בחירה אישית : עיצוב פנטהאוז ברמת גן של מעצב ומשפחתו

כשהדירה שייכת למעצב, היא עוברת שינויים לעיתים קרובות מהרגיל. בעיצוב הדירה הזו הבחירות הן לגמרי אישיות. המעצב שלומי בוטנסקי עיצב למשפחתו דירה מדהימה, מיוחדת ומלאת שיק .

150 + 3 מרפסות מ"ר
שלומי בוטנסקי

 סלון אורבני

דיירים: זוג + 2

מיקום: רמת גן

בלב רמת גן, כשנופה האורבני של תל אביב משקיף מהחלון, מצוי פנטהאוז ייחודי, המהווה אי של בריחה עבור דייריו תוך שמירה על דיאלוג מול העיר שמסביב. בעלי הפנטהאוז הם לקוחות מאתגרים ביותר, זאת כיוון שמדובר במעצב הפנים שלומי בוטנסקי ומשפחתו. לדבריו, כשמעצב נדרש לעצב לביתו, זהו תהליך מורכב יותר מאשר עיצוב עבור לקוח, כיוון שהינו חשוף בעבודתו היומיומית למגוון של סגנונות, חומרים ופרטי עיצוב שונים, כך שנדרש תהליך של זיקוק ודיוק מוקפד ביותר. כשהילדיו גדלו, הבין המעצב כי הגיע הרגע לשנות את העיצוב בחדרם. זה היה התירוץ לו חיכה, שהוביל להחלטה לשנות את עיצוב הפנטהאוז כולו.  המעצב ומשפחתו גרים בדירה כבר מספר שנים ולדבריו היא עוברת תהפוכות חדשות לבקרים. התשוקה לחדש ולשנות בוערת בו, ולכן אחת לכמה זמן משתנה עיצוב החללים.

הדירה היא דירת קבלן, אשר תכנונה החל עוד טרם הרכישה. התכנון האדריכלי המקורי השתנה לחלוטין, כדי להכיל את צרכי המשפחה ואת החוויה העיצובית אותה רצה לייצר עבורו ועבור משפחתו. בהתאם לכך, הורחבו חדרי האמבטיה והשירותים, חדר השינה של ההורים שינה את פניו, כך גם חדר המשפחה. בקומה השנייה של הדירה שולב משרדו של בוטנסקי ושל צוות המשרד.

לאחר מחשבה ושיחות על כל בני המשפחה, נוצרה דירה מינימליסטית עם גוונים בהירים בשילוב עץ, אשר מכניס חמימות נעימה לחלל, זאת יחד עם מגוון פריטים ייחודיים, אותם מכנה המעצב תכשיטי עיצוב. חומרי הגמר בפרויקט נשקלו בקפידה, כדי לייצר חלל הרמוני בצבעיו, תוך הקפדה על חומרים עמידים לאורך זמן. בדירה הותקנו הדלתות הדקורטיביות והעמידות של פנדור.

סלון עם קיר לבנים

בסלון, קיר אבנים יושם על גבי הקיר הדומיננטי. בשילוב עם הריהוט המודרני נוצר בחלל דיאלוג הרמוני. ספה אפורה שלצידה כורסאות אייקוניות של איימס, שולחן הקפה הינו מרופד ומשמש גם כהדום. בפינת האוכל, שולחן עץ עם רגליים אלכסוניות כשמעליו גוף תאורה מגליפות עץ. המדרגות לקומה השנייה, הינן מדרגות עץ מרחפות כשלצדם תמונות נשענות שצוירו על ידי בוטנסקי ולידם פופים קלועים. בצמוד לסלון מרפסת קטנה לקפה של בוקר.

  

גוף תאורה מעל פינת אוכל

המטבח, בצבע שמנת עם עיטורים עבודת יד של הנגר, הותאם באופן אישי ללקוח. עיצוב המטבח נבחר בהתאמה לעיצוב הכפרי שמאפיין את הבית. ארונות המטבח הלבנים משמשים רקע להבלטות עץ ששולבו בתוכו, כך גם באקססוריז ובגוף התאורה. במטבח תוכננו מקומות אחסון רבים, אשר מהווים בסיס לסדר ונוחות במטבח. במרכזו של המטבח ניצב אי, אשר משמש את המשפחה לארוחות וכן משמש כמשטח עבודה נוסף.

גוף תאורה מעל אי במטבח

פופים בצורת צמה

חדר השינה והאמבטיה ביחידת ההורים, שולבו יחדיו, כשבניהם קיר זכוכית הממקסם את תחושת המרחב של החלל. לחדר נבחרה מיטה מרופדת בבד מנופח, כשלצידה שידות צד מרופדות ומנורות שחורות ומוזהבות. שידת צד מיוחדת, עם שילוב פורנירים בדוגמא אלכסונית, הוצבה בחדר השינה ונותנת טאץ' עיצובי מיוחד בחדר. בחדר האמבטיה, ריצוף הפרקט שבחדר הופך לפורצלן דמוי פרקט תואם בגוון לאפקט המשכי.

חדר שינה עם טקסטיל

הלבשת חדר שינה עם טקסטיל

חדר השינה של הילדים, הותאם בעברו לצרכיו של הגיל הרך. כעת כשהילדים גדלו, הוחלט לעצב להם חלל בוגר וייחודי, הכולל צבעים דומיננטיים אך רגועים המחלקים את החלל לשני חלקים. ריהוט חדש ובוגר נבחר לחדר והאקססוריז שששולבו בחלל, הינם בנושא של חיות האהוב מאד על הילדים.

