איך מעצבים דירה בפלורנטין ללקוחות שגרים בניו ג'רסי?

הדירה הזאת עוצבה בשלט רחוק, מבלי שהדיירים לקחו חלק בבחירת החומרים והריהוט. "הם נתנו לי יד חופשית לבחור ולרכוש כל העולה על רוחי", מספרת המעצבת שלקחה על עצמה את האתגר המעניין

80,000 ש"ח
70 מ"ר מ"ר
טל בכור
טל בכור

קיר בריקים בסלוןדירה בהפתעה: המשפחה ראתה אותה רק בסיום התהליך

 

הדיירים: זוג + 2 
המיקום: פלורנטין, תל אביב
הזוג הזה גר עם שני ילדיו בניו ג'רסי, ורכש דירה בפלורנטין שתשמש אותם כשהם מגיעים לחופשה בארץ. "נפגשנו באחד הביקורים שלהם בארץ ומיד יצאנו לעבודה", מספרת טל בכור המעצבת של הפרויקט. "הדיירים ביקשו דירה שמצד אחד תהיה חמימה וביתית, ומצד שני תיצור תחושה של מלון. הם גר רצו לשלב את הנוף התל אביב המקומי עם אופי ניו-יורקי".
סלון בסגנון ניו יורקי חיבור בין האופי הניו-יורקי לנוף התל-אביבי
קיר לבנים
קיר לבנים שנותן תחושה של לופט
במסגרת השינויים, הותקנה תאורה חדשה בכל הבית, שופצו חדרי הרחצה ונרכש ריהוט חדש לסלון, למרפסת ולחדרים. כמו כן תוכננו מקומות אחסון, הותקנו מוצרי חשמל והודבקו טפטים על הקירות. "בפגישה עם הדיירים בנינו יחד לוח השראה שהכיל את הסטייל שאליו הם מתחברים ואת הגוונים שהם אוהבים, אבל מעבר לכך הם ביקשו להיות מופתעים", אומרת טל. "הם נתנו לי יד חופשית לבחור ולרכוש כל העולה על רוחי, במסגרת התקציב, ורק בסיום התהליך הם ראו את הדירה שהתקבלה".
לוח השראה
המעצבת והלקוחות בנו ביחד לוח השראה 
הום סטיילניג
המעצבת קנתה את כל הריהוט והפרטים המשלימים בעצמה 
אחת מהדרישות של הדיירים הייתה ליצור מקום שבו תוכל המשפחה לאכול ביחד. אולם, בשל גודלו המצומצם של הבית, היה חבל לייעד פינה שלמה רק לאכילה. "את אתגר פינת האוכל פתרתי בכך שרכשתי קונסולה קטנה וצרה שיכולה להיפתח לגודל של 3 מטר", מגלה טל. "הכיסאות של פינת האוכל הם מתקפלים כך שניתן לאחסן אותם באחד מן הארונות.  באופן הזה כולם יכולים לשבת לאכול ביחד ואפילו לארח אנשים נוספים, ועדיין יש מספיק מרחב בדירה".
קונסולה נפתחת
קונסולה נפתחת: דרך מקורית לפתור את בעיית פינת האוכל
שטיח ספה וכורסה בצבע כחול
בזכות הקונסולה הסלון נשאר מרווח
בני המשפחה רצו שחדר הילדים יוכלו לשמש גם כחדרי אירוח לאנשים נוספים. בנוסף הם ביקשו שיהיו מספיק מקומות אחסון, כדי שיוכלו להשאיר פה את חפציהם ולא לנייד אותם כל פעם מארצות הברית ובחזרה. "עבור חדר הילדים רכשתי מיטות נפתחות שמתאימות לארח ומיקמתי אותן כך שעדיין החדר יראה מרווח", מתארת המעצבת. "בנוסף מיקמתי בחדר ארון בעומק 40 ס"מ שישמש לאחסון בגדים". גם בחדר ההורים תוכנן מקום אחסון, ונבנה ארון קיר גדול לפי הזמנה אישית.
חדר הילדים לשניים
חדר הילדים משמש גם כחדר אירוח
ארון קטן
אפילו יש מקום לארון קטן
חדר הוריםבחדר ההורים נבנה ארון קיר גדול
מעצבת הפנים טל בכור מסבירה שחשוב לה להיפגש עם לקוחותיה, לגבש יחד איתם את הקונספט העיצובי ולהגדיר במילים את החלום שאותו הם מבקשים להגשים. "בין אם מדובר בשיפוץ נרחב לכל הבית או בהלבשה מחדש, אני מטפלת בכל הפרטים הקטנים", היא אומרת. "אני משקיעה את כל כולי בפרויקט, נהנית מכל שלב בתהליך, ודואגת שיתקבל חלל שמעוצב בדיוק כמו שרצו הלקוחות".
חדר רחצה פשוט
גם בחדר הרחצה יש תחושה של מלון 
פינה מעוצבת לספרים 
פינה מעוצבת לספרים 
פינה מעוצבת לספרים 
עציץ ירוק בארגטל ורודבעיצוב חשוב לשים דגש על כל הפרטים הקטנים 

ראשית
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...