מאחד יוצאים שלושה: שלוש גרסאות לחדר ילדים מושלם אחד

הקיר אותו קיר וכך גם המיטה, אבל שאר הריהוט והאביזרים התחלפו והותאמו לשלושה ילדים: בן, בת ומתבגרת. אין צורך למהר לקנות חדר חדש - צריך רק לאבזר בהתאם. הפקה מיוחדת לשנת הלימודים החדשה

מי שלא הספיק לעצב ולארגן מחדש את חדר הילדים שלו עד הראשון בספטמבר עלול להרגיש החמצה, כיוון שלא קנה מספיק רהיטים, לא החליף מיטה ולא הזמין את בעל המקצוע המתאים לצבוע ולתלות תמונות. האמת היא  שלא חייבים להלחץ. אפשר בהחלט להסתדר עם פריטים קטנים שיעשו את העבודה. כשיש בסיס טוב, לא צריך יותר משינויים קלים, בדיוק כפי שעשו צמד האחיות אניטה בראון וגיל מורון-קורו מסטודיו Shuuga (חפשו בפייסבוק "Shuuga "), שהחליטו לעצב בעצמן עבור ילדיהן, ויצרו שלוש גרסאות שונות לחדר ילדים אחד.

 

נקודת המוצא: חדר בגודל 9 מ"ר עם רצפת פרקט מולבן, קיר לבן, מיטת ברזל של איקאה צבועה שחור, וקיר צבוע בצבע לוח גיר שחור (אניטה: "אם משלבים נכון, לא מתקבלת תחושה קרה וקודרת"). לקינוח: צורך גדול לצאת מהקופסה ומהסגנונות השולטים בארץ. "השוק מוצף בסגנון קלאסי או כפרי, ולרובם יש אותם אביזרים. כשרצינו לעצב חדר עבור הילדים שלנו, מצאנו את עצמנו מזמינות מחו"ל תמונות, וילונות ואקססוריז שנראים אחרת", הן מסבירות.

 

החזון: לעצב לילדים בסגנון נקי שאיננו ילדותי מדי ולהעניק טאץ' עדכני עם פריטים שאינם מיועדים דווקא לילדים.

 

ארגז הכלים: אניטה עם כישורי עיצוב פנים, וגיל עם כישורי גרפיקה, צילום ושריטת DIY עמוקה, כפי שהיא מגדירה זאת.

 

עבודה בצוותא: "במקרה שלנו רצינו לעשות זאת כבר מזמן", מספרת אניטה. "מאחר שאנחנו משלימות זו את זו מבחינת הכישורים ומבינות אחת את השנייה, העבודה בינינו זרמה. האינטרס שלנו משותף, ואנחנו לא חוששות ללכת עד הסוף עם הרעיונות, גם אם אנחנו מציקות זו לזו עד שזה מושלם".

 

חדר לנויה, בת 9


 

חדר לבנות מעוצב

 

החדר עוצב לבת 9, אך גם נערות בנות 17 ירגישו בו נוח. נויה לא רצתה שולחן כתיבה סטנדרטי, וכשראתה את השולחן המיועד למשרד (מ-"Rackandtack"), התאהבה בו. השולחן מעניק טוויסט אורבני ובוגר לחדר, ולצידו כיסאות אימס לבנים ("Shuuga"). על השולחן פרינטים, מגש מוזהב וכוס עם עפרונות ("GALA Private label"). גוף התאורה הוא גוף עם נורת אדיסון (אוסף פרטי) וחוט שחובר לשרשרת חרוזים ("GALA Private label"). על הקיר הלבן מסכות מושחרות עם משקפיים בזהב ("Urbanmasquerade"), הדפס ארנב בשחור לא קונבנציונלי ("Shuuga"), אותיות על מדף ("Shuuga") ומדפי כוורת ממתכת ועץ ("Rackandtack"). הילדות יושבות על שטיח מעוטר ("Carpetism"), שצבעיו השקטים משתלבים במראה הכללי ולא גונבים את ההצגה.

 

קיר גיר

 

חדר לשירי וגאיה, בנות 5 ו-6


 

חדר מעוצב לבת 5

 

מיטת הברזל השחורה הועמדה מתחת לקיר הלבן, והוא חופה בשלל מדבקות של כוכבים ("Tayo"), שהודבקו אחת אחת. נבחרו מצעים חלקים בלבן ובאפור, שיתאימו לצבעוניות בחדר, והקיר השחור עוצב בסטייל מתוק בהשראה נסיכותית, אך בלי פיה אחת: גירלנדת כוכבים ("Tayo"), הדפסים וחצאית תלויה על קולב (אוסף פרטי) ורשת ברזל, סימנייה וקליפסים ("GALA Private label"). ליד המיטה שרפרף בטון ("גריי עיצובים בבטון") ובובה שהוזמנה מחו"ל. האוהל ("Shuuga") מרופד בכריות מאוסף פרטי ובכרית לב ("Two Dots"), ולצידו נפרס שטיח ("Carpetism") מעוטר עם נגיעות של זהב התואמות לאביזרים.

