מינימליסטי להפליא: עיצוב בית מודרני ברמת השרון

מעצבת הפנים אתי גבאי חושפת בפנינו את הפרויקט הנבחר שלה ומדברת איתנו על אהבה לעיצוב, החיבור בין פונקציונאליות לאסתטיקה והדברים החשובים באמת בדרך לפרויקט מוצלח

עבודת המעצבת והלקוחות

"אני חושבת שמה שיתאר הכי נכון את העבודה שלי הוא השילוב המתמיד בין פונקציונאליות ויצירה", מספרת המעצבת אתי גבאי, "אני פועלת מתוך תחושת זכות גדולה לעצב ללקוח את החלל בו הוא חי, ובכך להשפיע רבות על חייו והתנהלותו היומיומית ברמה האסתטית ולא פחות חשוב מכך – ברמה השימושית".

"תהליך העבודה שלי נובע מתשוקה ליצירה, דרך כנות והקשבה אמיתית לצרכי הלקוח ותוך כדי שילוב בין השניים – שלמות ביצירה שלי מצד אחד, והנדסת אנוש מצד שני. אנשים בסופו של דבר חיים בבית ולא במוזיאון וחשוב לי מאוד לעצב להם בית שיהיה להם נוח ונעים לחיות בו, בית שרוצים לחזור אליו, בית ששום בית מלון לא מתחרה בו. כך, העבודה שלי תמיד משלבת בין החלומות של הלקוח לבין המקצועיות שלי בבחירת החומרים, בתכנון ובטיפול בפרוייקט ועד ליצירת מוצר מוגמר שכולנו שלמים איתו, אבל חשוב מכך, עונה לצרכים של לקוחותיי. לאחר שלב ההחלטות והבחירות מגיע שלב הדקויות והפרטים הקטנים עליו אני לא מוותרת".

מטבח לבן

חיבור בין עיצוב לפונקציונאליות

אחד הפרוייקטים שמביעים את החיבור בין עיצוב לפונקציונאליות המנחה את אתי, הוא הבית שתכננה ברמת השרון, כשהקונספט הנבחר לו הוא המינימליזם ותחושת הניקיון והסטריליות. במרכז הבית תוכנן מטבח בעל מראה נקי, עד לכדי תחושת אחידות מירבית בין אזורי העבודה.

מטבח לבן

כדי להשיג את המראה המבוקש, החומר שאתי בחרה הוא הקוריאן, בעל יכולת העיבוד הבלתי מוגבלת. כחומר שניתן לפסל בו, הוא אפשר לאתי ליצור מצד אחד מראה אחיד בחזיתות ובמשטחים, ומצד שני – ירידה לפרטים וחלוקת שטחי האחסון בצורה דקדקנית, כגון חלוקת מגירת הסכו״ם ושאר החוצצים למגירות, שנעשו אף הם מקוריאן. מעבר לכך, המראה של הקוריאן, שהוא חומר סטרילי, אסתטי ופרקטי באותה נשימה, מייצר מראה נקי ורענן, עכשווי ומודרני.

מטבח וסלון

אי במטבח

כך, משטח העבודה והכיור במטבח עשויים מיחידה אחת – ללא חיבורים, כשהדלתות ללא ידיות והכל מונע על ידי חשמל. כדי ליצור חלל עבודה פונקציונאלי ונוח במיוחד, הושקעה מחשבה בכל פרט במטבח. כך למשל, המדיח תוכנן בארונות הגבוהים והוגבה ב- 50 סנטימטרים מהרצפה, כך שאין צורך להתכופף בכדי לפנות אותו. הכוסות, הצלחות מוקמו אף הם קרוב למדיח, כדי ליצור חלל נגיש ונוח לעבודה.

וילון במטבח

מעבר לתכנון ובחירת החומרים למטבח, דבר חשוב ומכריע לא פחות היה בחירת השותפים לעבודה על ביצוע המטבח. "עם הבחירה ב'רגבה' הייתי סמוכה ובטוחה שהצוות ידע לקחת את התכנון והעיצוב המורכבים ולבצעם בדייקנות ומקצועיות. כמו כן, מיותר לציין שבתהליך כמו זה השירות הוא חלק בלתי נפרד מהתהליך, וכבר בתכנון המטבח הצוות של רגבה ליווה אותי במסירות ואדיבות ואיפשר לי להגשים את מאוויי מבלי להתפשר".

פינת אוכל ומטבח
ברז מטבח
מטבח לבן
מגירת סכום
מגירת סכו"ם
מקרר במבטח
סלון חום
סלון עם קיר בריקים
חדר דינה הורים עם נוף לבריכה
חדר ילדים
חדר ילדים
553
69 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ריצוף
איזה ריצוף זה??? תודה

מדהים!!!
הכל בטוב טעם! אהבתי

מדהים!!!
הכל בטוב טעם! אהבתי

מה מינימליסטי בשני כיורים במטבח?

