כמה נוח: הכורסא היא הכוכבת של הסלון

תופעת הכורסאות מעלה הילוך: עם אינספור בדים, דוגמאות ומרקמים – כורסא היא תירוץ לשדרג את מראה הסלון. ART גלריה לריהוט מציעה מבחר כורסאות מעולמות עיצוב שונים, שיעניקו לכם נוחות וגם יכניסו הרבה סטייל

כורסאות דרך לשדרג את הסלון – כורסאות מדגם ליפס

אחד הדברים המפנקים ביותר הוא לחזור הביתה אחרי יום עבודה מפרך ולהתרווח על הכורסא המזמינה. אולם הנוחות היא רק אחת הסיבות שהפכו את הכורסא לרהיט חובה בכל בית. גודלה הקטן יחסית מאפשר להתפרע עם סוג הבד או העור ולהכניס טקסטורות וצבעים מעניינים, ובכך מהווה הכורסא פריט עיצובי חשוב. ART גלריה לריהוט הגדילה להבין את הפוטנציאל שמגולם ברהיט זה, ומציגה מבחר רחב של כורסאות – כולן בייצור כחול-לבן.
הבשורה המודרנית

הביקוש הרב גרם להופעתם של מגוון דגמי כורסאות, שמאפשרים ליצור פינה ייחודית שהיא גם נוחה להפליא וגם מלאה בסטייל. בין הדגמים החדשים, בולטות במיוחד הכורסאות המודרניות שכרגע הן שיא האופנה וגם כורסאות ללא ידיות שנותנות תחושה אוורירית ופותחות את החלל. כמו כן, יש לא מעט כורסאות שמעוצבות בהתאמה אישית לסגנון ייחודי, ומחזיקות באמירה עיצובית חצופה ובועטת שמיד מושכת את העין.
כוראסות לובי בדוגמת פסים
אפשר להתפרע עם הבדים – כוראסות לובי בדוגמת פסים
 
כורסא ללא ידיות
כורסא ללא ידיות מדגם נירו – נותנת תחושה אוורירית 
כאן כדי להישאר

לצד הדגמים החדישים, יש כורסאות נצחיות שתמיד נשארות אהובות. כאלה הן הכורסאות הקלאסיות וכורסאות העור, שאחד היתרונות הגדולים שלהן טמון ביכולתן להתחבר למגוון סגנונות עיצוב.
כורסת עור
קלאסיקה: כורסת עור מדגם קופר
- כורסאות ירוק
מכניסות צבע הביתה – כורסאות מדגם סער
לא על הסלון לבדו

אין ספק שכורסא מעוצבת יכולה להקפיץ את מראה הסלון, אבל זה ממש לא המקום היחיד שאליו היא מתאימה. "מגוון הכורסאות שיש היום גרם לכך שיותר ויותר אנשים בוחרים לעטר את חדר השינה שלהם, את המשרד או הלובי הציבורי בכורסא מעוצבת", אומרים בגלריה. "הודות לכורסא ניתן ליצור פינת ישיבה אינטימית, נוחה ומעוצבת, שעליה ניתן להתרווח לכמה דקות במהלך יום העבודה, לקרוא ספר טוב לפני השינה או אפילו סתם לתפוס תנומה קלילה".
כורסאת בד
מגדירה את הפינה – כורסא מדגם ליפס 
כורסא עם רגלי אלומניום דקות
מקום לקריאה או לנמנום – כורסת לאבסיט מפנקת
יושבים אחרת

מעבר ליופי ולמיקום הכורסא, חשובה הנוחות שלה. "לכל אדם יש מבנה גוף שונה, כך שאחד זקוק למושב רך ואחר לקשה", אומרים בגלריה. "בנוסף, חלק רוצים כורסא שתשמש לרביצה והשתרעות, ואחרים מעוניינים בישיבה רשמית זקופה". מתוך הבנה זו, דואגים ב-ART גלריה לריהוט, לקחת בחשבון את כל הפרמטרים החשובים ללקוח ולתת להם מענה הולם.
כורסאות פוף יפני
כורסאות פוף יפני – למי שאוהב לרבוץ
כורסאות עם טיפורים
כל אחד ימצא את הדגם שלו – זוג כורסאות מדגם קיוב
בית לעיצוב

ART גלריה לריהוט משתרעת על פני כ-300 מ"ר, במבנה עצמאי בבני ברק. לצד הכורסאות, ניתן למצוא שם ספות, פינות אוכל, שולחנות קפה, ויטרינות, וכן גופי תאורה מיוחדים ופרטי ריהוט משלימים. "הכול אצלנו נעשה בהזמנה אישית", מספרים בגלריה, "כך שניתן לממש כל רצון ופנטזיה בתחום העיצוב".
אפשר לממש כל פנטזיה – כורסא מעוצבת מדגם מילאנו

ART גלריה לריהוט | רחוב הלחי 13 בבני ברק (ליד דיזיין סנטר), חנייה חינם בצמוד למקום. טל. 03-6180094

 

ראשית
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...