הכינו את האמבטיה לסתיו

חמימות, נוחות וטקסטורות מודגשות יוסיפו ארומה עונתית לחדר הרחצה, אבל גם אלמנטים מטאליים, כהים וימיים. כל מה שיכניס את הסתיו ויחמם את האווירה ואתכם

 

אמבטיה מפנקתלהשתרע באמבטיה ולהתחמם במים. עיצוב: מירי שניידרמן. צילום: עידן גור

 

 

שוחרי העיצוב לא ייתנו לעונת הסתיו החמקמקה לחלוף על פניהם ללא תגובה. החום הכבד מאחורינו, רוח קרירה נושבת בשעות הערב, וגשם קל מפציע לפרקים. אפשר עדיין לשבת בחוץ וליהנות משמש, אבל בזירת הרחצה המים כבר אינם קרים כמקודם ורוח סתיו ממלאת אפילו מקלחונים ואמבטיות עם סיבוב נוסף של הברז לצידו החמים. איך מכינים את החדר ומרעננים אותו כדי להרגיש את העונה במלואה?

חיבוק חם


אם אתם מחובבי הסתיו ומשפצים את האמבטיה, יתאימו לכך צבעים כהים או צבעי אדמה ואלמנטים מחממים כמו עץ. עונת השלכת וגווני הסתיו הכתיבו את בחירת הגוונים בחדר הרחצה שעיצבה רחלי בן אבי. המטרה הייתה להכניס את הדיירים מתוך חללי הבית השונים אל חדר רחצה עשיר בגוונים חמים, כדי לייצר אווירה מחבקת ויוקרתית, כמו במלון בוטיק עם ארומה ביתית.

 

אמבטיה כפריתעיצוב: רחלי בן אבי. צילום: אביב קורט

 

הצבע האפור, שחדר לעיצוב הבית והפך למעין "הלבן החדש", הוא התרגום הצבעוני הראשוני של העונות הקרות. שידה מעץ ואלמנטים מזכוכית כהה מוסיפים את הטאץ' החם, ואת המראה הסתווי משלים שטיח בעל טקסטורה מודגשת.

 

אמבטיהעיצוב: רוית רוד. צילום: עידן גור

 

 

דקורציה שיקית


אם החלל חדש ומוכן, אין צורך במהפכות גדולות כדי לטפטף מעט סתוויות בבית, שכן מדובר בעיקר בתוספות ושינויים של דקורציה. פחי שימורים ממוחזרים של המותג Tin Time עברו תהליך מחדוש מורכב שכלל ניקוי בחול וצביעה מחודשת בתנור, והפכו לכלים שיקיים בשחור לאחסון אביזרי האמבטיה ולנוי.

 

סטיילניג לאמבטיהפחי אחסון של Tin Time בבוטיק המעצבות של האמנית ויקי תיהמת. צילום: אלה זית

 

קולקציה חדשה שהשיקה גלי מאור מסטודיו "אהבה ממבט ראשון" עוסקת בעולם המים וכל מה שמתחת לו. מדובר בסדרה של תמונות עץ המיועדת לחדרי אמבטיה ובה איורים של צדפים, סוסוני ים ועוד, שניתן לתלות על הקיר או להניח על מדף עם שאר אביזרים.

 

אקססוריז לבית"מתחת למים", גלי אהבה ממבט ראשון. צילום: Yael & neomi photographers יעל ונעמי צלמות

 

מטאליות עדינה


הוספת חומרים מתכתיים גם הם נחשבים למחממי אווירה וכאן מגוון האפשרויות עשיר – החל מברזי זהב ומראות ועד אקססוריז שאפשר להניח על משטח הכיור. אם בוחרים במראה עגולה במקום מרובעת, משיגים גם אפקט של ריכוך בחלל שבנוי לרוב מקווים חדים וישרים.

 

חדר אמבטיה כפרימראה עגולה ומטאלית בחדר הרחצה. עיצוב: רויטל רודצקי. צילום: סוזי לוינסון

 

0מרכזית
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...