 

 

קיר כוכבים לילדה

 

 

 

חדר לליאו, בן 3


 

קיר בחדר ילדים שחור

 

סיבוב של 90 מעלות למיטה, והנה היא עומדת מתחת לקיר המושחר. המצעים הוחלפו לבדים בהדפסים בגווני שחור-אפור. גם הכריות ("Two Dots") הוחלפו, ומעל המיטה נתלו הפעם מסכות ("Urbanmasquerade") צבעוניות למראה צעיר יותר. לצידן עיגול בטון ("Collectie") שמדמה ירח השומר על הילדים ממעל, ועל גביו מגנטים וכוכב העשוי מחוט ברזל ("Collectie"). המנורה והרובוט גויסו מאוסף פרטי, ומנורת האותיות שעל שרפרפי הבטון ("גריי עיצובים בבטון") נרכשה עוד קודם לכן (להשיג כמוה ב"סוהו", "שוקה"). הקיר הלבן חופה במדבקות קיר קטנות של ראש חתול ("Tayo"), שהודבקו אחד אחד עם הרבה סבלנות, ולמרגלותיו הונח פוף בגוון אפור-ג'ינס ("גלריה Ha-mesh") שלאו דווקא מיועד לחדרי ילדים, אך מצא את מקומו הטבעי כאן. גם השטיח ("Carpetism") הוחלף, ולו נגיעות של תכלת התואמות לחלק מהמסכות ולרובוט ("Shuuga").

 

 

שטיח לחדר ילדים

 

 

מסקנות: שימוש נכון באקססוריז יכול להפוך כל חדר ילדים מחדר סטנדרטי לחדר ילדים מעוצב ומושקע. לא לפחד להעז – קיר שחור יכול לעבוד מצוין בחדר ילדים אם הוא מלווה בפלטת צבעים מתאימה. השימוש במצעים שונים לאותה מיטה מאפשר להעביר מיטה מילד לילד ואף מבן לבת בלי לרכוש אחת חדשה. אין צורך בקניית רהיטים יקרים או מיטה שעלותה מגיעה ל-4 ספרות, וגם לא בפריטים המיועדים רק לילדים. שינוי מראה של חדר יכול להתחיל מסיבוב מיטה. אביזרים מחו"ל מגיעים לארץ תוך חודש. את השאר ניתן להשיג בארץ, ועיקר הזמן מוקדש לבניית הרעיון וליקוט האביזרים. מרגע שכולם קיימים, צריך רק כמה שעות כדי להלביש חדר ולהתחדש.

 

אקססוריז בחדר ילדים

 

 

רשימת ספקים חלקית:

אביזרים: Amelie's world- Event Design, GALA Private label, Shuuga, Two Dots, Ha-mesh חאמש, Tayo Studio, פוקס הום, Urbanmasquerade

שרפרפי בטון: גריי עיצובים בבטון

שטיחים: Carpetism

מיטת ברזל: איקאה

שולחן עבודה, כוורות ושעון קיר: Rackandtack.com

 

מרכזית
9 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שחור מדי לטעמי.

מקסים. סוף כל סוף משהו קצת שונה.

יפה מאד

אסתטי אבל בטח לא ייחודי.
פינטרסט בשקל. הדפסי הארנב הצפויים, הקיר השחור המתבקש- דיייי. הנחה של דברים בצורה אסתטית איננה עיצוב. הגיע הזמן לחדש, לסקרן, לחשוב לבד על רעיונות ולא להעתיק מתקיית חדרי ילדים בפינטרסט ודומיו. יש עוד אתרים לקבל מהם השראה, ולכל אחד, קצת מעל הכתפיים- יש אתר מוצלח במיוחד! כדאי להפעיל את הראש והדמיון לא פחות מאשר את המקלדת. הטרנדים האלה כבר מאוסים, ממוצים, והגיע הזמן להתקדם הלאה.

אלה חדרים למבוגרים..לא לילדים.

חדרי ילדים
השילוב בין הצבא השחור שאליו לא רגילים יחד עם אקססוריז מאד יפים המיוחדים יצר סגנון מאד מיוחד.מאד אהבתי.

לצאת מהקופסה ומהסגנונות השולטים בארץ?!
את העיצוב הזה רואים עכשיו בכל מקום. לצערי לא מחדש כלום. הייתי שמחה לראות משהו קצת יותר אישי בחדרי ילדים

פינטרסט
לא ממש חדרי ילדים...חסר קצת צבע ורצון של ילדים (הם בטח לא ביקשו קיר שחור, מנורה עם כיתוב באנגלית וכו')יותר מידיי טרנדי , השטיחים מוסיפים קצת צבע ואמירה אישית * את כל המוצרים ניתן לרכוש בעלי אקספרס בחצי מחיר

דייייייי לא מיצינו????
מה יהיה נטחן עד דק

המלצות נוספות
בודק...