לאוהבי העיצוב, לחובבי הבשר, לחולי הניקיון ולמכורים לקפה: כך יראה מטבח החלומות שלכם

לכל אדם יש את הדבר שעליו הוא לא מוכן להתפשר: קפה איכותי, נתח בשר נימוח, עיצוב מפתיע או ניקיון מלא ברק. אם הזדהיתם עם אחד מהטיפוסים האלה, בואו לגלות את מטבח החלומות שיגרום לכם להתאהב

בעוד שרוב החברות המסחריות מתאימות את מוצריהן לקהל הרחב – בשנים האחרונות לא מעט חברות בנו לעצמן שם של כאלו המיועדות לאנשים פרפקציוניסטים שלא רוצים להתפשר בתחומם. גם צוות הפיתוח של מותג מוצרי החשמל TEKA הבין שהמטבח הוא אזור אמור לענות על צרכים ורצונות אינדיבידואליים של אנשים שונים. בהתאם, השקיעו ב- TEKA ברישומי פטנט על טכנולוגיה ייחודית לניקוי עצמי של תנורים, פיתחו ליין עיצוב ייחודי, השיקו מכונות קפה מתקדמות, ופיתחו עוד מגוון מוצרים שמבטיחים חוויית בישול אחרת. אז לא משנה אם אתם חולי ניקיון, חובבי בשר, מכורים לקפה איכותי או פריקים של עיצוב – בחברת TEKA תוכלו למצוא את המוצרים שיתאימו בדיוק בשבילכם.

מטבח מעוצב
1

חללים שמפתיעים את העין: מטבח החלומות של חובבי העיצוב

נמאס לכם ממטבחים בצבע לבן או בגוונים של אפור? תופסים את עצמכם כבעלי טעם מתקדם בעיצוב?בדיוק בשבילכם ייצרו בחברת TEKA את סדרת URBAN. הסדרה המשלבת חומריות של זכוכית, פלדת אל-חלד וגרניט, צובעת את התנורים, הכיריים המיקרוגל, קולטי האדים ואף את כיורי המטבח והברזים בגוונים וטקסטורות מפתיעות בניהם אפור בהיר בגווני קיטור, אפור דומיננטי יותר המדמה בטון חשוף, גווני דבש המזכירים עץ לבוד, שחור פחם, ולבן-שיש. הצבעים מאפשרים לייצר מטבח קוהרנטי של צבע אחיד בו מוצרי החשמל ממשיכים סכמה עיצובית כוללת, או לחילופין לייצר משחקי מיקס אנד מאץ' המבליטים את מוצרי החשמל מתוך משטחי העבודה והארונות – והרי משחק הוא כל מהותו של האדם חובב העיצוב.

מטבח מעוצב
2

תנור שמנקה את עצמו: מטבח החלומות של חולי הניקיון

הסמרטוט שלכם מריח מאקונומיקה? כל כתם קטן על השיש מדיר שינה מעיניכם? בדיוק בשבילכם עמלו במחלקת הפיתוח של TEKA  על שיטת ניקוי עצמי של תנורים הרשומה בפטנט והושקה תחת השם "Hydroclean". שיטת ניקוי חסכונית בחשמל, עם טיימר אוטומטי של 20 דקות בלבד, תנקה את התנור ניקוי אדים שימיס את כל השומן, זאת כאשר מבחוץ דלת התנור תישאר קרה ולא מסוכנת למגע. כל שעליכם לעשות הוא לשים כוס מים בתחתית התנור ולכוון לתוכנית הרצויה – ותקבלו תנור נקי תמיד, באפס מאמץ. תודו שאפילו בחלומות הכי נקיים שלכם לא דמיינתם כזאת מתנה.

מטבח מעוצב
3

הטכנולוגיה שתשדרג את הבישול: מטבח החלומות של חובבי הבשר

אתם לא מבזבזים מקום בבטן על דברים כמו פחמימות או ירקות? רמת עשייה היא דבר מקודש בעיניכם? כדאי שתכירו את התנור החדש שמשיקה בימים אלו חברת TEKA. התנור הביתי "Steak Master" נראה אולי כמו כל תנור ביתי אחר, אך למעשה מדובר בפאר יצירה עם שני גופי חימום של 1200 וואט כל אחד, המאפשרים לתנור להגיע לחום של 700 מעלות תוך 4 דקות, ובכך לייצר את תגובת מייאר הנחשקת – קרמול השכבה החיצונית של הנתח, תוך שמירה על הפנים נימוח ועסיסי. התנור אשר נבנה בשיתוף השף הספרדי המוביל פרננדו קנאלס מדמה בשר שהוכן על אש חיה – אלא שזה נעשה בתנור הביתי, עם הרבה פחות מאמץ ולכלוך. התנור גם מאובזר ברשת גריל עבה וכבדה שאותה ניתן להפוך בהתאם לעובי הבשר. הרשת סופחת חום גבוה וצולה את הבשר בדיוק מושלם.
לתנור פונקציות שהופכות את ההכנה המקצועית לא רק לאפשרית, אלא גם לקלה ביותר: החל מסכין קצבים מקצועית שמגיעה עם התנור ומאפשרת חיתוך מדויק של כל נתח, ועד מסך טאץ' בו בוחרים את סוג הבשר ואת מידת ההכנה הרצויה. אחרי שבוחרים בתכנית, התנור כבר יידע להתריע לבד מתי להכניס את הבשר, מתי להפוך אותו ומתי הגיע זמן האכילה.

מטבח מעוצב
4

הפולים שיעירו אתכם: מטבח החלומות של חובב הקפה

לא מתחילים את היום בלי קפה? יודעים להבחין בין פולים אפריקאים לפולים דרום אמריקאים? חברת TEKA נותנת לקפה את הכבוד המגיע לו עם מכונת הקפה מקולקציית WISH, שגם טוחנת פולים בעצמה, וגם מותאמת למגוון קפסולות הקפה הקיימות בשוק.
טוחן הקפה האוטומטי המובנה כולל 13 דרגות טחינה ומאפשר לחץ של 15 באר. מסך טאץ' צבעוני ו-30 תכניות שונות, יבטיחו לכם קפה בדיוק בטעם ובמרקם שבו אתם מעוניינים. אם זה לא מספיק, אז המכונה כוללת גם תכנית לניקוי עצמי ולניקוי אבנית.
והחלט הטוב ביותר עוד לפנינו – מדבור במכונת קפה built in שאיננה תופסת מקום על השיש, ומגיעה בשלל צבעי סדרת Urban, ועל כן משתלבת בהרמוניה עם שאר מוצרי החשמל במטבח.

מטבח מעוצב
5
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...