נהנים בחורף: סוגרים את המרפסת עם פרגולת אלומיניום מעוצבת

יש לכם מרפסת מפנקת ובחורף היא נשארת ריקה? אין סיבה שתפסיקו ליהנות ממנה. עם קירוי נכון וסגירת המרפסת בפרגולות אלומיניום, המרפסת שלכם תשוב להיות שוקקת חיים ואף מעוצבת. קבלו את הפתרונות החמים של חברת סולריס

לא רק בתי קפה מתכוננים לחורף עם סגירת מרפסת. כבר בתחילתה של העונה הקרה מדווחת חברת 'סולריס' על ביקוש רב לפרגולות אלומיניום על מנת להפוך את המרפסת והגינה לאזור מעוצב ומנוצל גם בעונת החורף
החורף כבר כאן ורבים מבלים את זמנם בתוך הבתים ואזורים כמו הגינה או המרפסת נשארים ריקים ולא מנוצלים. אחד הפתרונות בשוק הבנייה הן הפרגולות וסגירות החורף. פרגולות אלומיניום המגיעות בטכנולוגיות ועיצובים שונים מספקות פתרונות קירוי בעונת החורף ומאפשרות לנו לנצל את כל חללי הבית לאורך כל השנה.
סגירת פרגולה
רמי בכר, סמנכ"ל שיווק של חברת סולריס מסביר: ״הביקוש הרב לפרגולות אלומיניום מתרחש בעקבות היתרונות הרבים שהן מציעות לצרכן לעומת פרגולות העץ: עיצובים מרהיבים, עמידות לאורך שנים, אפס תחזוקה וטכנולוגיות קירוי והצללה חכמות המאפשרות להכניס את החוץ לתוך הבית ולהפוך את המרפסת והגינה לאזור מעוצב ומנוצל היטב בכל עונות השנה״
סגירת פרגולה
פרגולות אלומיניום מאפשרות הגנה אולטימטיבית מפני גשם, הצללה איכותית בכל ימות השנה ויכולת שליטה בכמות הצל באמצעות גגות חשמליים מתכווננים. האלומיניום עמיד לאורך שנים בכל תנאי מזג האוויר ומאפשר מתן אחריות ארוכת טווח. כמו כן, מגיע בעיצובים מודרניים ומינימליסטיים המתאימים טוב יותר מפרגולות העץ לבניה בפנטהאוסים ובבנייה רוויה.
בחודשי החורף, רצוי לסגור את המרפסת בפרגולה מתכווננת/חשמלית כזו שניתן לסגור ולפתוח בכל ימות השנה. היתרון הגדול בכך שהמרפסת יכולה להפוך שימושית גם בחודשים הקרים. סגירת חורף מגנה מפני גשמים, רוחות, רעש, אבק וציפורים. בקיץ, ניתן לפתוח שוב את המרפסת וליהנות משמש חמימה.
סגירת פרגולה
סגירת חורף מלאה היא פרגולה עם סגירה היקפית העשויה זכוכית פנוראמית. בפרגולה עצמה ישנה האפשרות לכוונן את השלבים ועל כן מדובר במערכות רב עונתיות. לכנפי הזכוכית של המערכת אפשרות להיאסף פנימה או החוצה, ימינה או שמאלה, ומאפשרות להיות חלק אינטגראלי מהנוף, כשאתם מוגנים לגמרי ממזג האוויר בחוץ.

 

553
1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קיטים מוכנים של פרגולות
אני רכשתי קיט לבנייה של פרגולה אלומיניום מחברת יוניקיט. והאמת, בנוסף להנאה שהייתה לי בבניית הפרגולה חסכתי גם לא מעט כסף. >a ="https://www.unikit.co.il" class="externalURL"<זה האתר>/a< שווה.

המלצות נוספות
בודק...