החיים הטובים עוברים החוצה

באמצעות חומרי גלם איכותיים, ארגונומיה נוחה ואסתטיקה משובחת חוויית הבישול עוברת החוצה לחצר. מטבחי החוץ של גנים ושושנים מגשימים פנטזיות קולינריות ומשקפים את התשוקה במלואה

תנאי מזג האוויר בישראל המאפשרים ישיבה בחוץ ברוב ימות השנה יחד עם אהבתם של הישראלים לארח, הביאו לפריחתו של המטבח החיצוני, בו כל אחד ואחת יכולים להגשים את הפנטזיות הקולינריות שלהם ולהעניק לאורחים ולעצמכם חווית גורמה של בישול ייחודי היכול להתקיים רק בחוץ.

מטבחי 'גנים ושושנים', נעשים מתוך תשוקה לעיצוב ואהבה לחיים הטובים. הם מצטיינים באיכותם, יופיים, נוחיות העבודה בהם ועמידותם לאורך זמן. ההיצע שבחברה כולל את כל הפונקציות הניתנות ליישום במטבח חוץ: החל מכיריים, גריל גז ופלנצ'ה, דרך טאבון ומעשנת וכלה במקרר למשקאות אוכל ויין. כל אלה משתלבים עם ארונות אחסון איכותיים בהם מדפים ומגרות וכמובן כיור וברז. באמצעות התעדכנות מתמדת במגמות והטרנדים החמים בתחום, יחד עם תהליכי עיצוב, ייצור ופיקוח פרטניים וחדשניים, החזון של הצוות בגנים ושושנים ליצירות מושלמות מתממש בכל דגם ואביזר.

מטבח חוץ בחצר בגינה

מטבח חוץ

מטבח חוץ אפור בהיר גינה

בזכות חומרי הגלם הטובים בעולם – מטבח החוץ, מעבר להיותו דוגמה לאסתטיקה וטעם טוב, הוא  גם מוצר עמיד מאוד לפגעי הזמן ומזג האוויר, ונועד לשימוש במשך שנים.

ארגונומיה גבוהה – בנוסף למראה חשובה מאוד חווית הבישול והנוחות. לפיכך, ידיות המגירות והארונות ממוקמות בזווית מושלמת לפתיחה קלה, המגירות נפתחות בצורה חלקה בזכות מערכת צירים ומסילות איכותית והכל מתפקד בצורה שקטה, נוחה ואלגנטית. במשטח העליון ניתן ומומלץ לשלב כיור וברז מותאם לשטיפת ירקות ושאר שימושים.

מודולריות מלאה – במטבחים של גנים ושושנים ניתן לשלב כל אביזר בישול רצוי. גריל גז, פלנצ’ה, טאבון פיצה, מעשנה, וכירת גז, כמו כן ניתן לקבוע ולשנות את מיקום, גודל ומספר המגירות ומדפי הפנים, המגירות החיצוניות, ארונות האחסון ועוד.

חום גבוה – כל אחד מאביזרי בישול, שהם הלב המפעיל את המטבח החיצוני נועדו לבישול בחום גבוה.

מקררים – להשלמת סצנת האירוח במטבח החיצוני, נוכחותו של מקרר מחייבת. עם תחילת הארוחה אין כמו שליפת בקבוק יין מקורר, בירה צוננת או כל משקה מהמקרר הצמוד, במקום הליכה חוזרת ונשנית אל תוך הבית.

מטבח חוץ עם אביזרים
מטבח חוץ בטון גינה קרש חיתוך
מטבח חוץ לבן על רצפת גינה
מטבח חוץ לבן גינה

מקור גאווה – unica, קולקציית הדגל של מטבחי capocuoco ותצוגת תכלית של חדשנות, עיצוב אלגנטי, פרקטיות חכמה והקפדה על הפרטים הקטנים. ה-unica בנויה מאלומיניום איכותי ועמיד במיוחד, שעובר צביעה בתנור לשמירה על המראה היפה לאורך זמן. עיצוב אסתטי שמתאפיין בקווים ישרים ונקיים נותן ל- unica מראה חד, עדכני ושיקי. את ה-unica אפשר להזמין במספר מידות שונות ובתצורות שונות ומגוונות לפי תוכנית החוץ ואביזרי הבישול הרצויים. האביזרים המשלימים למטבחים של גנים ושושנים מיוצרים על ידי יצרנים מהשורה הראשונה בעולם. לדוגמה: מוצרי הגריל של חברת  Broilchef, מקררים של Blastcool, כיורים של Barrraza, ברזים של MGS ועוד.

הרכבת מטבח החוץ יכולה להיעשות על ידי הלקוח בשיטת עשה זאת בעצמך או באמצעות צוות מתקינים מיומנים שיבצעו את העובדה תוך כמה שעות בצורה נקייה ומקצועית.

משטח עבודה למטבח חוץ בגינה
משטח עבודה מטבח חוץ
מטבח חוץ שחור
מטבח שחור חוץ גינה חצר
משטח עליון של מטבח חוץ
מטבח חוץ משטח עבודה גינה
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...