בלי להתכוון: עיצוב המטבח הפך לעיצוב של דירה שלמה

הדיירים רק רצו לתכנן מטבח חדש, וסיימו עם עיצוב מקיף שלא פוסח על אף חלק בדירה. התוצאה סחפה גם אותנו

200,000
136 מ"ר
עדי ורמוס

מטבח וסלון קלאסימבט על החלל הציבורי: עיצוב כפרי ועדכני

הדיירים: זוג + 3 ילדים
המיקום: עפולה
המשפחה הזאת נכנסה לדירת קבלן חדשה ורצתה במקור לעצב רק את המטבח. בפועל, הדירה שופצה לחלוטין מהריצוף וחיפויי הקירות, ועד לריהוט, התאורה ומכשירי החשמל. "מהמטבח הגענו מהר מאד לליווי מלא ולעיצוב שנוגע באחרון הפרטים", מספרת עדי ורמוס, המעצבת של הפרויקט.
מטבח כפרי
החלל שממנו התחיל כל העיצוב
עבור המטבח נבחרו צבעים קלילים ומעודנים, והוא עוטר בידיות שהוזמנו במיוחד. בנוסף, תוכנן בו אי עם משטח עץ, שנועד לארוחות משפחתיות יומיומיות. "המטבח עוצב בסגנון כפרי שמאפיין גם את יתר הבית", מתארת ורמוס.
מטבח כפרי
האי משמש את בני המשפחה ביומיום
החלל הציבורי עוצב בגווני שמנת רכים עם נגיעות עדינות של שחור וזהב.
בסלון תוכנן קיר כוח מחופה בריקים, שמכניס טאץ' כפרי ועדכני כאחד. "החלל לא גדול ורצינו לשמור אותו קליל ואוורירי", מסבירה מעצבת הפנים. "מהסיבה הזאת החלטנו לוותר על המזנון ולתלות במקומו מדפים צפים".
קיר בריקים
הסלון: המדפים שומרים על אווריריות המרחב 
הקו הכפרי ממשיך אל שירותי האורחים, שעוצבו גם הם בסגנון כפרי מעודן עם קיר מחופה בריקים. בשירותים אלה גם בוצע מהלך מעניין, כשבמקום לצופף בהם את יחידת הכיור, הוחלט להעבירה החוצה אל החלל הציבורי.
שרותי אורחים
שירותי האורחים: גם פה ניכר הסגנון הכפרי
שטיפת ידים ויטנג'
בחירה מעניינת: יחידת הכיור הוצאה מהשירותים
ביחידת ההורים תוכנן ארון גדול שמתפרש על כל הקיר, אך לא מכביד על העין בזכות צבעו הלבן. בחדר הרחצה של הזוג נבחר ריצוף דרמטי שמחפה גם את קיר המקלחון", מתארת ורמוס. "להשלמת המראה, נעשה בזכוכית המקלחון שימוש בפרופילים שחורים".
יחידת ההוריםיחידת ההורים: הארון לא חונק את החדר
חדר הרחצה של ההורים
חדר הרחצה של ההורים: הריצוף ממשיך אל קיר המקלחון
חדרי השינה של הילדים עוצבו בהתאם לאופי של כל אחד ואחת מהם. "לכל ילד הותאמה מדבקת קיר לפי התחביב, המאפיין או החלום שלו", מספרת המעצבת. כך קיבל הבן דימוי של אוזניות, ואחת הבנות זכתה בלבבות מוזהבים.
חדר בנות בסגנון כפרי
כל ילד והמדבקה שלו – החדר של אחת הבנות
חדר ילד
החדר של הבן: יש ביטוי לאהבתו למוזיקה
חדר ילדה
הגשימי את חלומותייך – חדר של בת נוספת
בתחילת הדרך הלקוחות חששו שהסגנון הכפרי שלהם לא יתאם את הקו של ורמוס. "הרגעתי והסברתי שאני לא מקובעת לסגנון מסוים", מסבירה המעצבת. "בראש ובראשונה מנחים אותי עקרונות הפרקטיקה והפונקציונליות, ולאחר מכן אני דואגת שכל האלמנטים יהיו הרמוניים וידברו באותה שפה עיצובית – ולא משנה באיזו".
מטבח כפריהתכנון צריך להיות פרקטי, העיצוב הרמוני
עדי ורמוס היא מעצבת פנים מצפון הארץ, שעוסקת בתכנון ועיצוב דירות, וילות, בתים פרטיים ובתי עסק. "ה'אני מאמין' שלי הוא שתכנון מדויק ופיקוח צמוד הם המפתח להצלחת הפרויקט", משתפת ורמוס. "בתכנון שלי באים לידי ביטוי ראייה הנדסית בשילוב חוש אסתטיקה מפותח וסגנון מוקפד. אני דוגלת ביצירת מקום לחיות בו, ומאמינה שניתן לעצב בית פרקטי ויפה גם בתקציב מוגבל".
סלון כפרי
ראייה הנדסית, חוש אסתטיקה מפותח וסגנון מוקפד. העיצוב של עדי ורמוס
ראשית
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...