עופר בן אברהם – המעצב שלא מפחד להעז עם כל רעיון

מעצב הפנים עופר בן אברהם הוא מסוג המעצבים שרואים את החלל ומיד יודעים מה הוא צריך. כשניתן האות, מתחיל מסע ליצירת האמנות שלו

רונן קוק צלם אדריכלות
עופר בן אברהם

מי אני:

עופר בן אברהם מכרמיאל, בן 47, נשוי ואב ל-5 ילדים מקסימים שאחד מהם נשוי. את האהבה שלי לעיצוב אני לוקח איתי מגיל צעיר מאוד, ובהזדמנות הראשונה שהזדמנה לידיי התחלתי ליישם את הכישרון שלי, שאין ספק שהוא מולד. אני לא מפסיק לעצב ולהגשים לאנשים את החלומות שלהם, כל פרויקט מתחיל עם התרגשות גדולה וברעיון חדש. היופי שבעיצוב הוא להסתכל על הדיירים שהולכים להתגורר בבית הזה ופשוט להתאים להם את מה שהם צריכים. לפני עבודת העיצוב חשוב לי להרגיש את המקום, להכיר את האנשים ולהבין מעבר לעיצוב – מה הם באמת צריכים, מה מאפיין אותם ומה יגרום להם להתעורר כל בוקר מאושרים בתוך בית החלומות שלהם. מאותו רגע מתחיל שילוב מטורף של יצירת אמנות המשלבת צבעים, תאורה, ריהוט ויציאה למסע לעבר יצירה עתידית ברמה הנקייה והמדויקת ביותר.

מעצב עופר בן אברהם

מעצב הפנים עופר בן אברהם

מעצב עופר בן אברהם



ספות בחלל מסחרי
ספות בחלל מסחרי
ספות בחלל מסחרי

עיצוב 2,000 מ"ר של חנויות רהיטים

ספות בחלל מסחרי

פרויקט הדגל:

עיצוב 2,000 מ"ר של חנויות רהיטים

מה רצית להיות בתור ילד:

בילדותי הייתי נכנס לבתים של משפחה או חברים ומיד מסתכל על המרחב, בוחן את הבית, את הסלון, המטבח ומבין שיש דברים שהיה אפשר לשנות. זה ליווה אותי לאורך כל השנים. הכניסה הראשונה לבתים התלוותה בתחושה שצריך להוסיף ריהוט או לשנות צבע של קירות. רציתי להיות אמן מאז ומתמיד וידעתי שזה מה שאעשה כשאהיה גדול. למרות שהגיל לא משקף כלום, מבחינתי אני אמן מבטן ומלידה.

ספות בחלל מסחרי

עיצוב 2,000 מ"ר של חנויות רהיטים

ספות בחלל מסחרי

הצ'אנס הראשון שניתן לי:

עבדתי אצל קרוב משפחה שיש לו חברת בנייה גדולה ופרויקטים של בנייני מגורים. הייתי צובע בתים לאנשים ותוך כדי עבודה רואה כבר איך אפשר להביא את הבית לרמה אחרת לגמרי. הייתי משתף את בעלי הדירה ברעיונות העיצוב שלי, והם פשוט זרמו איתי, וכך מבית אחד זה הפך לעיצוב של פרויקט שלם. זה עבר מפה לאוזן ואנשים התחילו להתקשר, להתייעץ איתי לגבי עיצוב פנימי וחיצוני של הבתים, ומאותו פרויקט אני רק יוצר ומעצב. כיום אני מעצב לא רק בתים, אלא כל מבנה שמבחינתי יכול לעבור מהפך – ממסעדה או מספרה דרך מרחבים גדולים ומבנים.

סלון מודרני כהה

עיצוב 2,000 מ"ר של חנויות רהיטים

סלון מודרני כהה
חנות בגדים
חנות בגדים

הדבר הראשון שאני עושה כשאני מגיע לסטודיו:

אני מתחיל את הבוקר שלי בתפילה לבורא עולם ובהודיה בבית הכנסת, ורק לאחר מכן מגיע לסטודיו ומתחיל לסדר ולתכנן את היום שלי מול הלקוחות. אשתי מנהלת לי את היומן, קובעת פגישות מול הלקוחות, עוברת על המיילים ואז מתחיל היום שכולל לרוב נסיעות בכל הארץ.

סלון מודרני אפור שחור, ספרייה
סלון מודרני אפור שחור
קיר בטון בסלון, סלון לבן
קיר בטון בסלון
אולם תצוגה
אולם תצוגה

המנטרה שלי לחיים:

להמשיך להיות יצירתי, לא לפחד לנסות ולהעז גם אם הרעיון נראה משוגע ובלתי אפשרי. אני אוהב להביא את כולי לתוך העיצוב, ליצור עולם שלם בתוך החלל ולראות כל פעם את השמחה על פני הלקוחות ואת האושר שבהגשמת החלום.

עיצוב שחור למספרה
עיצוב שחור למספרה
עיצוב שחור למספרה
עיצוב שחור למספרה
סלון לבן מודרני
סלון לבן מודרני
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...