדול המכיל מכונת כביסה, מייבש ואכסון לחומרי ניקוי וטואלטיקה.
חדר רחצה מודרני
חדר ילדה

553
41 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ממש מקסים.
נעים ורגוע,לא מקושקש, עיצוב מקסים, חלל גדול לסלון ומטבח, במיוחד עם שלושה ילדים קטנים, הצלחה גדולה למעצבת, ולמשפחה המתגוררת,,תהנו.

בעיקרון יפה אבל... חיובי ושלילי
בעיקרון עיצוב יפה -ריהוט יפה וחלוקה טובה של החלק הציבורי. 120 מטר ו4 חדרי שינה אומר מעט יחסית חלל ציבורי אך נראה מרווח ונעים. ביקורת-קודם כל האפור החשוך הזה ללא אומנות או צבע פשוט מדכא. לא הבנתי מה זה דלפק האכילה, למה הוא טוב ולמה דבר כזה מגושם בסמיכות לחלון וחוסם את כל הזרימה? למה הוא טוב? בנוסף הבית מלא סיכונים שלא מתאימים לגילאי שלוש ושנה- המון קרמיקה במדפים נמוכים ,מנורה שעלולה ליפול עליהם (להעביר מיקום) ושולחנות סלון שנראים עדינים ושבירים. להזיז שידת תינוק ממתחת לחלון. לא ברור לפי התמונות/כיתוב אם בנישת הכניסה שיצרו דאגו למתלה/ארון מעילים או משהו שימושי.

הכי בנאלי שבעולם.

לא היה ולא ניברא .
בבית הזה לא גרים ילדים(אולי מלבד התינוקת)ואולי אף אחד לא גר בו ? הבית מחולק ונראה שהושקע בו הרבה כסף בעיצוב . ביום יום פינת האוכל רחוקה מהמטבח ובעיקר שולחן הזכוכית שצורך תחזוקת ניקיון מטורפת לילדים שהאוכל שלהם לא בדיוק בצלחת .אי המטבח והבישול מרוחק מחלון ואו קולט אדים. הדלפק עם כיסאות הבר הם לא לילדים בני שלוש. בקיצור הבית הזה עם הקישוטים מזכוכית וכד' הם סכנה לילדים ולחבריהם . יפה אבל לא למשפחה עם ילדים קטנים. שייהנו ובעיקר יזהרו...

צבעים קודרים וקרים

יפה אבל הכותרת מטעה
הבית עוצב יפה. אבל לכתוב שהבית תוכנן לבית עם ילדים קטנים....אהמ.... זה נראה כמו בית שצריך להשתעבד לנקות אותו כל הזמן עם ילדים קטנים כי המטבח חשוף ונמצא טכנית בסלון. בתמונות כשאין שום חפצי מבטח על השיש זה נראה מרהיב, אבל בפועל? והערה נוספת ומאד חשובה שכבר נכתבה פה - זה מיקום השידה מתחת לחלון - מאד מסוכן! ולעורכי הכתבה, שוב, למה אין תכנית לפני ואחרי??????

אולי מישהו יכול להסביר לי
למה בדירה של 120 מ"ר צריך אי אחד מצויד בדלפק אכילה עם כיסאות, עוד "אי אכילה נמוך יותר"' ופינת אוכל במיקום לא נוח בעליל ומרוחק מהמטבח?

תגובה
שמפו למעצבת,דירה מדהימה,תהנו.

בית חם? לילדים?
אם אוהבים אז יופי. אבל... אז יש את כל הטרנדים המאוסים. המון אפור. אי במטבח. פסלון צבי. המון ורוד לבת. בית שנראה כמו אולם בחנות רהיטים בלי מגע אישי. כל זה צפוי. אבל למה גם שולחן זכוכית קשה קר ומסוכן לבית עם שתושה ילדים קטנטנים?

מאוד מיוחד
אהבתי את שילוב הצבעים

מטבח יפה? כן. פרקטי? ממש לא.
מה נסגר עם האי השלישי? רוצים להאכיל את הילדים? איפה הכסאות?? תשאירו 3 כסאות להאכלת תינוקות בתמונות - שנראה כמה זה דחוק. כיריים באמצע חלל וכשיש רוח מהחלון כל טיגון הבצל בסלון? זוגות צעירים - חכו קצת עם ה"מנצנץ" - בינתיים תחיו עם ה"נח".

הדבר הנעים היחיד בדירה זו המדפיה האפורה השקועה

לגור בבית ולהרגיש במלון!
וואו! עיצוב מרהיב, אלגנטי מדוייק ומתוכנן עד הפרטים הכי קטנים. אהבתי במיוחד את השילוב ההרמוני של הצבעים. מקסים.

דירה נראית מתוקתקת

צבעוני ושמח
עיצוב בית צבעוני שמח וחכם, אוהבת מאד את העבודות של המעצבת רונה קינן פיש.

