העיר הלבנה: תל אביב לובשת בהיר

הדיירים חלמו על חוויה כפרית בעיר הגדולה. באמצעות חומרים טבעיים וגוונים רכים, המעצבים גיא ואורנית בוכהלטר הצליחו להגשים את הפנטזיה

450,000
160 מ"ר
ספה כפריתגם וגם: ספה כפרית לצד כורסת בועה מודרנית
הדיירים: משפחה בת 4 נפשות
המיקום: מרכז ת"א 
בית כפרי כמו בטוסקנה או בפרובנס, הוא רעיון שחולמים עליו ישראלים רבים. גם בדירה זו הדרישה שהציבו הדיירים הייתה לייצר חוויה כפרית, אך כזו שמותאמת לחיים האורבניים של תל אביב. "לטובת תחושת הכפר שילבנו צבעים בהירים וריהוט רך מחומרים טבעיים כמו עץ, מספר מעצב הפנים גיא בוכהלטר, "ולזה הוספנו נגיעות של אבן וברזל".
לוח אווירהלוח האווירה: צבעים בהירים, חומרים טבעיים וריהוט רך
סידור קבוע

תקציב הפרויקט היה גבולי ביחס להיקפו, מה שאתגר את המעצב שלא הסכים להתפשר על דרישות הלקוח ועל דרישותיו שלו. "הפתרון שמצאנו הוא להשקיע באלמנטים הקבועים כמו ריצוף, מטבח, תאורה, חדרים רטובים ונגרות כללית", מסבירה אורנית בוכהלטר. "לצד זה, הוספנו ריהוט לא יקר, אך כזה שעונה באופן מלא על הקו העיצובי שנבחר".
חלל כפרי עכשווי
מבט אל המטבח: חלל כפרי עכשווי שמשרה שלווה
פינת האוכל והסלון
מבט אל פינת האוכל והסלון: הריהוט עונה על הקו העיצובי
 
לב הבית

בראש ובראשונה רוצפה הדירה מחדש בפרקט אלון טבעי כהה, הנותן קונטרה לרהיטים הבהירים. חשיבות נוספת יוחסה לאזור המטבח. "בארץ המטבח הוא לב הבית ולכן תכננו במטבח של דירה זו אי ענק באורך 6 מטרים, המאפשר ישיבה סביבו", מתארים המעצבים. "כדי לשמור על הסגנון של הדירה, ויתרנו על הארונות הגבוהים הסטנדרטיים, ובמקומם יצרנו יחידות נפרדות המסתירות בתוכן את המקרר ואת מוצרי החשמל השונים".
האי במטבח
האי במטבח: מתאים לישיבה נוחה ומרווחת
קונטרסט בין הכהה לבהירמבט מהמטבח לסלון: קונטרסט בין הכהה לבהיר
טוויסט בעלילה

לצד הגישה הכפרית והאותנטית, בוכהלטר גם דאגו להכניס אמירה מודרנית. "בכל פרויקט שאנו עושים חשוב לנו להכניס קריצה עיצובית המייצרת סוג של טוויסט בעלילה", הם אומרים. "הפעם שילבנו כיסאות שקופים של פיליפ סטארק, לצד פינת אוכל כפרית. בנוסף תלינו בסלון כורסת בועה שעיצב אירו ארניו".
פינת האוכל מעוצבתפינת האוכל המעוצבת עם הכיסאות השקופים
כורסת הבועה של אירו ארניו
כורסת הבועה של אירו ארניו: מוסיפה טאץ' מודרני
לא רק טרנדים

גיא ואורנית בוכהלטר מנהלים סטודיו בוטיק המומחה בעיצוב פנים יוקרתי. "הסטודיו שלנו מציע עיצובים מגוונים, מתוך אמונה שעיצוב פנים איכותי אינו תלוי טרנדים", טוענים השניים. "עיצוב טוב הוא זה המצליח לשלב בין סגנון החיים לחוויית המגורים המתאימים ביותר ללקוח". לפי מנהלי הסטודיו, הידע הרב שצברו בסגנונות העיצוב השונים, הוא שמאפשר להם ליצור חוויות מגורים שונות ומגוונות, הן ברמה התכנונית והן ברמה העיצובית. "אנחנו יוצרים חללים יוצאי דופן, מעוררי השראה ונוחים, והכל במסגרת הרצונות והתקציב של לקוחותינו", הם מוסיפים.
קומפוזיציית תמונות בשחור-לבןקומפוזיציית תמונות בשחור-לבן: פתרון יצירתי לתקציב לא גבוה
משטח העבודה במטבח
משטח העבודה במטבח ונגיעות קטנות של אקססוריז

ראשית
6 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בית במראה אמריקאי
טוסקנה או פרובנס? לא. אולי רק ארונות המטבח הלבנים. הבית אקלקטי אמריקאי אם רוצים להגדיר השפעה לדעתי. אכן יש הרגשה של כפרי . העיצוב מוצלח למרות התמונות הבעייתיות שמקשות על ההבנה (הכל נראה קצת דהוי או שזו אני?). מצולם רק חלק מהחלל הציבורי מ15 זוויות. כמה הערות - "ויתרנו על הארונות הגבוהים הסטנדרטיים"- אבל זה מה שיש בתמונות. לא הבנתי. אני רואה שני ארונות עליונים לכוסות .יחידות עם מוצרי חשמל זה לא שונה. יש הרבה בתים כאלה אם כי הרוב מעדיפים מקרר בחוץ כי יש בעייתיות במקרר אינטגרלי .

הנוף מעניין.
מעניין איפה יש נוף כזה במרכז תל אביב. ואם אכן יש מדוע להסתיר אותו עם עץ.

משקיף על נוף ההרים הקסום של תל אביב
צילומי מגזין שנראים כל כך מרוטשים ומעובדים שאי אפשר להתייחס אליהם כאמיתיים. יש כנראה כאלה שחיים בתוך הפיד של פינטרס.

מושלם

יפה מאוד

האם זו הדמיה? נא לא להמציא לקוחות/מחיר/נוף
אני מרוגזת על הכתבה הלא כנה כי התייחסתי אליה ברצינות ואחרי דרומא וליאה פתחתי במחשב לראות את נוף ההרים התל אביבי. בהתחלה הצחיק אותי אבל במחשבה שניה- זלזול באנטיליגנציה של הקוראים וסוג של רמיה. חבל. בדקתי והתמונות מופיעות באתר של חברת הדמייה פולנית. הייתי ממליצה להסיר את הכתבה.

המלצות נוספות
בודק...