גם כפרי וגם נקי: עיצוב מיני פנטהאוז ברמת השרון

הדיירים סמכו על המעצבת בעיניים עצומות, וקיבלו בתמורה בית מודרני עם נגיעות כפריות, אריחים מעניינים, פריטי נגרות מקוריים ומראה עשיר ונקי

130 מ"ר
אלעד גונן
יוסי עייש
סיון יצחקי
סיון יצחקי

סלון מודרני
ריהוט – רהיטי קיאנו


הדיירים:
זוג + ילדה
המיקום: רמת השרון

המעצבת קיבלה יד חופשית מהדיירים בכל מה שנוגע לפן העיצובי, והקו הנבחר לבית הוא קו מודרני עם נגיעות כפריות שהוכנסו בטקסטיל בשילובי נגרות כפרית.

בסלון המשקיף אל נוף השרון יושמה רצפת פרקט אלון תלת שכבתי ועליו הונח שטיח גיאומטרי. על קיר הסלון בוצע טיח ערבה ושולב מזנון של 4 מטר אורך בעיצוב ייחודי ומעניין. גם למטבח נבחר קו מודרני נקי. בנישת פינת האוכל שולבה שידת בית מרקחת ומעליה הונחו הדפסים. שירותי האורחים חופו באריחים דמויי בטון בצורות גיאומטריות, ושולבה נישת אלון מעל האסלה.

חדר השינה של ההורים נצבע בצבע כחול ובריצוף נבחר פרקט פישבון להעשרת המראה. בחדר הרחצה של ההורים יושמו אריחים דמויי עץ לתוך המקלחון, ומבחוץ אריחי בטון בהירים. המרפסת חופתה בדק טיק, ומוקמו שם פינת אוכל ופינת אירוח נמוכה.
 
סיור בבית החדש:
 מזנון בסלון בנגרות
נגרות כללית: שחר סלע – סלע נגרים
שטיח קלוע בסלון
שטיחי איתמר
פרקט במטבח וסלון
אי מעץ במטסח מודרני
מטבח: סמגל
שולחן פינת אוכל עגול
הדפסים פינת אוכל – ECLECT

חדר שינה עם קיר כחול

תאורה – אסף וינברום
חדר שינה מודרני
חדר שינה ילד
חדר רחצה עם אקססוריז
חדר רחצה
מקלחון עם חיפוי דמוי עץ
מרפבת בדירה

 

553
17 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עיוות הצילומים
אני עוקבת אחר הכתבות באתר זה, אחד האהובים עלי, וככזה אני רוצה לבקש : אל תעוותו בבקשה את הצילומים המוצגים בכתבות! לא לאורך ולא לרוחב! תציגו בבקשה את הצילומים כפי שהם. אני בטוחה שהצגת התמונות במידות אמיתיות לא תפגע באיכות העיצוב / הביצוע. בכתבה זו המעצבת עשתה עבודה מדהימה! קווי העיצוב מאוד נקיים וככל הנראה מתארים את הטעם הטוב של המעצבת והמשפחה התמגוררת בדירה. לא היה צורך "למשוך" את הצילומים, כי כל אחד ממבקרי האתר רוצה לקבל תמונת המצב האמיתי ולא אשליה. תודה מראש!

למה התמונות מתוחות/מעוותות?

הכל סתם, סתם, סתם. אה, כן, ומעוות...
שוב הצלחתם לעצבן עם הכלום שלכם. עדיף לקרוא את מדור הכלכלה או הספרות.

מהמם! מאיפה הכיסאות בפינת אוכל?
מהמם! מאיפה הכיסאות בפינת אוכל?

למה לעוות את התמונות?
העיצוב נראה יפה מאוד, אבל הכל מתפספס בגלל העובדה שהתמונות מעוותות ואי אפשר לספוג את התמונה כמו שהיא. חבל.

מצטרפת לבקשה. אי אפשר ככה

העיצוב מקסים וגם ניראה שימושי מאוד
יופי של עבודה !!

עיצוב מדהים צילום פחות
מסכים עם מה שנאמר פה. אלעד תותח בלקחת חלל ולהקפיץ אותו בעזרת צילום אבל יש פה בעיה גדולה של עיוות תמונה. אולי עדשה לא נכונה. אולי רצון לצלם חלל יותר מדי קטן כמו השירותי אורחים וזה פשוט לא הולך בתצורה הזאת. בכל אופן בית נחמד מאוד

אהבתי ממש דירה שיקית

בית מקסים וחם :) אהבתי את הברווזים חחחח

תגובה למדור: מה אתם נותנים ומה לא:
נותנים: כותרות מפוצצות, צילומים מעוותים. לא נותנים: תוכניות, צילומי "לפני", מבט ריאלי ופרספקטיבה. מקווה שתואילו להכניס שינויים. קיבלתם כבר הערות רבות ונראה שלא מחלחל. האם צריך להחליף ראש מדור שמא להישאר ללא קוראים ?

טניה מתגובה מס. 1 צודקת

בקשר לצילומים אתם ממש טועים ובגדול
הצלם הוא זה שמחליט על זוית הצילום, המפתח ועד כמה התמונה מתעוותת ולצערנו אנחנו ממש לא קולטות את זה בזמן הצילומים. מאד שכיח כיום לצלם ככה בזויות פתוחות כדי שהעין תקלוט יותר ותכיל עוד פרטים ואכן מתקבלות תמונות מעוותות מאד. זה לא המדור שמעוות ולא אף אחד. גם הדמיות יוצרות עיוות. אתם כאן בתור מבקרים באים להתרשם. מה זה כל הביקורתיות הזו?

ספה וכורסה בסלון
היכן נרכשו הספה והכורסה בסלון

מאיפה מנורת הקיר?

מאיפה מנורת הקיר?

לא נחמד שלא עונים

המלצות נוספות
בודק...