בניין ודיור

חדשות העיצוב  //  הם מדהימים והם כבר כאן: הטרנדים המובילים בעיצוב המטבח

הם מדהימים והם כבר כאן: הטרנדים המובילים בעיצוב המטבח

עולם המטבח מתחדש ומשתנה באופן קבוע, מה שהיה נכון ועכשווי לפני כשנה, כבר נראה מיושן ופחות פונקציונאלי. אז רגע לפני שאתם הולכים לעצב מטבח חדש, כדאי להתעדכן בכל הטרנדים המובילים בעיצוב שיקפיצו לכם את המטבח ויתנו לו שיק ייחודי ושימוש כאחד.

מאת: תוכן שיווקי צילום:


מאז שנשברו הקירות בין הסלון למטבח, וחלל הבישול הפך להיות חלק אינטגרלי מחלל האירוח, התחלנו להשקיע יותר ויותר בעיצוב המטבח מתוך ההבנה שהוא הלב הפועם של הבית עבור דייריו ואורחיו כאחד. הוא טומן בחובו בליל חוויות של בישול ואפייה, טעמים וניחוחות, מפגש בין בני המשפחה לזמן איכות, צבירת זיכרונות משותפים, קולות ילדים ואירוח. מטבח אלגנטי, פונקציונלי, איכותי ומרשים, משדרג את הנראות העיצובית של הבית כולו, ואף משביח את ערך הנכס. סגנונות המטבח הרבים הקיימים כיום – כל אלו מזמנים לחובבי הסטייל ולמעצבי המטבחים אינסוף אפשרויות למימוש קונספט עיצובי מרשים וחזק.
 
אלו הטרנדים המובילים לעיצוב המטבח, שיתנו גם למטבח שלכם את הטאצ' הייחודי שלו:
 
1. נוכחות דומיננטית ומפוארת
ככל שעולה חשיבות המטבח בחיינו, כך עולה החשיבות של מוצר החשמל המרכזי בו: המקרר. אם בעבר יכולנו להסתדר עם מקררים קטנים ומשעממים, כיום אנחנו רוצים אותו גדול ומרשים, נגיש ומביע רוחב לב. המקרר הרחב של מותג היוקרה gorenje – ברוחב 1.20 מ' (במקום 90 ס"מ הסטנדרטי), ממקם את המקרר כעוגן עיצובי של המטבח; הוא רחב מימדים, בעל מנעד עיצובים בלתי מוגבל שאין להתעלם מנוכחותו. 
למי שרוצה להעלות את הרף, מציעה גורניה גם מקררים פרי עיצובם של מעצבי העל הבינלאומיים: פיליפ סטארק, קארים ראשיד ואורה איטו – פריט אומנות הנמצא בלב ליבו של המטבח. מעצבי העל הבינלאומיים חברו לטרנד מקררי ה- 1.20 מ' הרחבים של המותג – המילה האחרונה בתחום מקררי הפרימיום. הדור החדש של מקררי גורניה מתאים עצמו לחיים המודרניים והמתקדמים, ממשיך את הקו העיצובי של המטבח ואף של הבית כולו, ופורץ דרך בעיצוב נוטף סטייל. 
מכיוון שהמעצבים הללו עיצבו לא רק את המקרר, אלא ליין שלם של מוצרי החשמל המדבר בשפתו
 
המקרר מככב במטבח עם ליין מוצרי החשמל המעוצבים של פיליפ סטארק האומן הנודע. (צילום: גורניה חו"ל)
 
2. כשהמקרר והארון מתאחדים
אחד הטרנדים הבולטים שאנו רואים לאחרונה הוא הסתרת מכשירי החשמל מן העין והחבאתם בתוך ארונות המטבח. המכשירים הגדולים שהיו מעטרים בגאון את המטבח ושולטים בו, הופכים מוסתרים ונחבאים אל הכלים. את כל מוצרי החשמל של חברת היוקרה gorenje ניתן למצוא גם בגרסא האינטגרלית, קרי המוסתרת מן העין – תנור, מיקרוגל, מדיח כלים ואפילו המקרר רחב הידיים. כאשר אנו מכניסים מוצר חשמלי לתוך ארון, כדאי לקחת בחשבון שיש לקנות מוצרים אמינים, איכותיים, כאלו שלא ייצרו תקלות, כי כל תקלה או בעיה במוצר שנמצא בתוך ארון יכול לגרום נזק גם לארון עצמו. 
Gorenje, מותג יוקרתי למוצרי חשמל למטבח, הקיים כבר למעלה מ-60 שנה, מוביל את שוק המקררים האינטגרליים בישראל ובאירופה. המותג מציע אמינות ושלמות טכנולוגית המשולבת עם מגוון רחב של מקררים אינטגרליים. לגורניה מקררים אינטגרליים בעלי מקפיא תחתון, אשר מתהדרים בשיטת קירור מתקדמת הנקראת
no-frost dual advance. טכנולוגיה חדשנית זו משלבת שתי שיטות קירור ביחידה אחת השומרת על לחות מותאמת ומבטיחה שמירה על טריות המזון לזמן רב יותר ממקרר רגיל.
המקפיא פועל בשיטת no-frost, שיטה המבטיחה זרימת אוויר קר בתא ההקפאה מ- 0 מעלות ועד למינוס 24 מעלות.
 
