פשטות טוב: סיפור של יצירה במטבח

רוצים להתקין מטבח חדש או לשפץ את הקיים? רגע לפני שאתם ננעלים על סגנון כזה או אחר, בואו לגלות מה יש לגלריית פשטות להציע

מטבח בגוונים ירקרקים בהיריםמטבח בגוונים ירקרקים בהירים המשתלבים באופן הרמוני עם עץ האלון וגווני הלבן של האי

 

הרבה אנשים, בבואם לתכנן מטבח, חושבים קודם כל על המראה שלו – האם יהיה פתוח או סגור? מודרני או כפרי? עם ארונות גבוהים או לא? בגלריית פשטות מאמינים שדווקא הפונקציונליות ואיכות המטבח הם הגורמים המכריעים – והסגנון כבר יצטרף אליהם. הגלריה דואגת לתכנן מטבחים שיתאימו לאורח החיים של הלקוח – בהווה ובעתיד, ועל זה מלבישה עיצוב יצירתי וייחודי.
מטבח שעוצב בגוונים עזים
מטבח שעוצב בגוונים עזים ומלאי חיים של ירוק, להעצמת האנרגיה בבית | בשיתוף עם המעצבת מיכל ליבנסון
תפקידו של המטבח

תהליך העבודה בגלריית פשטות נעשה בשיתוף מלא עם הלקוח. בשלב הראשון עוברים יחד איתו על התוכניות, תוך בחינה מעמיקה של ההתנהלות בבית. "אנחנו מבררים כמה נפשות יש במשפחה, ומי המשתמש העיקרי במטבח", מפרט אלכס קוגן, מבעלי פשטות. "בנוסף אנחנו מתייחסים לחלל כולו – איפה ממוקם המטבח ביחס לכניסה ולסלון, והאם יש צורך בשינוי מבני של החלל כגון חלונות וקירות".
מטבח בניחוח ימיעיצוב מוקפד בעל קווים נקיים, המשלב אלמנטים אמנותיים בניחוח ימי
גם יפה וגם אופה 

בשלב השני מתחילים לדבר עיצוב. נבחרים צבעים וחומרים, ויש התייחסות לפרזול, ריצוף, מוצרי החשמל ולכל גורם אחר שמשפיע על נראות המטבח. "לאחר מכן אנחנו יורדים לרזולוציות קטנות אף יותר – ברמת כל חזית וכל אלמנט", ממשיך קוגן. "המטרה הכוללת היא ליצור מטבח פרקטי ואיכותי שמותאם במדויק לצרכים ולטעמם של הלקוחות".
מטבח קלאסי בגוונים בהירים
מטבח קלאסי בגוונים בהירים שמשתלב באופן מושלם עם הניגודיות של אריחי הרצפה הצבעוניים
מטבח לכל סגנון

מטבחי פשטות אמנם ידועים בקו הכפרי המיוחד שלהם, אבל היום כשגבולות הסגנונות נפרצו, הם יכולים להתאים בהחלט גם בבית מודרני או אפילו מתועש. "שילוב של חומרים וצבעים מעולמות שונים יוצר קסם", מסבירה מאיה קוגן, מבעלי פשטות. "ה'אני מאמין שלי' הוא לחבר בין אביזרים ופריטים שונים באופן שיצוק נשמה במטבח ובבית".
מטבח בסגנון תעשיתי
שלל מתכות מרהיבות העשויות בעבודת יד, משלימות את מראהו האמנותי-תעשייתי של המטבח המיוחד | בשיתוף המעצבת נילי שטרן ביבר
שפה ייחודית

המטבחים של פשטות מאופיינים בשפה מקורית עם אווירה נוסטלגית, והרבה מקום לביטוי אישי. "החזיתות, הפנלים והפרזול במטבחים שלנו עשויים כולם בעבודת יד, מה שמקנה להם מראה ייחודי", מספרים בגלריה. "מעבר לזה, החזון והכוח שמניעים אותנו, הם ליצור כל פרויקט מתוך חשיבה מעמיקה ויצירתיות רבה".
מטבח צהובעיצוב אמנותי בעבודת יד, הנעשה תוך שימוש בטכניקות יוצאות דופן וחומרי גלם טבעיים
מטבר אלגנטי
מטבר אלגנטי ומעורר השראה, שמבטא יצירתיות בלתי שגרתית
איכות ומקצועיות

לצד העיצוב, בפשטות מאמינים שחשוב לשים דגש על חומרי הגלם ועל איכות העבודה. "אנחנו עושים שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ובטכניקות מוקפדות, וכל חומרי הגלם שלנו הם בעלי תו תקן אירופי ולכן נשמרים היטב לאורך שנים", מסבירים שם. "בנוסף, כל תהליך הייצור נעשה בידי צוות נגרים מיומן שיודע ליישם כל תכנית ברמת גימור מעולה".
מטבח בגווני אפורמטבח בגווני אפור המשלב חומרי גלם איכותיים עם תשוקה לייחודיות
מטבח כפרי צבעוני
היחידות הפונקציונאליות, האי הנייד, מדפי העץ ומשטחי העבודה המעוטרים בידיו מוזהבות מעידים על תכנון מלא מחשבה | בשיתוף עם המעצבת טל קסל אבישי 
הפרטים הקטנים

לגלריית פשטות יש גם סדנה ייעודית לעבודות יד במתכות, אבץ  ופליז. "אנחנו לוקחים חומרים מעולמות תוכן שונים ונותנים להם אדפטציה לעיצובים שלנו", משתפת קוגן. "בין היתר אנחנו מייצרים קולטי אדים וידיות אשר מתכשטים את המטבח, משלימים את המראה שלו והופכים אותו למחולל אווירה בחלל הבית".
מטבח צהוב
משחק של טקסטורות וצבעים בשילוב ,פרזול ייחודי וחומרים טבעיים, ליצירת מראה בלתי נשכח
התמונה המלאה

מעבר לעיצוב הארונות, האי והחזיתות, בגלריית פשטות דואגים לתת מענה לעיצוב הכולל של חלל המטבח. "אנחנו מעניקים ללקוחותינו הכוונה מקצועית בנושאי עיצוב רבים, ומסייעים להם גם בבחירת ספקי משנה",  אומרים בפשטות. "בנוסף, אנחנו מקפידים על ליווי צמוד לכל אורך התהליך, על מנת לספק ללקוחות את המטבח הפרקטי והמעוצב המתאים להם ביותר".
מסתכלים על כל המרחב: חלל מרשים עם קיר דקורטיבי היוצר חציצה בין הסלון למטבח  | בשיתוף עם האדריכלית שרון וייזר
הכל נשאר במשפחה 

גלריית פשטות נולדה – איך לא – במטבח סביב שולחן האוכל. מדובר בעסק משפחתי בעל ותק של למעלה מ-15 שנים. "העסק לא מתרחב ומתפזר מתוך רצון לשמור על הבוטיקיות ועל התחושה האינטימית והחמימה", מסבירה מאיה קוגן. ואכן, הגלריה הממוקמת בנווה ימין כוללת חלל תצוגה קסום, בו ניתן להתרשם ממגוון מטבחים ייחודיים ומלאי אופי, שרק עסק משפחתי כמו זה יכול היה ליצור.
מטבח כפרי
ולקינוח: המטבח בביתם הפרטי של אלכס ומאיה קוגן, בעלי גלריית פשטות | צילום: גל קדם – שקט מצלמים
ראשית
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...