משחק הכיסאות: מתחם העבודה החדש של האדריכלים והמעצבים

חללי עבודה משותפים הם הדבר הבא. ART & DESIGN WORKSHOP הוא המקום החדש, אשר מלא בהשראה לאדריכלים ומעצבים. במקום תוכלו למצוא חדרי ישיבות, חללי עבודה ואולם תצוגה של היוצר שמעון בוזגלו

  אופן ספייס

 אופן ספייס

חללי העבודה המשותפים הפכו לחלק טבעי מהנוף העירוני. יזמים ועצמאים מוצאים עדיפות בשכירת חלל עבודה במתחם משותף, על פני עבודה מהבית או בישיבה ממושכת בבית הקפה השכונתי.

בין חללי העבודה המשותפים המוצעים כיום, בולט בית העיצוב ART & DESIGN WORKSHOP שנפתח בימים אלו, בדרום תל אביב המציע חלל מעוצב, אינטימי ומלא השראה, שתוכנן עבור אדריכלים ומעצבים.

בית העיצוב ART & DESIGN WORKSHOP כולל חללי עבודה מגוונים, אינטימיים ומעוצבים בממדים שונים, גלריה לאמנות, חדרי חומרים וחדר ישיבות. במקום  מוצע תוכן מקצועי ועסקי באמצעות הרצאות בתחום, אירועי נטוורקינג ושירותי מנטורינג.

כל חיפויי הקירות והמחיצות, הריהוט, המסגרות והנגרות עוצבו, תוכננו ובוצעו ע"י הסטודיו של שמעון בוזגלו במטרה ליצור מקום ייחודי, מרשים ומעורר השראה.

המתחם ממוקם ברחוב בן עטר שבדרום תל אביב ומתפרש על פני שתי קומות, כ-200 מ"ר כל קומה.

ART & DESIGN WORKSHOP

בקומה הראשונה, ישנם משרדים פרטיים ומשותפים, הנהנים מפינות עבודה מרווחות ונוחות לעבודה.
הקומה הראשונה מאופיינת בשימוש בברזל, ובצבעוניות מאופקת. גווני האפור, השחור והחלודה שולטים בה למעט פינת שולחן הקבלה הנמצא בסמוך לכניסה למתחם.

  עמדת קבלה

עמדת קבלה
עמדת קבלה
הקיר המערבי של קומת המשרדים מחופה במשרביית ברזל בחיתוך לייזר. במרכז החלל מחיצות פורניר המייצרות פינות עבודה אינטימיות. בקיר המזרחי החללים הסגורים עדיין מייצרים תחושת פתיחות באמצעות דלתות ומחיצות זכוכית.
משרביית ברזל
הקיר המערבי מחופה במשרביית ברזל בחיתוך לייזר 
במרכז החלל שולחן ישיבות רחב בו עמדות עבודה במתכונת "כסא חם" לחברי המתחם.
שולחן ישיבות
שולחן ישיבות במתכונת "כסא חם"
פינות עבודה אינטימיות 

מחיצות פורניר המייצרות פינות עבודה אינטימיות 

פינות עבודה אינטימיות 

פינות עבודה אינטימיות

הקומה השנייה, שוברת את המונוכרומטיות, את הצורות הקלאסיות ואת אופי החומרים המאפיינים את הקומה הראשונה של המתחם.  בקומה השנייה מחיצות מחופות פליז מוברש מובילות לחדר ישיבות, לחדר חומרים ול-Show-Room של הסטודיו של שמעון בוזגלו.

חדר הישיבות המאובזר בעזרים טכנולוגיים מתקדמים, על מנת לאפשר פגישות עבודה עם לקוחות בסביבה מותאמת מקצועית וטכנולוגית. לצד חדר הישיבות, ממוקם אולם התצוגה של  היוצר שמעון בוזגלו המשמש את המתחם לקיום אירועים והרצאות מקצועיות, הנערכות אחת לחודש ואליהן הכניסה חופשית לחברי המתחם.

חדר ישיבות

חדר ישיבות

גולת הכותרת של המקום, הוא ללא ספק, חדר החומרים, עם פינת ישיבה לקיום פגישות עבודה מקצועיות. המקום מזמן מפגש עם חידושים וטרנדים מקומיים ובינלאומיים מובילים.

בחדר ניתן למצוא חומרי עיצוב מגוונים, בתחום העץ ישנן דוגמאות של כל סוגי העץ והפורניר, MDF בגמר אומנותי דמוי בד ומגוון של בטון אדריכלי. בתחום המתכת,  דוגמאות לכל סוגי המתכות: פליז, נחושת, אבץ ואלומיניום. מתכות מוברשות, מושחרות ובמראה טבעי. בתחום הריפוד, ספרייה עשירה של קטלוגים של בדים תוצרת חברות בינלאומיות מובילות. בנמצא גם דוגמאות של משרביות בחיתוך לייזר וטקסטורות מתכת בצריבה.

מחיצות זכוכית בשילוב פסי עץ מלא

מחיצות זכוכית בשילוב פסי עץ מלא

שילוב פטרנים בכניסה לחדרי הנוחות

שילוב פטרנים בכניסה לחדרי הנוחות

שילוב פטרנים בכניסה לחדרי הנוחות

במתחם, שתי פינות בר-קפה המציעות מקומות ישיבה לפגישות לא פורמליות עם לקוחות וקולגות לצד מטבחונים פתוחים לשימוש השוכרים.

פינות הבר-קפה ממוקמות לצד חלונות בלגים גדולים מהם נשקף אזור דרום תל אביב. חדר המדרגות של בית העיצוב ART & DESIGN WORKSHOP הוסב לגלריה לאמנות בו מוצגות תערוכות מתחלפות של אמנות עכשווית.

פינת בר קפה

פינת בר קפה, קומה ראשונה.

שמעון בוזגלו – בעלי המתחם מספר על המוטיבציה לפתיחת בית עיצוב: " רציתי ליצור בית לעיצוב בו יעבדו לצדנו אדריכלים ומעצבים שיוכלו להפיק ערך מוסף, בדיוק כפי שהרגשתי שנחוץ עבורי. מקום שיאפשר לעצמאיים ליצור וגם לקחת חלק בקהילה הדוגלת בשיתוף פעולה ומעודדת יצירתיות והפרייה הדדית".

שמעון בוזגלו
שמעון בוזגלו

553
1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חבל. הרבה יותר מדי מתאמץ ומתחכם.
אין רגע מנוחה לעין. איך אפשר לעבוד בתוך רעש ויזואלי שכזה ודוקא עבודת עיצוב! מישהו פה רצה להראות את כל מה שהוא יודע וכל מה שטרנדי בעולם העיצוב - והתוצאה מישמש מעיק.

המלצות נוספות
בודק...