מצטמצמים על מנת להתרחב: עיצוב פתוח לפנטהאוז בהוד השרון

פנטהאוז בן 6 חדרים ויתר של 2 מהם כדי ליצור תחושת פתיחות ומרחב, יחד עם קיר זכוכית בחדר השינה, גופי תאורה שקועי בטון וסקלת גוונים ניטרלית

162 + 115 מרפסות מ"ר
נדב פקט
לאה רובננקו
אורלי אמיתי
אורלי אמיתי

עיצוב בית בהוד השרון


הדיירים:
זוג בגיל השלישי
המקום: הוד השרון

הדירה הינה דירת קבלן חדשה במגדל גבוה, ששודרגה ותוכננה עבור דיירים בגיל השלישי, שניהם בעלי מודעות לעיצוב ואסתטיקה. הדיירים עברו מבית פרטי גדול לאחר שהילדים בגרו ועזבו את הקן, והפנטהאוז תוכנן בהתאמה אישית לצרכים החדשים שלהם. המטרה הייתה לעצב דירה עם אווירה ביתית ואינטימית המשלבת חומרים טבעיים.

 

הדירה המקורית הייתה בעלת 6 חדרים, אך כדי ליצור מרחב ציבורי גדול ומפנק בוטלו 2 חדרי שינה וכך הפכה הדירה לדירת 4 חדרים. המטבח למשל הועבר למיקום חדש מול הנוף עם יציאה למרפסת הגדולה, במקום חדר ילדים שבוטל. כמו כן פינת האוכל נמצאת בחלל שצורף לסלון במקום חדר ילדים נוסף. חלל הציבורי של הדירה גדל ונפתח כולו אל מול הנוף בתוספת של 20 מ"ר.
התנאי של הדיירים למעבר מביתם הפרטי היה העברת קמין ברזל, ולשם כך אישר מהנדס הפרויקט פתיחת חור לארובה תוך חיזוק המבנה. בנוסף, כדי לא לאבד גובה בדירה, תוכננו גופי תאורה שקועי בטון באישור מהנדס הפרויקט – גובה הדירה 300 ס"מ והמטרה הייתה לא לאבד גובה עם הנמכה כוללת בגבס של כל התקרה עבור תאורה.
הוחלט להשאיר את ריהוט הסלון כולל השטיח ופרטי ריהוט שנאספו במשך השנים משליחויות בעולם, בתוספת ריענון על ידי כורסתHOOP . החומרים שנבחרו לריהוט, בנוסף לגוון השחור, משולבים עם פרטי ברזל ועץ, עור חבל ובד ליצירת סקלת גוונים ניטרלית מונוכרומטית במטרה לקבל נוכחות ועצמה יחד עם ניקיון צורני ואלגנטי. שידת המערכות בקיר הטלוויזיה תוכננה למידות מערכת האודיו, הקיר הדומיננטי בסלון חופה בבריקים ישרים בגוון אפור בהיר.
סלון בעיצוב מחודש
סלון בעיצוב מחודש
המטבח בגווני אפור גרפיט בשילוב פורניר אגוז, כאשר המשטחים במטבח בוצעו ממשטחי דקטון, של חברת קוסנטינו,
בגוון אפור גרפיט בשם דומוס.
מטבח שחור מודרני קרוב למרפסת
מטבח שחור מודרני
מטבח שחור מודרני
בפינת האוכל נרכש שולחן עם פלטת עץ ורגלי ברזל בשחור, ובנוסף נרכשה ספרית ברזל שחורה ודקיקה. להשלמת העיצוב נרכשה תאורה מינימליסטית קווית בסגנון ויביאה.
שולחן אוכל שחור עץ
שולחן אוכל שחור עץ
בחלל הציבורי בסמוך לכניסה לדירה תוכנן חלל אחד למעילים והשני לנעליים. דלתות הכניסה לחללים אלה בוצעו בציפוי אבן ציפחה כדי להתאים למראה הדרמטי הכולל. התכנון כלל הנמכות גבס עבור המיזוג וקרניזי גבס בפרופיל דק בסלון, כאשר בהנמכות הגבס מוקמה תאורת אווירה נסתרת. החלל הציבורי של הדירה רוצף באריחי גרניט פורצלן בגודל 90X90 ס"מ בגוון אפור בטון, כדי לתת תחושה של מרחב וניקיון בעיניים.
סוויטת חדר השינה תוכננה בקפידה עד הפרט האחרון: הוחלט לרכוש מיטה חדשה בקווים מינימליסטיים, ולחפות את קיר ראש המיטה בבריקים לבנים כדי לקבל תחושה של סוויטה בבית מלון. כמו כן תוכננו עבודות גבס להסתרת ארגזי התריס ומסילות הווילונות, וכמובן שולבה בהם תאורה. הווילונות נבחרו מבד שקוף ועדין עד הרצפה, מה שמוסיף לתחושה הרומנטית, ובחדר הותקן פרקט גושני מעץ אלון. חדר האמבטיה תוכנן כפתוח לחלל חדר השינה, עם קיר מזכוכית שקופה עבור תחושת מרחב בסוויטה.
חדר שינה עם בריקים לבנים
חדר שינה עם חדר רחצה צמוד
שירותי אורחים
שירותי אורחים חיפוי שחור
כיור לבן מודרני
חדר רחצה מודרני
שרטוט

553
2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלמות

מקסים - בטוב טעם

המלצות נוספות
בודק...