מצטרף ל-1, מהם סוגי המרצפות בבקשה?
בסלון נראה כמו שיש ולא גרניט פורצן, לא נראים פוגות בין האריחים, נשמח להבהרות. ואיזה פרקט בחדרים?

בית יפה ואלגנטי. מאוד לא ישראלי
החלל המרכזי נראה כמו בית נופש או בית להשכרה (חדרי הילדים מוכיחים שגרים שם). ניתן לשדרג המראה על ידי אומנות מקורית, שתי התמונות יפות ומוסיפות . לי אישית חסרים גם שולחנות קפה ואולי גם הדום, כרגע נראה סלון תצוגה. הבית נראה מעולה בגימור ברמה אחרת, של חו"ל.

כסאות
אפשר לדעת מאיפה הכסאות במטבח

עוצב בצורה מושלמת! מי הספקים?
אין על רגבה! היכן נרכשו כסאות הבר והספות?

כסאות
טולמנס

הריצוף הינו שייש קרמה בעבר ליטוש כך שיראה במשטח אח

ריצוף
בסלון שיש קרמה שעבר ליטוש כך שנראה כמשטח אחד. בחדרים פרקט עץ אלון.

מצטרפת ל1 ו 5
אפשר לדעת איפה קנו ואיזה דגם לברר

ספקים?
מהיכן כסאות הבר והספות? ריהוט מושלם

תאורה
בית מנורה בצילום אחד שחור ובאחר לבן הכל פוטושופ עד כמה אמיתית התמונה אנו רואים?

ספקים
סלון טולמנס כיסאות בר וכיסאות פינת אוכל בטולמנס פינת אוכל הביטאט תאורה ליט אין מטבח רגבה מוצרי חשמל מילה, וולף ומקרר סאב זירו. תמונות מגלריה בחול של הצייר דניאל מירים. ריצוף סלון מטבח קרמה, חדרים עץ אלון.

בית מושלם!!!
תכנון מדוייק ופונקציונלי. מראה יוקרתי ונעים לשהייה. בית חלומות בסגנון מודרני שרואים רק בחו״ל.

עוצר נשימה ממש מושלם !!!
נראה מושלם יפה ויחד עם זאת פונקציונלי . מראה מאוד נעים ויוקרתי . כל הכבוד למעצבת

הריצוף הינו שייש קרמה בעבר ליטוש כך שיראה במשטח אח

עיצוב חביב, כלב גזעי :( וקיר לבנים בנאלי

מעניין מה גודל החדרים של הילדים
תמיד זה מרגיש כמו חדר מלבני צר וארוך....

וילונות
מהיכן הווילונות ?

וילונות
ארז 052-2336888

חבל...
בצבע הלבן של בית העלמין יהיה לנו עוד כמה אלפי שנים להיות. מה בוער כבר עכשיו? קר ומוכר. לא הייתי גרה יום אחד עם עיצוב שכזה. מזל שבחדרים יש צבע...לפחות שלילדים יהיה חם.

תגובה לענבלי 14 גוון גוף תאורה
ענבלי, צבע גוף התאורה הוא אפור/אפרפר. בתאורה מסוימת הוא ייראה לבן/בהיר, ובתאורה עמומה יותר הוא ייראה נוטה לגוון שחור

וואו של מי הציורים בסלון? מעלפים!

מיהו הצייר שצייר את הציור הגדול?
אשמח לדעת.

מי שם וילונות מבד לבן במטבח?
על איזה פונקציונליות זה אמור למלא? וילון במטבח יתפוס לכלוך שמן. לא רוצה לראות איך יראה הווילון עוד שנה.

הקופסה השחורה! דחוף!
היכן אני מוצאת את הבית עם פתח שנראה כמו הקופסה השחורה? וגם איך בכלל עושים חיפוש באתר הזה?

הקופסה השחורה! דחוף!
היכן אני מוצאת את הבית עם פתח שנראה כמו הקופסה השחורה? וגם איך בכלל עושים חיפוש באתר הזה?

עיצוב הבית נעים ויפה חוץ מהטלוביזיות בחדרי הילדים.
נהנתי לראות את העיצוב אך מצער מאד לראות על פי העיצוב של חדרי הילדים שמדובר בילדים קטנים ולשם מה הם צריכים טלביזיות בחדרים?

שאלה לגבי רהיט בתמונה
אתי שלום מהיכן נרכשה ספריית הספרים הקטנה בסלון הבית? ומה סדר גודל של העלות שלה? אודה לתשובתך למייל.