אולי אתם אשמים?
אולי בגלל הצילום - הכל נעלם כולל כסאות מדלפק האוכל? כסאות ילדים? אולי מחקתם את קולט האדים בפוטושופ? זוג צעיר שרוצה להרגיש עשיר לפחות בתמונות ולא מבין שיש זמן לעצב דירה למבוגרים - וזה לא עכשיו. חכו עשור.

לפני ואחרי
שלום לכם! מאוד נהנית לצפות בכתבות ולקבל רעיונות. אך לדעתי על מנת "להעצים" את החוויה חשוב לראות את השינו שנעשה ולכן שוב ושוב מבקשת לעשות תמונות גם של ה-לפני. תודה ובהצלחה

מקסים !!!
תכנון מהמם, מעוצב בקפידה עד הפרטים הכי קטנים. עיצוב מודרני עם אווירה חמימה.

בית יפה אך לא מתאים לילדים
גם אני לא הבנתי את הקטע במטבח עם 2 הדלפקים..

וואוו!
שירן מהממת שכמותך... עיצוב מושלם יישר כך..

חוסר הבטיחות צורך לשמיים
מכל המקומות להציב את השידה מתחת לחלון בבית עם 3 פעוטות??? וזה עוד בלי לדבר על כמות הורוד בחדר (שיש רק להניח שהוא של בתינוקת)

הבהרה בנוגע לעניין הילדים והפרקטיות
הבהרה בנוגע לעניין הילדים והפרקטיות- האי השני תוכנן כשולחן אוכל לילדים ואף מהווה אכסון נוסף למטבח, מחופה בשיש אשר קל ופרקטי לניקוי, תוכנן בגובה 75 סמ שולחן אוכל (לא בגובה אי) ובו 4 כסאות ילדים נמוכים שהוצאו אך ורק למטרת יום הצילומים. כמו כן הוכנסו אקססוריז נוספים לבית. אל דאגה, אין שום סכנה בבית לילדים.. :)

WOW! כמה קינאה !
מה נסגר איתכם אנשים?! בית נקי עם זרימה טובה יש הרבה מקום. לגבי איי ופינת אוכל. זה מה שביקשו דיירים הם לא רצו לפתוח כל פעם פינת אוכל רצו משהו פרקטי ליום יום ולחגיגות זה פינת אוכל. בקשר לשידה של תינוקת... נו באמת כבר כמה דקות מחליפים חיתולים?! ומה אמא עד כדאי כך נעל כדי לפתוח חלון כשהיא מחתילה אותה?! עוד פעם חוזרת ואומרת עכשיו זה באופנה אפור אז כולם בוחרים אפור כי ככה זה כשרוצים לרצות את הטעם הישראלי. סורי אבל בודדים בוחרים במשהו אחר שונה כי זה לחשוב מחוץ לקופסה. ומעצבת עשתה את העבודה כמו שביקשו ממנה ב 100%

מסוכן
הבית יפה מתאים לבני 50 שילדיהם בגרו ועזבו את הבית או סתם בגרו ולא נשקפת להם סכנה של שבירת ואזות בספריה או לפתוח את הראש בשפיץ של שולחן האוכל המהמם, להעיף את הבקבוקים בשולחנות הסלון המדהימים וליפול מהחלון מהשידה. לי זה מתאים בהחלט להם פחות כרגע. עיצוב טוב הוא לא רק כזה שמצתלם יפה בגורנאל אלא מותאם לדיירים .

עיצוב
אין חדש תחת השמש הכל רגיל ביותר ופשוט, חדר ורוד נחמד.

מתאים להפליא לבית אבות, לקשישים ללא נכדים
ממש לא מתאים לתאומים בני 3 ותינוקת

שידה בכניסה
אהבתי את השידה בכניסה ואשמח לדעת מהיכן נרכשה

יפה כן, אבל מזכיר יותר אולם תצוגה ומכירה מאשר בית.
חוץ מזה זה להיות עבד לניקיון ורק החלונות האלה זה יום עבודה בשבוע.

אים זה חום..מה זה קפוא..?

התאמת צבעים
אהבתי מאוד את התאמת הצבעים והפרטים יש זרימה מאוד טובה בכל החלל. גם פרטי העיצוב משתלבים והצירוף יוצר אשליה של חלל הרבה יותר גדול. אשמח לדעת מאיפה הספריה המיוחדת?

בית מרקחת, לא אנושי ולא חמים
מתאים לזוג פנסיונרי

יפה מאוד, גם לצעירים, ושימותו הקנאים

קר ומנוכר...איפה החמימות הביתית פה???

אהבתי מאוד, גם אני רוצה...

איזה בית דכאוני... בחיים לא הייתי גרה בכזה

עיצוב
העיצוב יפה ומיוחד אם כי חסר קצת נגיעות צבע למראה חמים יותר

בית קטלוגי
ספרית הקיר מדהימה אבל למה להפוך אותה למידוף תצוגה בחנות. נראה שאין לה שום ערך פרקטי עבור האנשים החיים בבית הזה.

כסא ילדים מלא פתיתים צעצועים וכביסה

מ ד כ א

הספה בסלון - מ א ל פ ת (כולל הכריות)

מהמם
אהבתי מאוד. תהנו

המלצות נוספות
בודק...