חדר שינה לבן

חדר לשניים מעוצב חצי חצי

חדר עם אקססוריז

חדר רחצה

שרותי אורחים

המשרד של המעצב, חולש על שני חדרים. באחד שולחן ארוך המשמש את צוות המשרד ומשמש גם כחדר אורחים לסבים ולסבתות שמתארחים בבית. את החדר מעטר קיר בגוון טורקיז ועליו עץ סחף ואקססוריז תלויים המשווים לחדר מראה מעוצב וחמים. החדר השני הינו משרדו של בוטנסקי שבמרכזו שולחן עם פורנירים המשתלבים האחד בשני, וברקע חיפוי קיר osb  המשמש רבות בענף הבנייה. מגוון חומרים וספרי עיצוב שהם כלי העבודה של בוטנסקי ממלאים את הספרייה במשרדו. בצמוד למשרדים, מרפסת קסומה המהווה מפלט למעצב ולקוחותיו כך גם לאורחי הבית.

חדר עבודה

חדר ילדים

רהוט גן במרפסת

רהוט גן במרפסת

חדר המשפחה הצמוד למרפסת, עוצב בנושא קרקס, המאחד את חגיגת הצבעים שבוקעים ממשחקי הילדים הרבים. הצמידות למרפסת מאפשרת הכפלת חלל המשפחה ולכן מהווה מוקד למשחק של השכנים והחברים.

פינת טלויזיה

 פינת טלויזיה פתוח מרפסת

המעצב – שלומי בוטנסקי

בוטנסקי עיצוב ואדריכלות פנים הינו משרד בוטיק להגשמת חלומות עיצוביים תוך הקפדה על נוחות, נגישות ומקסום החלל.

המשרד הוקם ומנוהל על ידי שלומי בוטנסקי, אשר מתמחה בעיצוב דירות מגורים, ווילות לשיפוץ או בבנייה חדשה, מגורי יוקרה, בתי עסק ולוביים של מתחמי מגורים. המשרד שם למטרה לעצב סביבה מרגשת, מרשימה ופרקטית, המביאה לידי ביטוי את סגנונם האישי של הלקוחות, תוך מתן פתרונות יצירתיים, מקוריים ועדכניים המותאמים לצרכי הלקוחות ותקציבם. ליווי הפרויקטים ניתן משלב איתור הנכס הנכון עבור הלקוחות, ניהול והובלת תהליך השיפוץ או הבנייה, בשיתוף הלקוחות, ועד לתמונה האחרונה על קיר הבית. התמחות והבנה מעמיקה של חומרי גמר מתקדמים ומגוונים, מאפשרים למקד את הלקוחות בבחירה של מוצרים שלהם תוחלת חיים ארוכה יותר בתחזוקה מינימאלית, בעלי המקצוע המשולבים בפרויקטים השונים, מומחים כל אחד בתחומו ליצירת המוצר ברמת הגימור הגבוהה ביותר.

שלומי הינו מעצב ואדריכל פנים מוכשר ויצירתי ומצטיין בחיבור אישי מעולה, יודע כיצד להנחות את לקוחותיו בביטחון ובסבלנות האופייניים לו, היישר לתכנון ולביצוע מעולים ובסטייל מושלם. המעצב דוגל בבניית מערכת אמון הדדית המאפשרת עיצוב מיטבי זאת במטרה להגשים את חלומותיהם של הלקוחות.  באמתחתו פרסומים מקצועיים במגאזינים שונים ובמדיה דיגיטאלית וטלוויזיונית, מרצה לעיצוב באקדמיה ובאופן פרטי.

אמירה אישית: בית הוא אוסף של פריטים שמשמשים רקע לחוויות שנחקקות בלב ונשארות איתנו לעד.


רשימת ספקים:

דלתות –  פנדור

מטבח, ארון אמבטיה ומזנון מרחף בסלון – מטבחי חמד, חולון

ספה אפורה – סיאם

שולחן צד מגזע עץ – פנטהאוז בייסיק

פינת אוכל – שולחן עץ – id design

פופים קלועים – סטודיו KNOTS

גוף התאורה – LZF ליאיר דורם

מיטה חדר שינה הורים ושידה – רהיטי קיאנו

שידות צד מרופדות – סימפלי ווד

מנורות שחורות ומוזהבות – vita

ריהוט חדר ילדים  – סטודיו ברדה

תאורת קיר אותיות חדר ילדים –  SELETTI

שידות צד חדר ילדים – ביתילי

כלים סניטריים – נגב

553
8 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יפה מאוד, מאיפה הספה בחדר המשפחה?

עדי תודה, הספה מ urban by id design

מה כפרי כאן? המדרגות מזכוכית?
לא נראה לי

אהבתי מאוד ...מושלם וכייפי

עיצוב מושלם!!!!!!

קומסי קומסה
חדרי השינה נהדרים. אהבתי, במיוחד את חדר השינה הירוק. בנוגע לשאר חלקי הבית, קלישאה, מה שמאד מפתיע כשמדובר במעצב.

המעצב שלומי בוטנסקי !!!!
כישרון ,מקצועיות, ניסיון,ידע,רעיונות,עיצובים אתגרים,אהבה למקצוע !!!! וכל זה שאפו למעצב שלומי בוטנסקי.....הכל בטוב ויופי ,,,יוצר הרמוניה נפלאה ביותר כמו שאומרים מיליון &&&נהנתי וכיף לייצר לך שלומי וללקוחות של הפרוייקטים המדהימים שלך !!!!קיאנו עיצוב רהיטים בהתאמה אישית !!!!!

יפה, פרקטי ועושה חשק לגור שם
ככה דירה צריכה להיראות! סוף סוף עיצוב פרקטי וחמים. שילוב של חומרים שמשתלבים יחד היטב . אין ספק שמדובר במעצב שהבין שתפקידו ליצר פונקציונליות תוך מראה מדהים - העיצוב שירת את הדיירים ולא להיפך.

המלצות נוספות
בודק...