עיצוב הבית
כל כך הרבה לבן. מי ישמור על הנקיון? שלוש עוזרות בית? תשכחו מהוילונות. צרה צרורה. כל כך הרבה כסאות? זה לא בית למשפחה מרובת ילדים! זה בית שלא מבשלים בו ולא גרים בו. אני לא אגור בבית כזה!

*** מקסים - תהנו, אהבתי מאוד!!!!!!

מושלם!!!

הפיכת בית למוזיאון
אני במיעוט פה, אבל לא הייתי משקיעה שקל לגור ולחיות במוזיאון. בית צריך להיות עם הרגשה חמה בצבעים חומים כפריים ולא בצבעים קרים לבנים וכו'. יש בזבוזים ויש קניות... לדעתי אלו בזבוזים.... כמובן לא לעשירון העליון

מקסים. אהבתי הכל. בית מושלם

מוכרחה לדעת מניין הספות

וואו!!!
מהמם! פשוט מושלם! הוילונות במטבח ליד הכיורים... קצת לא לעניין, אבל חוץ מזה אין פשוט אין מילים!

כסאות הבר
היכן נקנו כיסאות הבר? מהממיים!

פינת הישיבה
מי היצרן או החנות של פינת הישיבה

בית סתמי טרנדי מעייף בלבנוניות הלא-אותנטית שלו

מאד יפה
בית מהמם, נכון שאין כאן משהו שונה. אבל חברה, צאו מהאובססביות הזאת של "צבעוניות" "שוני" "חום" עוד רגע גם "אהבה". כשאתם תרצו שיעצבו לכם בית, לא תתחשבו ברצון של המגיבים לראות משהו שונה ולא טרנדי. גם אתם תעשו בית של 2016 ולא של שנות השמונים. והדירה כאן פשוט מהממת!! סטייליסטית, נקיה, מטבח נראה אכן פונקציונלי מאד והכל מהמם. למה אין תמונה של חדר השינה אמבטיות ושירותים?

נראה כמו חדר אוכל בחברת הייטק
בשביל לדעת לעצב לא מספיק לפתוח מגזין עיצוב אקראי ולמצוא גרסאות לכל דבר שראיתם בעיצוב המקורי. תוצאה מבולבלת בלי חום ומקוריות שהיתרון היחיד שלה הוא שהיא מייצרת סביבה נייטרלית.

..."אנשים... חיים בבית ולא במוזיאון" האמנם?
אנשים לא גרים בבית הזה - כי אי אפשר להשתמש בכיור שוילון לבן נשפך עליו. הכניסה לבית הישר לתוך המטבח שנראה כמו חנות כסאות. ויש גם פינת ישיבה בתצוגה. העיקר שבית זה לא מוזיאון! ומול החלל הציבורי הענק הזה - חדרי הילדים ברוחב של 2.5 מ.לערך! אבל יש לכל אחד טלויזיה 40 אינצ' מול המיטה. סדרי עדיפויות... מבחינת עיצוב דוקא חדרי הילדים נחמדים ונראים כמעט כאילו מישהו גר בהם. לדעתי כל הכתבה הזאת היא פשוט כתסת פרסומת סמויה למטבחי רגבה. אין פה כלום חוץ מזה.

קונספט שכזה....
מינימליסטי מדי....

בריקים זה לא הכי תחילת שנות ה2000...?
די נמאס לראות אותם בכל מקום

אתר מנורות לד מאיטליה בעיצוב עדין - למפדא
כדאי להכיר את אתר למפדא - מנורות לד מאיטליה בעיצוב עדין, איכות אירופאית ועוצמת אור אפקטיבית. תבדקו ב-www.Lampada.co.il

בית חדש
מאוד מודרני ועכשיו כל הבית היום ניראים זהים אין משהו חדשני הסלון והמטבח גדולים ומושקעים חדרי הילדים ניראים מאוד קטנים בלי שופ פרופורציה לבית פרטי חסר קצת צבע חם שטיחים בעצם זה בית רק לראווה לא לחיות אין בו אינטימיות מושקע מאוד הרבה כסף חסר החום דל הבית . מה שנישאר לי שיהיה לכם כיף הכי גדול ותהנו מכל רגע בביתכם החדש מכל הלב יפה שהיגעתם עד הלום

מקסים
ככל שיותר מינימליסטי כך ההשקעה הכספית גדולה יותר. תהינו מהבית היפה שלכם

הילדים שלי תוך שנייה עם הידיים על הקירות

מגרת הסכום מעולה.
ידיות היו מוסיפות הרבה בלי הרבה מאמץ.

הכל מהמם חוצמ...
הווילונות לא קשורים והורסים את הקונספט שנבחר.