כשהמקרר הגדול מתחבא בתוך הארון. (עיצוב: צביה קזיוף. צילום: אלעד גונן).
 
3. שחור זה הלבן החדש
עד לא מזמן, חשבנו שמוצרי חשמל יכולים להגיע רק בצבעם הלבן הנקי והמסורתי. הלבן מעלה קונוטציות של ניקיון וטוהרה, יוצר אור רב ובעל מראה מעודן. אך בדור שבו שום דבר אינו מובן מאליו, הכל משתנה סביבנו ללא הרף והשאיפה המרכזית שלנו היא להראות ייחוד ומקוריות ולבטא את עצמנו – הלבן כבר אינו משחק תפקיד. 
ההבנה שגם שחור יכול להיראות נקי ומוקפד (לפעמים אפילו יותר מהלבן בזכות יכולתו "להסתיר"), וכשהוא מגיע בעיצוב זכוכית זה הרבה יותר קל לשמור עליו ככזה, תורמת לשינוי הזה להיות מתבקש מתמיד. זהו הנגטיב המושלם – מוצרי חשמל בצבע שחור יכולים להשתלב גם במטבח בהיר וגם במטבח כהה. לא משנה אם העיצוב הוא מודרני או שמרני, פתוח או סגור, הצבע השחור מביע ייחודיות, שיק מדהים ותעוזה. הוא משתלב נהדר עם כל החומרים, עץ או נירוסטה, מט או מבריק, הוא תמיד ייתן טוויסט עיצובי מעניין ומרגש שיהיה קשה להתעלם ממנו.
  
מטבח כהה, מרשים ויוקרתי – המילה האחרונה בעיצוב המטבח. (צילום: גורניה חו"ל)
 

השחור שמסוגל להשתלב עם הכל, ולהפיץ סטייל ושיק בחלל הבית. (עיצוב המטבח: סטודיו ענבליקה, צילום: נדב פקט).
  
 אודות מותג היוקרה Gorenje
 
המותג Gorenje מוביל את אמנות המטבח כבר למעלה מ-60 שנה. המוצרים מעוצבים על ידי מיטב המעצבים הידועים בעולם, החתומים על קו מוצרי שלם המדבר באותה שפה, לצד תכנון ופיתוח בטכנולוגיה מתקדמת ופונקציונאליות רבה. מי שמחפש את השיק העיצובי, יכול תמיד לבחור לעצמו מקרר מליין מוצרי החשמל של אחד ממעצבי העל המובילים בעולם – פיליפ סטארק, אורה איטו, קרים ראשיד Karim Rashid, Ora-Ito, , Phillip Stark ואחרים, ולהרגיש סופר מעודכן. 
 
אודות קבוצת ח.י.
קבוצת ח.י. משווקת גורניה בארץ, הינה אחת הקבוצות המובילות בישראל ליבוא ושיווק מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ותקשורת. הקבוצה מאגדת בתוכה מס' חברות הפועלים בתחום שונים: שיווק מוצרי אלקטרוניקה וחשמל, שיווק רכיבים לתעשייה, שיווק מוצרי תקשורת וכן חברת שירות ולוגיסטיקה. בין המותגים המיוצגים על ידי הקבוצה: LG, Ariston, Bellers, Gorenje, Hisense , Seagate  ,asko ,SanDisk ועוד. 
 
