קקטוסים בגליל: בית בקיבוץ שנראה מיליון דולר

הבחירה בגוונים בהירים בכל חללי הבית מודגשת על ידי תוספות של פריטים, בעיקר קקטוסים. חלקם צמחים טבעיים הממשיכים לשנות צורתם, וחלקם מעשה ידי אדם הנשארים בצורתם האמורפית שמתחברת ליתר הצמחייה שפוזרה בבית

180 מ"ר
אלעד גונן
דלית ונגרובסקי

סלוןהמקום: קיבוץ פרוד

תופעה מוכרת ורבת משמעות בנוף הבנייה הפרטית היא ללא ספק שכונות המגורים שקמו בשטחי ההרחבה בקיבוצים. היו קיבוצים שמכרו שטחים ואפשרו לרוכשים לבנות את ביתם על פי טעמם, ללא התניה של סגנון מסוים, והיו קיבוצים שעשו זאת כפרויקט קבלני כוללני שהקנה לשכונה החדשה מראה אחיד. זה מה שקרה בקיבוץ פרוד.

מתוך למעלה ממאה בתים שנבנו באותו סגנון אחיד על שטח של 500 מ"ר לבית, יכלו הרוכשים לבחור מתוך האפשרויות הקיימות את מראה הבית הרצוי להם. לרוכשים ניתנה אפשרות לבצע שינויים בפנים הבית ובמבנה, כל עוד נשמר הסגנון שהותאם לסביבת מיקומו בקיבוץ. זהו סיפורו של בית שאותו קיבלה לידיה המעצבת בשלבי בנייה מוקדמים ובזכות כך, ללא תוספת של עלויות הריסה ובנייה מחדש, היא עשתה שינויים במעטפת שנבנה בקווים ישרים, מבלי ששינתה את סגנונו המזוהה בגג שטוח וצבעוניות טבעית המתחברת עם הסביבה. היא הגדילה חלונות ויצרה פתחים המקשרים בין הפנים לחוץ בעיקר באזור החברתי, דהיינו סלון, מטבח ופינת אוכל.
סלון ופינת אוכל
ריהוט סלון ופינות אוכל: סוהו. 
קיר כוח
פרטי עיצוב: collectie
פינת אוכל מודרנית
המעצבת הקפידה לחבר בין חיצוניות הבית לבין עיצוב הפנים שלו, ולצורך כך בחרה בסגנון מודרני. מצד אחד היא נמנעה מלשלב בבית פרטים מיותרים כדי לשמור על מראה נקי ומינימליסטי, ומצד שני היא דאגה לשלב אלמנטים המקרינים חמימות ויוצרים שפה עיצובית המתחברת עם המיקום שבו נמצא הבית. בכניסה אל הבית בולט לובנו של המטבח, בזכות נקודת צבע קטנה שעוצבה כגומחה סגולה שחזיתה פונה אל האזור החברתי, פינת האוכל והסלון.
דלפק אוכל במטבח
מטבח: סמל
מטבח מודרני
על תמהיל הגוונים הטבעיים שנבחרו לאזור החברתי מנצח קיר דומיננטי שחופה בפורניר שורש. הבחירה בגוונים בהירים בכל חללי הבית מודגשת על ידי תוספות של פריטים, בעיקר קקטוסים, חלקם צמחים טבעיים הממשיכים לשנות צורתם וחלקם מעשה ידי אדם הנשארים בצורתם האמורפית שמתחברת ליתר הצמחייה שפוזרה בבית. במקבץ הקקטוסים הראשון נפגשים עוד בטרם נכנסים אל תוך הבית. ממשיכים לפגוש בהם בצורות שונות כמעט בכל פינה.
קקטוסים
דלתות: רשפים
מסדרון
בכדי להסיח את דעתם של המשתמשים בשירותי האורחים הקטנים, הציבה המעצבת כיור בצורת דלי, אלמנט עיצובי מעורר חיוך. בחדר הרחצה של ההורים מתקשרים הגוונים הבהירים לחדר השינה ולחדר הארונות שיחד מהווים את היחידה השלמה. גם כאן מופיעים הקקטוסים, הפעם מעל מיכל ההדחה.
חדר שינה
חדר שינה
תאורה: שינגוט
ספסל עץ
פרטי עיצוב: collectie
חדר ארונות
חדר רחצה לבן
חדר רחצה
אריחים מצוירים

 

553
45 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מושלם
בית מעוצב ברמה גבוהה. מקסים

אחד המוצלחים :)

קר ומנוכר
וגם הירוקים וקיר הפורניר, אינם מצליחים לחמם הדירה.

רחוק מאוד ממיליון דולר
כניראה מי שפרסם את ההודעה לא ראה בית ששווה מיליון דולר. כי זה ממש לא.

בית מקסים. החסרונות הקטנים לא נחשבים
אני בטוחה שנעים לגור בבית הזה. הצבעים, החלונות, ההעמדה של הרהיטים, משרה רוגע ונעימות. אישית, אני לא ממליצה על כיור וכיריים שאינם על אותו רצף ארונות. הריצפה המפרידה ביניהם תהיה תמיד רטובה ולא נקיה. המחשבה על לשטוף ירקות, שניצלים, בשר, ולהעבירם תוך טפטוף אל האי לצורך בישול, גם אם נמצאים בקערה, הם מקור לבלגן.

מעוצב אך פרקטי רק במידה
הבית מעוצב בטעם עם השקעה בפרטים הקטנים, אך לטעמי כדאי לעיתים לוותר מעט בנושא העיצוב כאשר יש התנגשות בפרקטיקה, אם כי רוב הדוגמאות בבית הזה פתירות. לדוגמה ההתעקשות למקם ארון ארוך המיוחד בשירותי ההורים כאשר השירותים מפריעים למעבר ולפתיחה, מיקום השולחן בחדר הארונות שמפריע לכל ההתנהלות בחלל, העציצים במסדרון הצר שמוביל לחדרים, הכיור הקטן במטבח, וכמובן שירותי האורחים עם הכיור המעוצב אך קטנטן שמשרה הרגשה שתיכף יפול.

צופית - חנקת עם קישקשתא

בית מוזר

אחד היפים

וואו , בית מהמם

מסכימה עם גלית מתגובה 7
בסוף היום אתה צריך להרגיש בנוח בבית שלך.

תגובה-
מזעזע. למה להציג לראווה את הנייר טואלט?

בית מהמם ומיוחד רואים שהושקעה בו המון מחשבה וכישרו

מקסים

אלופה! אכן מיליון דולר מדהים

כמה קשקושים

אותה גברת בשינוי אדרת
כל הבתים של המעצבת הנ"ל נראים אותו דבר. כמה קשקושים!!!!

מקסים
מקסים

יפה מאוד
מאיפה הכלי לעציץ עם המעויינים בכניסה לבית

יפה מאוד
מאיפה הכלי לעציץ עם המעויינים בכניסה לבית

איזה בית מקסים ! אין מילים..

בית מרשים מאוד
רואים השקעה ויצירתיות בפרטים הקטנים

יפה מאוד
מאיפה הכלי לעציץ עם המעויינים בכניסה לבית

גם וגם
כמות הקקטוסים בבית הזה מוגזמת בעיני - ועוד בחדר שינה?! חלק מההחלטות לגבי הארונות בשירותים, הכיור בצורת דלי, המראה נראות מאולצות למדי, משהו שיקשה על התנהלות יום יומית. מצד שני - יש אווירה נעימה בבית, שילובי הצבעים יפים, חוץ מבוהק המטבח. וכמובן שמה שחשוב שזה יהיה לרוחם של הדיירים.

כיריים בלי קולט אדים באמצע חלל-סירחון!
לא משנה כמה ריח טוב יש לאוכל - אי אפשר להחנק מזה בחלל. למה לא למקם ארובה החוצה?

אנשי הפנג שוואי סובלים מכאבים עכשיו מרבוי קקטוסים
זה נחשב צמח מלא קוצים באווירה של מלחמה ואנרגיה של מריבות ודקירות. לא צמח שלפי הפאנג שוואי מכניסים הביתה... הבית נחמד ונעים ואססוריז חמודים - אבל הכיריים בלי קולט אדים!

רוני - 18 - טוב שאתה עוקב.

לא ברור לי
קודם כל, הכל נראה כמו אוסף של הדמיות לא מוצלחות.. דבר שני, לא ברור לי למה צריך כל הזמן להעביר את אותם חפצים ממקום למקום, זה פשוט מגוחך. ולכל הצלמים שעוסקים בנישה הזאת, תפסיקו (!!) למרוח את התמונות ולתת השליה שהמקום גדול, זה אבסורד ומעוות את החלל.

בית מהמם!!!

עיצוב ברמה של מיליון דולר! כל הכבוד דלית

מרשים ביותר! הבאת כבוד לגליל !!

אוהבת מאוד
חיפוי קיר הטלויזיה מאוד מיוחד

חדר השינה מהמםםם
מאיפה התמונות שעל הקיר והספסל??

עדין ויפה!

מעניין
הפרטים הקטנים עושים את הבית

בית נפלא, שאלה חשובה
מה הגודל של חדר רחצה וחדר הלבשה אצל ההורים , אני בונה בית ויש לי אותה הפרדה אבל מרגישה שזה צפוף לי

עיצוב מדהים
מדהים נקי פונקצויאלי הירוק של הקקטוסים משתלב עם הנןף של פרוד בהצלחה גרתי בפרוד המקום היפה ביותר בגליל

תגובות של חברים
רואים שכל התגובות מחברים של בעלי הבית.... בית נחמד וסתמי

וואו ווא וואו
מדהים

עיצוב יפה
עיצוב יפה מזכיר את בייתי המעוצב בזכות המעצבת ששילבה בין יופי פרקטיות והבנת האנשים שגרים בבית לא מצא חן בעיניי ולא פרקטי לשים נייר טואלט באמבטייה בסלסלה פתוחה ועל רצפה שבדכ רטובה ....

בית בעיצוב יפה ופרקטי
הבית משדר יוקרה לצד חיים בחללים שגרתיים החלוקה מתחשבת במרחב הפרטי והציבורי של האירוח ומצד שני מאפשרת תחושה של שקט ושל ספא במרחבים הפרטייםוזאת מנסיוני הפרטי בבית מעוצב בדומה

מעצבת קקטוסים בדירות
המעצבת כנראה חזקה מאד בהזזת עציצים ממקום למקום (לצורך הצילום כמובן) ובתקיעת סטנדים באמצע המסדרון או בלב חדר הארונות באופן שלא מאפשר תנועה שם (הכל למען הצילום - כבר אמרנו?). ואני אומר שאם צריך להכניס כל כך הרבה קשקושים לצורך הצילום - כנראה שהעיצוב לא מדבר בעד עצמו. כמו הנסיון להפוך אישה זקנה לצעירה באמצעות מייקאפ ותכשיטים. הכל נראה כמו הדמיות, או לחילופין פוטושופ אינטנסיבי מאד. וגם - צדק מי שאמר פה למטה שכל הדירות של המעצבת הזאת נראות משעממות באופן דומה.

מקסים. הייתי רוצה.
מאיפה הכסא בחדר השינה?

סטנדרטי שגם עלה מליון דולר

וואו,מדהים, בית שמשדר יוקרה הרמוניה ושלווה.

המלצות נוספות
בודק...