כמו חדשה: שיפוץ דירה יד שנייה

המשפחה רכשה דירה יד שנייה וביקשה להפוך אותה למקום צבעוני ושמח שיתאים בדיוק בשבילה. עם קצת תעוזה ויצירתיות, המטרה הושגה

250,000
120 מ"ר
סיגל דניאלי
סיגל דניאלי

הדיירים: זוג + 2
המיקום: פתח תקווה

בני המשפחה רכשו דירה יד שנייה בת חמישה חדרים, וקיוו להסב אותה למקום שמח שיהיה כיף לחזור אליו ולהיות בו. הוחלט לעצב את הדירה בגוונים מונוכרומטיים של לבן ואפור, אך לשלב צבעים נוספים וטקסטורות דרך הפריטים השונים.
"כבר בשלב הבחירות והרכישות גיליתי שללקוחות יש נועזות שמאוד חסרה לרוב האנשים שמעדיפים ללכת על בטוח", מספרת המעצבת ביגל דניאלי. "כאחת שמאוד אוהבת צבע הם התאימו לי כמו כפפה ליד".

הסלון
כמו חדשה: שיפוץ דירה יד שנייה
הסלון קיר כחול
כמו חדשה: שיפוץ דירה יד שנייה

עם תכנון נכון אפשר להתאים גם דירה יד שנייה, לצרכים ולדרישות של בני הבית. בשיפוץ הזה בוצעו לא מעט שינויים, והמטבח בפרט עבר מהפך שלם. הארונות שם נצבעו בכחול רויאל, האי הוגדל בצורה משמעותית, והקיר שמעל לשיש קיבל חיפוי קיר מעניין. בנוסף שולבו במטבח כיסאות צהובים שמקפיצים את הצבעוניות בחלל.
השינויים גלשו גם אל אזור הסלון. קיר הטלוויזיה נצבע באותו גוון כחול רויאל של ארונות המטבח. כדי להרגיע מעט את הצבעוניות הזאת, נרכשו ספות אפורות והדום צהוב. המזנון הותאם ללקוחות באופן אישי, והשטיח שפרוש לידו נראה גם הוא כמו פריט שעוצב במיוחד עבור הדירה הזאת.
אחת הדרישות החשובות של הלקוחות הייתה ליצור מקום אחסון לתיקים, נעליים ומעילים בקרבת דלת הכניסה לדירה. כדי לענות על הבקשה הזאת תכננה המעצבת חדרון קטן בהמשך לקיר המזנון, המשמש לאחסון.

המטבח
כמו חדשה: שיפוץ דירה יד שנייה
המטבח
כמו חדשה: שיפוץ דירה יד שנייה

במסגרת שיפוץ דירה יד שנייה, צריך לחשוב גם על האזור הפרטי. בפרויקט הזה הוקדשה לא מעט חשיבה לעיצוב חדרי השינה. אחד מהם הוקדש לשתי הבנות, וזכה למראה נסיכתי עם צבעים ורודים וטפט של חד קרן. ליד החדר הזה נמצא חדר הרחצה הכללי שמרת את השתיים. החדר הזה צבעוני למדי, ויש בו ריצוף ירקרק וחיפוי קיר כתום עם אריחי קומיקס.
חדר השינה השני משרת את ההורים, והוא מאופיין בצבעוניות מעודנת. הקיר שמאחורי המיטה נצבע בגוון טורקיז, והרהיטים שנבחרו לשם עשויים מעץ בהיר. בצמוד לחדר ההורים יש חדר רחצה, שעוצב גם הוא במראה סולידי יותר.

חדר לילדה
כמו חדשה: שיפוץ דירה יד שנייה
חדר הרחצה
כמו חדשה: שיפוץ דירה יד שנייה

"אין ספק שהפרויקט אפשר לי לצאת מהקופסה", מספרת מעצבת הפנים. "האלמנטים העיצוביים והצבעוניות יצרו מראה אחר ומאוד לא שכיח".
המעצבת גם ממליצה להתייעץ תמיד עם אנשי מקצוע לפני רכישה של דירה חדשה או של דירה יד שנייה. "מעצבים יכולים לדייק לכם את היתרונות והחסרונות של הנכס, לשים דגש על בעיות בתכנון ולעזור בהערכת עלויות", היא מסבירה.

רשימת ספקים חלקית:
שטיח – שטיחי קיבוץ השלושה
חיפויים וכלים סניטריים – חזי בנק

חדר השינה
כמו חדשה: שיפוץ דירה יד שנייה
חדר הרחצה
כמו חדשה: שיפוץ דירה יד שנייה
1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שימוש במספר צבעים חזקים יוצר "מלחמת צבעים", ואז קשה להבין מי הדומיננטי, ומה הבית רוצה לבטא...לדעתי כדאי להפחית את עוצמת הצבעים, לתת לצבע מסוים להוביל ושאר הצבעים מהווים תוספות פיקנטיות עבורו.

המלצות נוספות
בודק...