תמיד מוציא אותי מדעתי הגודל שמקצים
לחדרי ילדים, איפה המחשב בכלל בחדר השני?, יש מסך אבל לא מחשב, זה לא אסטטי מספיק אז לא צריך, שהמסך יהיה ליופי. ובכלל איזו נדיבות עם השולחן, מתאים בדיוק למחברת וחצי, לא נורא, תמיד אפשר להחליף באחד גדול יותר - על חשבון המיטה. אני לא מבין למה אתם טורחים מלכתחילה, זה לא כאילו ילדים צוברים גודל במהלך השנים, לא צריך יותר מארבע מטר מרובע, עריסה ועמדת החתלה, אם יש יותר מילד אחד, שימו אותם בקומות. העיקר שיש קצת מרווח לנשימה בסלון.

אחלה מטבח, אבל וילונות לבנים במטבח????
ועוד ליד הכיור??? איך אפשר לטגן או לבשל? כל הריח יכנס פנימה ויספג בוילון. לא פרקטי, אבל אחלה פרסומת למטבחי רגבה כסאות מהממים

לתצוגה בלבד לא בשימוש
במטבח שמבשלים ומארחים זה לא מתאים כלל רק לתצוגה ולאוכל מוכן

הבית נעים. שאלה קטנה:
1. מהיכן נרכשה הספריה בחדר הילד. 2. חסרה לי תמונה של קיר הטלויזיה בסלון.

יישר כח אתי - עבודתך נקייה ויפה

קר ומנוכר
ללא שום נגיעה אישית. גרוע מאולם תצוגה. הדבר האחרון שהייתי מגדירה כבית

מקסים נעים

תשובה לגבי ספריה חדר ילד
דני הנקר

עיצוב מושלם ! שאפו למעצבת !
ברז לכיור - מהיכן ? דגם ? תודה

לכל מחפשי החידושים
הבית מעוצב לעילא ולעילא. להגיד שהבריקים הם פאסה זה כמו לומר על מכנסי ג'ינס שעבר זמנם. משהו יפה יהיה תמיד רלוונטי. טוב טעם ניכר בכל פינה. הווילונות במטהח - רעיון יפה בעיני, בזמן הבישול הם פתוחים, הכיריים לא צמודים אליהם, והם נותנים תחושת אינטימיות נעימה. אני מכירה גם ילדים שלא מלכלכים קירות. תוצאה סופית יפהונקייה. כמובן שביומיום, המראה יהיה שונה, יותר חיים ויותר מפתחות וילקוטים זרוקים....

ריהוט
מהיכן שולחן העבודה בחדר השינה?

ל-55 אני מבשלת בקלות ל-30 והייתי מתה

מבחר הקולפנים, זה בשביל שיתאימו לירק המתקלף?
מעניין כמה רגבה שילמו בשביל הפרסומת? נראה כאילו בנו אולם תצוגה עבור המבטח הסטרילי הזה. בטח יש עוד מטבחון קטן מאחורה שם הפיליפינית מבשלת... מי צריך 15 כסאות ושני שולחנות אוכל באיזור אחד? עיצוב הסלון משעמם רצח. הבריקים כאן לא קשורים לכלום. למה פעוטות צריכים לגדול מול מסך טלויזיה? לישון מול טלויזיה? בשביל מה יש להם מדף צמוד לתקרה? ולמה תקעו שם את בובות הפרווה? ולמה כל החלונות סגורים בוילונות כמעט בכל הצילומים? (למעט איפה שיש בריכה) אנחנו אמורים להתפעל מוילונות לבנים עם קפלים? או שפשוט נורא מפריע למצעבת לראות קצת חצר,גינה,טבע, זה הרי לא סטרילי. אין בבית הזה אפילו ספר אחד! (מלבד כמה אלבומים שהונחו בספריה בסלון בשביל הסטיילינג) וגם לא תמונות, צילומים, או ציורים של הילדים...זה גם היה מקלקל את הנקיון. בכלל , כל דבר אישי או אנושי היה מקלקל למעצבת את החזון הסטרילי שלה.

הבית מהמם
רציתי לשאול באיזה צבע- גוון צבועים הקירות בסלון ובמטבח? היכן נרכשו הבריקים? תודה

יפה מאוד ונעים

מינימליזם.
כתאורנית אני מוצאת את התאורה בבית כלא פחות ממתאימה ומושלמת לקונצפט. המינימליזם בפסי התאורה השקועה מאפשרת להתרכז בעיצוב הפנים. באופן אישי בהחלט מיותרים הבריקים בכול מקום. בעיניין הוילונות יש לי תחושה כבדה ומיושנת אבל זה יכול להיות הטעם של הלקוחות כך שיפה שלפחות בתאורה התאפשר לך להתאפק כול כך.

מאיפה תאורת פינת האוכל

המלצות נוספות
בודק...