 
 
 
 

 

עוד בנושא

חדשות העיצוב

עוצמה, נשיות ועיצוב


ההתרגשות מהוצאתו לאור של הספר "הכוח הנשי" הגיעה לשיאה בערב ההשקה הנפלא. עד שתדפדפו את הספר בעצמכם, אתם מוזמנים להתרשם מהתפעלותם של חלוצי הקוראים

חדשות העיצוב

בלי צל של ספק : המגמות החדשות בעולם הווילונות


ענק הוילונות, המשווקת הגדולה בארץ של חברת אורגון, מספקת את פתרונות ההצללה האיכותיים, המעוצבים והחדשניים ביותר – וזה בדיוק מה שהחלון שלכם צריך

חדשות העיצוב

לובשת לבן: תל אביב חוגגת 100 שנות באוהאוס


לקראת אירוע הפתיחה של בית ליבלינג בתל אביב – קצת על העיר הלבנה, והרבה על מה שמצפה לכם בסוף השבוע המרגש וגדוש הפעילויות

חדשות העיצוב

חדשות העיצוב: מהדורת הקיץ


חודשי הקיץ מביאים איתם, פרט לחום ולחות גם אירועי עיצוב רבים בארץ ובכל רחבי העולם. אנשים טסים, מטיילים ומחפשים עיצוב חדשני ומרגש שייתבל להם את החופשה ולכן במקומות רבים מתקיימים בחודשים אלה שבועות העיצוב. בנוסף זו גם תקופת הגשות הגמר של בוגרי התארים לאדריכלות ועיצוב פנים ואין עיצוב חדשני יותר מעיצוב של סטודנט בפרויקט הסיום שלו

תגובות

גורניה
קניתי מכונת כביסה מדיח. תנור אפיה שילמתי כפול ומכופל. לא להתקרב לא מרוצה

איך מנקים את קיר חלוקי הנחל מאבק???
בישראל ממש לא מתאים

קניתי מהם והתברר ששילמתי פי שלוש מבאירופה

שחור זה נורמלי רק ביום
והמטבחים הפתוחים עם הריחות שנספגים בספות , בשטיחים ובווילונות וריח השום והבצל שמתפשט לכל הבית. עשו לנו את המטבחים הפתוחים כדי להראות כביכול גודל. אבל כשמבשלים על באמת בבית, זה לכלוך וסרחון באמצע הסלון ושלא ימכרו לכם אחרת.

אהבתי את הקיר חלוקי נחל. מהמם!

המטבחים הפתוחים יפים רק בקטלוגים
בפועל, הדירות קטנות ושטח המטבח קטן ומצומצם. המטבח נראה יפה רק כאשר לא מבשלים בו (חחח). כאשר מבשלים ויש ירקות ובשר על השיש, קליפות, סירים, קערות וכלים מתייבשים על השיש, הכל נראה מזבלה אחת גדולה שמתפשטת לכוון הסלון. יש רעש בעינים, כל ריחות הבישול, הטיגונים וריח הבצל מתפשטים להם בסלון האלגנטי, כל מי שיושב בסלון רואה את פח האשפה ואת תכולתו. לא ברור לי למה כל מי שנכנס הבייתה צריך לדעת מה מבשלים, צריך לראות את סוג הבשר המונח על השיש, את הגבינות, את פירורי הלחם, ואת הררי הקליפות כשמכינים סלט או מרק ירקות. רק בטלויזיה הכל נקי ואלגנטי בזמן שמבשלים. מה עוד שיש ילדים שבאים כל רגע ופותחים את המקרר, מחממים פיצה במיקרו, מוציאים במבה מהארונות, מטפטפים גלידה וכל הבלגן שיש בבית עם ילדים. בחנויות נראה יפה, כאשר נוגעים בידיים משומנות בדלתות השחורות והאלגנטיות... שומו שמיים. בקיצור, החזירו לנו את המטבחים הנורמלים שבהם אפשר לבשל ולאפות, ולא לפחד לשפוך מעט קמח על השיש וכמה טיפות רוטב על הריצפה. הצילו....

שהמקרר לא בולט
והפך לחלק מהארון. אבל זה עולה הון..

כתבה

גורניה
הכותרת מצביעה על מטבחים, ואילו העיניים רואות בעיקר מוצרי גורניה, המוצרים יפיפיים. יש לנו את התנור שלהם והוא לא רק יפה אלה גם אופה נהדר ואחיד.

מה שנקרא יותר מדי תוכן שיווקי

מה שנקרא: 'שחור בעיניים'....
יוקרה לא יוקרה, לא הייתי רוצה לקום בבוקר אל הטו-מאץ'-שחור-בעיניים..... אבל יפה ויוקרתי. אין ספק. זו רק אני...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *